Tinder näkyykö kun menet sinne
Mua on ruvennut ihmetyttään yksi asia eli heti kun menen tinderiin (en siis kirjaudu) niin tulee melkein heti yhdeltä viestiä.
Aluksi en kiinnittänyt huomiota mutta nyt ihan pelästyn kun saan viestiä heti kun olen sielä
Ymmärsin että tämän ei pitänyt olla mahollista mutta ilmeisesti onko sittenkin
Kommentit (2)
Voisiko olla kyse siitä, että tinder välillä jumittaa ja ne aiemmin lähetetyt viestit tulevat sinulle vasta kun avaat sovelluksen? Minulla on ainakin tinder viime aikoina tempuillut. Sieltä saattaa yhtäkkiä pompata joku ikivanha keskustelu siihen ylös ja näyttäää, että uusi viesti on saapunut, vaikka se on joku tosi vanha. Ja joskus näytti että kaikki mätsit ja viestit, jotka minulla siellä on, ovat uusia.
En tiedä. Minulla oli aiemmassa Lumiassa feikkitindersovellus, joka näytti, milloin kukin on ollut viimeksi paikalla. Mutta sekin tilttasi jossain vaiheessa ja kaikilla yhtäkkiä näkyi vain "paikalla viimeksi 123 viikkoa sitten". Tuo sovellus oli siis Timber. En tiedä, miten se nykyään toimii, kun nyt minulla on oikea Tinder-sovellus. Ja on myös olemassa joku tin6-sovelluskin. En tiedä, miten se toimii.