GALLUP: Parisuhteesi suurimmat ONGELMAT
Meillä suurimmat ongelmat ovat
- rahahuolet
- miehen exä(t)
- erilaiset haarastukset ja se että mies koittaa painostaa mua omiin harrastuksiinsa
Kommentit (25)
liian vähän kahdenkeskistä aikaa...
- miehen ajoittainen pikkutarkka nipottaminen, jankutus, huomauttelu ja mäkättäminen (eli olen hiukan suurpiirteisempi kuin hän, mutta kyllä elämällekkin pitäis jättää tilaa)
- tuo aloitekyvyttömyys myös lastenhoidossa ja kotihommissa, molempia kyllä teke kovasti kun huomaa vain sanoa ja ohjata koko ajan
- minun äkkipikainen ja ajoittain kulmikas luonteeni
- sexistä joskus riidellään
Miehen alkoholin käyttö,
rahan vähyys,
seksi (mies haluaisi useammin),
miehen stressaava työ, seurauksena pinna kireällä ja väsyttää,
oma väsymys (3 pientä lasta),
vapaa-ajan tekemiset.
-joskus seksi puhuttaa!
(seksiä meillä n.3kertaa viikossa, mulle sopivasti, mies haluasis aina kun
näkee mut...)
-ajanpuute just ratkastiin, jäin pois töistä...
-voisi hieman enemmän huolehtia tavaroistaan ja vaatteistaan, siis
laittaa ne itse paremmin paikoilleen...
-miehen mustasukkaisuus välillä nostaa päätään...
Miehen tolkuton rahan käyttö. Laskut on maksamatta mutta mies voi silti painella johonkin urheilukappaan ja ostaa itselleen tai lapsilleen (edellisestä liitosta) vaikka 400 eurolla sporttikamaa, jota kaapit on jo edelleenkin pullollaan. Minä saan AINA maksaa kaiken yhteisen, mies käyttää rahansa mihin huvittaa.
Seksi. En saa koskaan orgasmia. Oma vika: olen vuosia teeskennellyt orkkuja, enkä enää saa kierrettä katkaistua. Seksi kuvottaa mua, mutta suostun siihen lähes päivittäin koska en jaksa tapella asiasta. Mies ei todellakaan ymmärrä jos en anna esim. viikkoon. Siitä tulee ihan hirveä selkkaus.
Miehen sukulaiset: ovat tyhmiä ja/tai epäkohteliaita mököttäjiä. Ei edes peruskäytöstapoja. Sujuvasti unohdetaan syntymäpäivät ja muut muistamiset.
Kahdeksan vuotta tällaista takana. On enää ajan kysymys milloin jätän avioerohakemuksen.