Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemiallinen raskaus: Lahteeko kierto ekasta vuotopaivasta uusiksi vai meneeko ' vanhan kierron' mukaan? Kun menkat ehti olla vain 3pvaa myohassa. ev

Vierailija
04.04.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin. Perjantaina sain apteekin omaan testiin viivan mutta nyt kun testasin niin testiin ei tullutkaan kuin niin haalea viiva että sen juuri erottaa :( Äsken tuli tuhrua kun kävin vessassa. Onko tämä sellainen kemiallinen raskaus? Kunnon vuoto ilmeisesti alkaa sitten lähipäivinä? Olisin kovin kiitollinen vastauksesta!!!!

Vierailija
2/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kemiallinen raskaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että kierto saattaa mennä aivan totaalisen sekaisin. Minulla kesti neljä kuukautta ennenkuin tilanne alkoi normalisoitua.

Vierailija
4/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin ja ehdin iloita raskaudesta peri kolme päivää. Sitten tuli parina iltana pientä " tuhruvuotoa" ja sitten kolmantena päivänä vuosikin jo ihan reippaasti. Vuotoa kesti n. viikon , ja kierto meni pitkäksi aikaa sekaisin. Tärkeintä on ettei sinulla vain ole kohdunulkopuolinen raskaus, ja että kaikki tosiaan vuotaa ulos jos olet kerran raskaana ollut. Kannattaisi käydä ultralla tarkistamassa asia, vaikka sitten yksityisellä kuten itse kävin.

Vierailija
5/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kohdunulkoisessa ole yleensä kohonneet hcg arvot? Minulla siis hcg on selvästi laskussa kun viiva oli niin olematon että juuri sen erotti. Yksityiselle on pitkät jonot joten tuskin tulee käytyä. Ja terveyskeskuksen kautta ei pääse ultraan tässä vaiheessa. Pitäisi olla viikkoja enemmän taikka jatkuvia kovia kipuja. Hitsi. Alkais nyt toi vuoto jos kerran kesken on menossa.

Vierailija
6/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viikkoja on vasta 5-6. Tämä on vasta niin alussa että nauraisivat jos sinne alkaisin soittelee. Tässä vaiheessa ei kaikki ole edes ehkä testanneet ja menkat sitten tuleekin vaan myöhässä ja se siitä.... Mutta onko jotain oireita mitkä on epänormaaleja, mistä pitäisi huolestua ja vaatia tutkimuksiin pääsyä? Eipä tuota tuhrua ole enää tullut.

viitonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän