Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko todella lihava löytää miesystävän?

Vierailija
05.09.2017 |

Olen yli 150kg , melko ruma nainen.Kaipaan rakkautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää

Vierailija
2/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän löydä, jos tyytyy omaan tasoonsa. Ovathan lääkäritkin huolissaan synnyttävien ylipainosta, kun sairaalasängytkin kestävät yleensä juuri tuon 150 kg. Jokuhan heidätkin on saanut raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottajia tulee rajan yli ilman papereita jatkuvasti. Naimisiinkin pääset viikossa.

Helposti saat tuollaisen.

Vierailija
4/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi löytää. Pitää vain törmätä sellaiseen tyyppiin, jolle sä olet just se mitä hän hakee. On toki mahdollista, että se ihminen olisi itsekin ylipainoinen,  olisitko itse ok sen kanssa? (Ja toisaalta, onhan myös laihempia tyyppejä, jotka fanittaa pulleampaa kurvikkuutta.) Miten tahansa, niin pääasia: ikinä ei pitäisi joutua vakuuttelemaan ketään, että olet hälle hyvä valinta, tai ottaa sellaista ihmistä, joka kokoajan toivoisi sun muuttuvan. Tsemppiä, toivottavasti joku ihana tulee eämääsi :)

Vierailija
5/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille maahamme tulijoille ulkonäkö, ikä sekä paino on toissijaista. Pääset heti huomenna naimisiin tumman komistuksen kanssa, jos vain haluat.

Vierailija
6/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää jos tosiaan tyytyy omaan tasoonsa. Jostain syystä ne ylipainosetkin naiset haluaa yleensä hoikan tai lihaksikkaan miehen. Jollaista ei ihme kyllä yleensä löydy.

Vierailija
7/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää. Tosin jos suhde etenee vakavaksi, mies on todennäköisesti huolissaan terveydestäsi. Sairaalloisen lihaville voi monesti kertyä sairauksia jo nuorena.

Vierailija
8/14 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää. Jos löytää, löytää kunnon miehen eikä mitään rasvanviilaajaa.

Vierailija
9/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään vähä-älyisen 165 cm 110 kg naisen joka on ollut suhteissa 16 vuotiaasta saakka. Ikää nyt 29 v. Ollut kihloissakin monesti ja lapsenkin saanut. Rumakin on. Itse olen 45 kg 165 cm enkä ole seurustellut koskaan.

Vierailija
10/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää, koska naimaikäisiä miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia. Jos tilanne olisi päinvastainen, kuten Venäjällä on, niin olisi todella vaikeaa.

Vierailija
11/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytää jos tosiaan tyytyy omaan tasoonsa. Jostain syystä ne ylipainosetkin naiset haluaa yleensä hoikan tai lihaksikkaan miehen. Jollaista ei ihme kyllä yleensä löydy.

Mä olen melkein yhtä lihava kuin ap ja mulla on hoikka suomalainen mies.

Vierailija
12/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen lihava täälläkin ja mulla on ihan normaali ja kunnon mies. Ei mikään läskifetisti myöskään. Kohtelee mua hyvin ja lapsiakin meiltä löytyy. Kysyin aikanaan mitä se mussa näkee niin kuulemma persoonan ja huumorintajun ja pitää mua kauniina vaikka pyöreys ei ole tällä hetkellä se muotimuoto ja koko.

Vierailija
13/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit löytää rakkauden, älä menetä toivoasi. Rakkautta päivääsi

Vierailija
14/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sun täytyy vain opetella rakastamaan ja arvostamaan ensin itseäsi. Muuten et voi arvostaa miestä, joka arvostaisi sinua sellaisena kuin olet - ajattelisit aina että miehessä on joku vika kun pitää "rumasta". Tai pahimmassa tapauksessa tyydyt ihmiseen, joka lyö sinua laimin ja toistelee sinulle samoja ikäviä asioita mitä itse toistat itsellesi.

Tiedän monta pariskuntaa jossa nainen on paljon lihavampi miestään. Mutta en yhtään rumaa. Rakkaus säteilee, tekee kauniiksi.

Mikä sinua eniten huolettaa itsessäsi? Opettele pitämään siitä tai muuttamaan se pienin askelin. Rakkaus syntyy aina sisältäpäin.