Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomi vs. terveydenhoitaja

Vierailija
03.09.2017 |

Kumpi parempi ammatti? Perustelut ihan palkasta, työn vaativuudesta, kuormittavuudesta, työolosuhteet, työvuorot, mitä näitä nyt on.
Olen siis tradenomiopiskelija, jota olisikin mahdollisesti kiinnostanut enemmän terveydenhoitajan opinnot.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja tietenkin! T. Th-opiskelija

Vierailija
2/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomina suosittelen terveydenhoitajan opintoja.

Vierailija
4/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitaja tietenkin! T. Th-opiskelija

Hienosti perusteltu kumpi olisi parempi vaihtoehto.. NOT.

Ohis

Vierailija
5/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan opiskelualanvaihto edessä. AP

Vierailija
6/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noita vois verrata edes?

Vierailija
7/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajan työ on monipuolista. Itselleni todellakin kutsumustyö. Päivät ovat vaihtelevia ja haastavia. Työpäivä menee hujahduksessa. Itse olen terveydenhoitajana toiminut 5v, enkä päivääkään ole katunut, että ammattiin kouluittauduin. Plussaa myös päivätyö ja monet eri sektorit, joissa voi työskennellä. Terveydenhoitajaopintoihin kuuluu myös sairaanhoitajan tutkinto eli saisit tupla pätevyyden.

Tradenomina tosin voisit toimenkuvasta ja työnantajasta riippuen saada parempaa palkkaa.

Vierailija
8/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites noita vois verrata edes?

No miksi ei voisi? Ihan mitä tahansa asioita voi verrata toisiinsa, mustaa valkoiseen, kuumaa kylmään jne

Vierailija
9/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään tradenomin ammattia. Tunnen muutaman psnkinjohtajana työskentelevän tradenomin, mutta on heitä kaupan kassoillakin. Terveydenhoitajan työnkuva on yhtenäisempi. Hae opiskelemaan ja kokeile, pääsetkö, ei nimittäin ole helppoa.

Vierailija
10/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Th kirjoitti:

Terveydenhoitajan työ on monipuolista. Itselleni todellakin kutsumustyö. Päivät ovat vaihtelevia ja haastavia. Työpäivä menee hujahduksessa. Itse olen terveydenhoitajana toiminut 5v, enkä päivääkään ole katunut, että ammattiin kouluittauduin. Plussaa myös päivätyö ja monet eri sektorit, joissa voi työskennellä. Terveydenhoitajaopintoihin kuuluu myös sairaanhoitajan tutkinto eli saisit tupla pätevyyden.

Tradenomina tosin voisit toimenkuvasta ja työnantajasta riippuen saada parempaa palkkaa.

Varmasti menee nopeasti, kun joka toinen vastaus mun kysymyksiin on: "En tiedä, kysy lääkäriltä"

Vierailija
11/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitajaksi vaikea päästä opiskelemaan. Työpaikat usein sisäilmaongelmaisia.

Vierailija
12/12 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tradenomina suosittelen terveydenhoitajan opintoja.

miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä