Kuvittele, jos miehesi olisi raskaana ja synnyttäisi, mitä hän teksi toisin kuin sinä?
Kommentit (6)
Se varmaan makaisi koko raskausajan sohvalla tai ainakin sen loppuajan. Eikä uskaltais edes harkita mitään kotihommia. Itkis aina kun otetaan verikoetta jos ei pyörtyisi. Synnytyksessä varmaan sais niin kovat traumat, että jäisi yhteen lapseen lapsilukumme.
Minä en huutanut - Mieheni huutaisi/kiljuisi/karjuisi
Minä en itkenyt (synnytyksen aikana) - Mies itkisi paniikissa ja hokisi " auta minua..."
Minä en kiroillut/sadatellut - Mieheni pääsätisi kaikki maailamn kirosanat niin saa**nan kovasta kivusta ;P
Minä pysyin koko ajan rauhallisena - Mieheni panikoituisi ja huutaisi paniikin takia kätilöille.
Minä en valittanut kipua - Mieheni huutaisi koko ajan " ai, ai sattuu, sattuu... ottakaa se pois..."
Minä en VAATINUT mitään kivunlievitystä (minulle tarjottiin/kehoitettiin ottamaan, ja otin epiduraalin) - Mieheni karjuisi heti ensimetreillä " kaikki mahdolliset puudutteet ja dropit HETI PAIKALLA TÄNNE..."
Minä hoidin synnytykse todella rauhallisesti ja tyynenä (olin ihan hissun kissun, ilmeisesti se on minun tapani kohdata kipu), juttelin koko ajan nätisti kätilöille, ja vieläpä pyysin anteeksi kun keskeytin lauseen supistuksen ajaksi ;) - Mieheni olisi TODELLA vauhko ja rasittava synnyttäjä.
...olisihan noita! ;D Ja mistäkö tiedän tuon? Olen ollut paikalla kun mieheltäni otettiin verikoe ja tikattiin sormi... voi sitä huutoa ja paniikkia! ;P
Tiedän tämän, koska hän tekee saman jo flunssassa/kuumeessa. Pieni flunssa ja hän on täysin toimintakyvytön, kun taas minä joudun toimimaan 100% teholla kipeänäkin.
miesten äitiysloma alkaisi varmaan positiivisesta raskaustestistä kuten vaivojen valituskin. Makaisi takuulla 9kk sängyssä täysin palveltavana valitellen väsymystä, kolotuksia ja pahoinvointia. Ja miesten synnytysjuttuja ei kuuntelis kukaan jos ovat samaa sarjaa kuin armeijamuistelot ;D!
Synnytyksessä kiroaisi kaikki lähimmät ihmiset ja varmaan vaatisi leikkausta kun ei kestäisi niin kovaa kipua.
Synnytyksen jälkeen minä joutuisin hoitamaan vauvan täysin kun hänellä on takana niiiin rankka raskaus ja synnytys, että HÄN haluaa nyt levätä ja nukkua yöt kunnolla!