Minkä maalaiseksi sinua luullaan?
Olen itse nuori nainen, 173 cm. Minulla on siniset silmät ja vaalea iho, mutta hiukset, ripset ja kulmakarvat tummat. Minua on usein ulkomailla luultu puolalaiseksi tai ranskalaiseksi.
Kommentit (93)
Kun kävelen ulkona uimalasit silmillä,turkki päällä ja foliosta tehty hattu päässä(jossa on antennit) niin minua ei luulla maalaiseksi. Ennemminkin kuulaiseksi.
Saksalaiseksi on kahteen otteeseen luultu. Ihan tälläinen lyhyt persjalkainen ruskea hiuksinen olen.
Suomalaiset luulevat minua joskus venäläiseksi tai saksalaiseksi. Olen täysin suomalainen.
Näytän aika paljon puolalaiselta. Olisikin joskus kiva käydä Puolassa ja testata mitä paikalliset tuumaavat. Muuten ei ole kokemusta, koska en ole päässyt maailmaa kiertämään.
Kreikassa aina norjalaiseksi, Englannissa saksalaiseksi.
Jenkiksi ja keskieurooppalaiseksi on arveltu. Myös venäläiseksi on joskus sanottu, tiedä häntä mitä sillä meinattiin. Myös intialainen on heitetty, mutta se nyt oli aika kaukaa haettua.
Joku sanoi mua kerran inuiitin näköiseksi 🤔
Italialaiseksi on luultu usein. Minulla vihreät isot silmät, luonnonkiharat hiukset ja hymykuopat. Ehkä jokin piirre herättää italialaisen fiiliksen.
Intialaiseksi. Pahin ikinä :(
Suomalainen olen.
Minua luultiin kerran loimaalaiseksi käydessäni Karstulalaisessa kaupassa.
Olen punatukkainen ja pisamainen, joten irlantilaiseksi joskus luullaan ulkomailla.
Aika usein saksalaiseksi. Liekö chaplin-viiksillä ja koppalakilla osuutta?
Ilmeisesti luultiin eläinmaailmaan kuuluvaksi kun sanottiin, että naama on kuin petolinnun perse.
Minulla on tosi vaaleat hiukset, iho ja silmät. Ulkomailla paikalliset kyselevät minulta usein suunnistusohjeita, bussien, metrojen, junien numeroita tai muita neuvoja omalla kielellään. Ymmärrän tämän Pohjoismaissa, mutta samaa tapahtuu usein myös Etelä-Euroopassa, Espanjassa, Ranskassa, Italiassa (eivät ole mitään iskuyrityksiä :)) Toisaalta samoja asioita kysytään minulta täällä Suomessakin. Huvittavinta on se, että olen aika huono suunnistamaan ja muistan huonosti mitään liikenneyhteyksien numeroita (joita en käytä itse usein). Yhden kaverini tulkinta on, että näytän luotettavalta ja kiltiltä eli minulta uskaltaa helposti kysyä neuvoa.
Savolaiseksi, kiinalaiseksi ja nigerialaiseksi