Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaiseksi sinua luullaan?

Vierailija
04.09.2017 |

Olen itse nuori nainen, 173 cm. Minulla on siniset silmät ja vaalea iho, mutta hiukset, ripset ja kulmakarvat tummat. Minua on usein ulkomailla luultu puolalaiseksi tai ranskalaiseksi.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että näytän azerbaidzaniselta (?). En kyllä yhtään tiedä, miltä he näyttävät, varmaankin sellaisia vähän tummempia. Minulla on tavan suomalaista paksummat ja tummemmat kulmakarvat, mutta muutoin iho on hyvin vaalea. Ja olen siis mies.

Vierailija
62/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseksi yleensä luullaan ulkomailla. Olen alun perin Mongoliasta kotoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseksi luullaan. Oon todellisuudessa 50% suomalainen ja 50% saksalainen.

Myös norja/hollanti/ luullaan

Vierailija
64/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ja Italiassa näytän ilmeisesti paikalliselta asukkaalta, koska minulta tullaan usein kysymään neuvoja. Hollannissa hotellissa pidettiin brittinä kun puhuin. Olen pieni ja tumma ja siro, käyn kyllä omastakin mielestä hyvin etelämmässä asuvasta, piirteet eivät ole kovin suomalaiset eikä käytöskään.

N50

Vierailija
65/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punertavaa sävyä parrassa ja minua luullaan toisinaan Irlantilaiseksi. Isoisäni on ruotsalainen. 

Vierailija
66/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiseksi luullaan, ymmärrän kyllä. Kehä kolmosen ulkopuoli on skutsia - (vaikkei oikeesti oo.)

Vierailija
67/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä maalaiseksi luulevat ne jotka jotain luulevat.

Tutuimmat tietää että olen suomalainen vaikka sitä syvästi häpeän.

Onneksi en ole tyypillisen suomalaisen näköinen joten tuskin minua siksi ajattelevat. Asun siis Euroopassa ja asunut täällä jo reilut 20 vuotta.

Tultiin tänne perheen kanssa kun olin hyvin nuori joten kielitaito kehittynyt niin ettei aksenttia onneksi ole. 

Vierailija
68/93 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä maalaiseksi luulevat ne jotka jotain luulevat.

Tutuimmat tietää että olen suomalainen vaikka sitä syvästi häpeän.

Onneksi en ole tyypillisen suomalaisen näköinen joten tuskin minua siksi ajattelevat. Asun siis Euroopassa ja asunut täällä jo reilut 20 vuotta.

Tultiin tänne perheen kanssa kun olin hyvin nuori joten kielitaito kehittynyt niin ettei aksenttia onneksi ole. 

Miksi häpeät suomalaisuutta? 

Vierailija
69/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella suomalaista naista luullaan virolaiseksi?

Vierailija
70/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaiseksi minuakin. Olen vaalea, suomalaistyypillinen nainen.

ohis: mielestäni Vladimir Putin voisi olla Puolasta. Oikeasti on kait Pietarista.

Vierailija
71/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uökomailla joko saksalaiseksi tai venäläiseksi. Suomessa Helsingin keskustan henkkamaukoissa aina venäläiseksi jostain syystä.

Vierailija
72/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilaiseksi. Asun Alankomaissa.

Vierailija
73/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu venäläiseksi ja britiksi.

Uskon tämän johtuvan pitkälti pukeutumisestani; ylläni on ollut vähän retrot vaatteet, kukkakuvioinen hame ja napitettava paita.

Olen lyhyt ja mulla on hiekanvaaleat hiukset, pisamia, kalpea iho, siniharmaat silmät ja timantin muotoiset kasvot. Olen suomalainen, osin norjalaista verta.

Vierailija
74/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiseksi, ranskalaiseksi, sveitsiläiseksi, israelilaiseksi sekä romaniksi.

Vierailija
75/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen bussikuski arveli irlantilaiseksi.

Vierailija
76/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiseksi. Aina.

Vierailija
77/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatushkaksi.

Vierailija
78/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabi, turkkilainen, espanjalainen, ruotsalainen, israelilainen... Onhan näitä ollut.

Vierailija
79/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset suomalaiseksi mutta pari eri ulkomaalaista (jotka ei tunne toisiaan) niin venäläiseksi ja saksalaiseksi/virolaiseksi :D ei millään uskonu et oon suomalainen ku a. En näytä ja b en kuulemma puhu hyvää suomea(totta ku ulkomaalasille jääny tavaks huono suomi aksentti että ymmärtäisi :()

Vierailija
80/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa minulle tultiin ainakin pari kolme kertaa puhumaan hollantia, joten sen maalaisesta ainakin menisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi