Mies, johon tutustuin netissä kirjoitti että on "parempaa sarjaa kuin kuin minä" ja että jos haluan syömään niin minun pitää tarjota
Mies on lihaksikas ja hyvännäköinen, minä aika ruipelo keskikropalta ja lyhythiuksinen. En oikein tiedä kannattaako tuollaisen kommentin jälkeen lähteä mihinkään, edes säälistä? Minulle on kyllä ottajia, vaikka laiha ja lihakseton olenkin niin rinnat C-kuppia ja takapuoltakin on kehuttu. Ikää minulla 27v ja miehellä 36v.
Kommentit (28)
Sovit treffit ja perut ne 2 minuuttia ennen tapaamista. Syyksi sanot ettet kuitenkaan o!isi ollut hänen tasoaan ja toivotat hyvää loppuiltaa hänelle, jonkun parempitasoisen kanssa.
Olisi ollut väärin mennä treffeille hänen kanssaan. Mutta toivottavasti saa kuitenkin syötyä hyvin.
Anna mulle yhteystiedot, haluaisin ehdottomasti viedä tuon miehen ensiluokkaiselle illalliselle!
Omahyväinen ja huonokäytöksinen, toivottavasti et todellakaan edes harkitse treffaavasi. Tosin voisin ihan mielenkiinnosta käydä katsomassa millainen tyyppi laukoo tuollaisia aivopieruja.
Olen aika varma, että kyseinen mies on tuo p-atesteistä puhunut vauvapalstalainen, joka on luonut feikkiprofiilin väärällä valokuvalla "kostaakseen naisille". Tosielämässä on semmoinen pieni narukäsi nössykkä.
Tee huviksesi valeprofiili eri kuvalla ja katso mitä mies sille profiilille sanoo. Niin ja kerro sitten meille.
Siis mitä ihmettä? Miksi tuon miehen kanssa ei kannattaisi lähteä treffeille? Siitähän tulisi ihan hulvaton ilta.
Sovit treffit, menet paikalle ja totea" Sori, mutta et täytä mun tasoa ja standardeja, on parempi kiikarissa" ja lähdet kylmän viileästi pois :)
Vierailija kirjoitti:
Rohkea ja arvonsa tunteva ihminen joka ei tyydy vähempään. Ai se olikin mies. No sitten hitto mikä sika, ilmianna somessa heti.
Epäkohtelias moukka käyttäytyy noin, oli kumpaa sukupuolta hyvänsä. Rohkea ja arvonsa tunteva ihminen keskittyy treffailemaan arvoisiaan ihmisiä tuntematta tarvetta turhaan loukata niitäkään, joita ei halua treffailla. Tässäkään ei ole mitään eroa sukupuolten välillä. Jos joku nainen vaatii miestä tarjoamaan sillä perusteella, että mies on häntä tasottomampi treffikumppani, se nainen on typerys ja moukka, jota yhdenkään miehen ei kannata treffata. Niin yksinkertaista.
Rohkea ja arvonsa tunteva ihminen joka ei tyydy vähempään. Ai se olikin mies. No sitten hitto mikä sika, ilmianna somessa heti.