Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha asia jos on salannut avopuolisoltaan että omistaa aika paljon omaisuutta?

Vierailija
05.09.2017 |

Juuri muutettu yhteen avoliittoon (vuokralle), yhteisiä omaisuuksia tai velkoja ei ole. Ei edes yhteisiä huonekaluja, koska ei tarvinnut ostaa, molemmilla on niin paljon ennestään kivoja huonekaluja. Minulla on kuitenkin aika paljon omaisuutta, ja avopuoliso ei tiedä tätä. En ole omaisuudestani siis tietenkään valehdellut, mutta hän ei ole koskaan kysynyt enkä minä sitten ole tullut suoraan kertoneeksi. Onko paha juttu. Pitäisikö istuttaa avopuoliso alas ja sanoa ihan puun takaa, että kuule minulla on 200 000 € rahaa, mutta en aio nyt käyttää sitä mihinkään?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Minullakin on 200.000€ ulosotossa, eikä asiasta ole koskaan tullut puhetta.

2/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla omaisuutta vai rahaa? Jos rahaa 200 000€ pankkitilillä niin kyllä, se on huono juttu. Vain täysi tollo säilyttää rahojaan pankkitilillä näinä aikoina kun korot ovat mitä ovat. Annat toivottoman tyhmän vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3895 kirjoitti:

Siis onko sulla omaisuutta vai rahaa? Jos rahaa 200 000€ pankkitilillä niin kyllä, se on huono juttu. Nimittäin vain tollo säilyttää rahojaan pankkitilillä näinä aikoina kun korot ovat mitä ovat. Annat toivottoman tyhmän vaikutelman.

Sijoitettuna, ei missään patjan alla siis. Ap.

Vierailija
4/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se paha, jos vaikka annat ymmärtää olevasi köyhä ja toinen riipii vähistään sinun eteesi.

Vierailija
5/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Suhteessa pitää olla kyse muista asioista kuin rahasta.

Vierailija
6/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se paha, jos vaikka annat ymmärtää olevasi köyhä ja toinen riipii vähistään sinun eteesi.

En ole antanut ymmärtää mitään, en köyhää enkä rikasta. Enkä ole elellyt toisen rahoilla, olen kaikesta maksanut aina vähintään puolet. Ap.

Vierailija
7/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono yritys leijua rahalla.

Vierailija
8/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee viimeistään silloin ikävä juttu,kun/jos kumppanisi saa tietää. Suhteet pitäis aina perustua rehellisyydelle. Hän jättää sinut ,kun saa tietää että olet valehdellut.

Vierailija
9/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä se tilanne vähän lähti liikkeelle. Olen muutaman kerran elämässä aiemmin huomannut, että kumppanit / kumppaniehdokkaat on helposti vähän turhan innostuneita omaisuudesta(ni) niin aloin tekemään niin että en siitä mitään puhu ellei toinen kysy suoraan. Suoraan kysyttäessä en valehtelisi. Ja koska asia ei heti alussa tullut puheeksi niin tuntui tyhmältä vain eräänä päivänä ilmoittaa, että kuule minulla on 200 000 €. Jos oltaisiin ostamassa vaikka asuntoa, niin se tulisi puheeksi, mutta ei olla. Ap.

Vierailija
10/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee viimeistään silloin ikävä juttu,kun/jos kumppanisi saa tietää. Suhteet pitäis aina perustua rehellisyydelle. Hän jättää sinut ,kun saa tietää että olet valehdellut.

En ole valehdellut, enkä kertonut mitenkään muunnettua totuutta. Omaisuus ei vain koskaan ole tullut puheeksi. Palkkani olen kertonut ihan rehellisesti, sillä se on tullut puheeksi. Ap.

Vierailija
11/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kerro naisille että olen rikas, koska monet haluaisivat minut vain rahan takia. Ihan fiksusti olet tehnyt kun olet odottanut. Nyt avoliiton aikana tuon voi ottaa puheeksi jossain vaiheessa.

Vierailija
12/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tästä se tilanne vähän lähti liikkeelle. Olen muutaman kerran elämässä aiemmin huomannut, että kumppanit / kumppaniehdokkaat on helposti vähän turhan innostuneita omaisuudesta(ni) niin aloin tekemään niin että en siitä mitään puhu ellei toinen kysy suoraan. Suoraan kysyttäessä en valehtelisi. Ja koska asia ei heti alussa tullut puheeksi niin tuntui tyhmältä vain eräänä päivänä ilmoittaa, että kuule minulla on 200 000 €. Jos oltaisiin ostamassa vaikka asuntoa, niin se tulisi puheeksi, mutta ei olla. Ap.

Ei rahasta tarvitse ensi treffeillä puhua, mutta ettei avoliitossakaan? Et vaikuta varovaiselta vaan vainoharhaiselta.

Vierailija
13/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä olisi varmaankin vakuudet omaan asuntoon, joten tavallaan tyhmää olla jarruttamatta omaisuutta nollakoroilla...

Vierailija
14/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa oli rahasi, mutta mitä muuta omistat? Otsikon mukaan omistat paljon, 200 000 e ei ole paljon.

Vierailija
15/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa oli rahasi, mutta mitä muuta omistat? Otsikon mukaan omistat paljon, 200 000 e ei ole paljon.

Tarkka summa ei ole se pointti nyt. Kyseessä ei kuitenkaan ole kaksi miljoonaa. Ap.

Vierailija
16/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä olisi varmaankin vakuudet omaan asuntoon, joten tavallaan tyhmää olla jarruttamatta omaisuutta nollakoroilla...

Varallisuuteni on sijoitettuna viisaasti. Oma asunto ei ole kummankaan haaveissa eri syistä nyt. Jos olisi, niin silloinhan kertoisin rahoistani. Ap.

Vierailija
17/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko käyttää rahat joskus? Oletko valmis antamaan rahoistasi puoliskollesi siinä vaiheessa?

Saattaisi tuntua aika ikävältä kuulla parinkymmenen yhdessä vietetyn vuoden jälkeen, että kumppani aikookin nyt sitten muuttaa ulkomaille rahoinensa tai haluaa ostaa talon tai jättäytyy työstä pois viettämään vapaaherran/-herrattaren elämää, ja itse ei pystyisi ollenkaan enää pysymään toisen menoissa mukana.

Mitä itse tykkäisit, jos kumppani haluaisi aivan yllättäen viettämään erilaista elämää rahoineen?

Vierailija
18/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vartavasten kertoa? Mielestäni ei. Jos tulee puheeksi, niin sitten. Tuskin sillä on normaalissa suhteessa mitään merkitystä.

Vierailija
19/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viisasta minusta ettet heti ole kertonut. Kerrot sitten kun siltä tuntuu. Fiksu kumppani ymmärtää kyllä.

Vierailija
20/64 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi.

Ne rahat on sun ja vain sun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi