Junior Master Chef - miten ihania on nämä kilpailijat!!
Ei muuta. Tsemppiä kaikille hurjasti! Niin kuin ne tätä lukisi.
Kommentit (31)
Niin olettekin! Rohkeita ja taitavia :)
Joo, ihan uskomattomia! Tämä on mun ja lasten lempiohjelma. Itse kun saa jotenkuten sen makaronilaatikon tehtyä (ja siitäkin tulee mautonta) niin ei voi kuin nostaa hattua näille junioreille!
Ihania lapsia. Varsinkin Sara ja se vaalea aina iloisesti hymyilevä poika, jonka nimeä en muista:)
Vierailija kirjoitti:
Ihania lapsia. Varsinkin Sara ja se vaalea aina iloisesti hymyilevä poika, jonka nimeä en muista:)
Oliko se. Vaalean pojan nimi topias?
Vierailija kirjoitti:
Se leveäsuinen iso poika on ällöttävä lässyttäjä, muut lapset on ihan jees.
Ei ole. Se yksi niistä vanhemmista tytöistä on tosi ärsyttävä ja ylimielinen. Se, joka haluaa kuulua "parempaan puolikkaaseen". Kehuu itseään ja taitojaan koko ajan ja kuvittelee voittavansa joka haastetehtävän. Sitten naama aina venähtää kun muutkin kun vain hän voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se leveäsuinen iso poika on ällöttävä lässyttäjä, muut lapset on ihan jees.
Ei ole. Se yksi niistä vanhemmista tytöistä on tosi ärsyttävä ja ylimielinen. Se, joka haluaa kuulua "parempaan puolikkaaseen". Kehuu itseään ja taitojaan koko ajan ja kuvittelee voittavansa joka haastetehtävän. Sitten naama aina venähtää kun muutkin kun vain hän voittaa.
Todellakin!!! Fanny on nimensä.
Niimpä! Hienoa että on kisaan päässyt mutta liian ylimielisyyden sais kyllä karistaa pois.. Topias on ylimielinen hauskalla eikä häiritsevällä tavalla! Hilla on tosi ilmeikäs ja on kehittynyt hurjasti kilpailun aikana, ja vieläkin ihmettelen miten se vatkas sen kermavaahdon niin nopeesti kolmosjaksossa :D
Kiva että täällä ihan lapsia haukutaan. Sillälailla!!
Vierailija kirjoitti:
Niimpä! Hienoa että on kisaan päässyt mutta liian ylimielisyyden sais kyllä karistaa pois.. Topias on ylimielinen hauskalla eikä häiritsevällä tavalla! Hilla on tosi ilmeikäs ja on kehittynyt hurjasti kilpailun aikana, ja vieläkin ihmettelen miten se vatkas sen kermavaahdon niin nopeesti kolmosjaksossa :D
Hyvä taito tuolle pojalle tulevaisuudenkin varalle.
En pidä siitä Topiaksesta yhtään, mutta hiton pätevä ja idearikas kokinalku, tuo poika pääsee vielä pitkälle.
Tuskinpa Petu ja Akseli tänne kirjoittelisivat. Kaiken te uskottekin.
Tosin jos lukevat, niin taitaa olla tämä keskustelu heidän perustama.
Mukana Patja ja Luikku. Tästä tulee hyvä kausi.
Niinhän ne tuomaritkin arvostelevat, ja vieläpä telkkarissa, mokomat kiusaajat....
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne tuomaritkin arvostelevat, ja vieläpä telkkarissa, mokomat kiusaajat....
No ei ne sano että oletpa sinä pentu ärsyttävä. Että tämäkin piti tulla rautalangasta vääntämään sulle.
Oli tsoukki...se siitä rautalangasta....
Mutta hehän ovat itse tunkeneet julkisuuteen heitä saa haukkua nönönnnönöö
Montako kertaa tää sara on epäonnistunu:D
Kyllä lukee esim. Minä (Petu Luikku)