Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusvanha uusperhe, kultaiset säännöt perheessä niin homma pellittää!!!

ei paha äitipuoli
04.09.2017 |

Uusvanhan uusperheen ( kimpassa oltu yli 30 vuotta ) äiti tässä kommentoi miten perhe saadaan toimimaan. Perheessä on asunut kummankin lapset edellisestä liitosta sekä yhteinen lapsi. Perheessä pitää olla tietyt säännöt ja tavat joita muidenkin soisi kunnioittavan. Perheessä asuvan lapsen ei ole tarvinnut jakaa jotain omalta sukulaiselta saatua lahjaa tms, mutta perhe on sisällään pitänyt huolen että kaikkia huomioidaan tasapuolisesti! Lapset ovat vuosien varrella saaneet ns omilta sukulaisilta esim pyörän tms niin tavaroita ei ole hajoitettu osiin vaan perhe on sitten hommannut toisille pyörät jne. Tärkeintä on pitää huolta, että perheessä asuvat lapset ovat tasavertaisia vaikka ovat eri vanhempien lapsia. Varmaan niillä uusperheillä on vaikeampaa jossa lapset asuvat eri osotteissä. Lapsuun on kuitenkin lyhyt aika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut kuin yksi sääntö. Mitä ne muut säännöt, joihin otsikossa viittasit, ovat?

Vierailija
2/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v yhdessä ja silti useampia isejä/äitejä...siis välillä erottu kokonaan vai syrjähyppyjä vai..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä curling vanhemmuutta että kun yksi saa lahjan niin kaikki saa. Pitikö lasten kaverienkin tuoda aina jokaiselle sisaruksille lahja yhden syntymäpäivänä vai te vanhemmatko ostitte näille muille ihan vaan ettei tule paha mieli?

Vierailija
4/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma pellittää.

Kerropas, kaikkitietävä, miten uusperheen teinille (ei minun lapsi) saa tehtyä ystävällisesti selväksi, ettei minun tavaroihini kosketa? Pihisteli varsin avoimesti rahaakin, kunnes pistin piiloon. Ärsyttää piilotella omassa kodissaan omia tavaroitaan, kun yksi neiti etsivä vähän nuuskii.

Vierailija
5/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma pellittää.

Kerropas, kaikkitietävä, miten uusperheen teinille (ei minun lapsi) saa tehtyä ystävällisesti selväksi, ettei minun tavaroihini kosketa? Pihisteli varsin avoimesti rahaakin, kunnes pistin piiloon. Ärsyttää piilotella omassa kodissaan omia tavaroitaan, kun yksi neiti etsivä vähän nuuskii.

Meillä samaa ongelmaa ihan biologisen lapsen kanssa.

Olemme ottaneet valokuvan tavarasta ja sanottu, jos tästä lähtee, niin hän korvaa. On auttanut. Jos ei olisi, olisimme asentaneet kotiin kameran piiloon.

Vierailija
6/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 v yhdessä ja silti useampia isejä/äitejä...siis välillä erottu kokonaan vai syrjähyppyjä vai..?

Hei venytä vähän mielikuvitustasi puupökkelö, niin aukeaa sinullekin.

Vierailija
7/7 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma pellittää.

Meillä samaa ongelmaa ihan biologisen lapsen kanssa.

Olemme ottaneet valokuvan tavarasta ja sanottu, jos tästä lähtee, niin hän korvaa. On auttanut. Jos ei olisi, olisimme asentaneet kotiin kameran piiloon.

Tässä hyvä neuvo, mutta muista laittaa mies asialle kertomaan nämä tytölle. Niin et saa pahan äitipuolen viittaa hartioillesi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi