Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aasialainen mies ja rakastellut noin 30 naista

03.09.2017 |

Kukaan ei ole sanonut että minulla on pieni ja kaikki ovat saaneet vähintään 2 orggua putkeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne naiset oli aasialaisia niin oon kade.

Vierailija
2/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vinosilmällä on käynyt noin huono flaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset ovat hyvin hienotunteisia ihmisiä.

Vierailija
4/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eurooppalainen mies ja rakastellut tasan 0 naista.

Vierailija
5/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kaunis kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut että minulla on pieni ja kaikki ovat saaneet vähintään 2 orggua putkeen.

Olen todennäköisesti kateellisempi kielitaidostasi kuin siitä, että olet rakastellut noin monen kanssa. Mitä rakastelemaan monen kanssa kun yhdenkin kanssa se toistaiseksi on ja on ollut mukavaa ja tyydytyksen antavaa. - Eikö tuollainen jo käy työstä?   

Vierailija
6/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Vierailija
7/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan haukkunut pippelin kokoa?

Vierailija
8/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat huvittavia kun he kertovat kuinka naiset ovat aina saaneet orgasmin heidän kanssaan. Nainen pystyy helposti näyttelemään vaikka kymmenen orgasmia ja mies uskoo hölmönä olevansa todella hyvä rakastaja. 

Vierailija
9/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "naisen kanssa", ei "naista". Takaisin S2-tunneille!

Vierailija
10/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat huvittavia kun he kertovat kuinka naiset ovat aina saaneet orgasmin heidän kanssaan. Nainen pystyy helposti näyttelemään vaikka kymmenen orgasmia ja mies uskoo hölmönä olevansa todella hyvä rakastaja. 

No miksi ihmeessä näyttelette?

Vierailija
11/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä näyttelette?

turha valittaa että saa huonoa seksiä jos näyttelee aina.

Vierailija
12/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hyvä tietää. Mitä olen suomalainen nainen ja rakastellut ehkä 50 miehen kanssa. Kaikki kyllä suomalaisia tai muita eurooppalaisia. Ei kun yks oli kanadalainen, sori. Aasialaiset ei kiinnosta yhtään!

Vierailija
13/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun sanoo naisen saaneen useita orgasmeja putkeen, niin nainen ei ole saanut itse asiassa ensimmäistäkään orgasmia. 

14/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu siks paljon koska kuulema näytän joltain eksoottiselta sekotukselta. En oo tavallisen näköinen aasialainen. Kuulema jopa latinon näköinen. Joten kun en ole normaali niin ei se munakaan ole perus pikku pili. Ja ei naiset oo valehdellu pari kyll joo koska en oo tyhmä huomaan feikki orgun. Mut lantio liikkeellä pilii vaan ylös g-pisteeseen niin hyvää tulee.

Vierailija
15/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun sanoo naisen saaneen useita orgasmeja putkeen, niin nainen ei ole saanut itse asiassa ensimmäistäkään orgasmia. 

Vaikka nainen sanoisi näin, sitä ei kannata uskoa. Koska mikään ei ole miehelle niin työläs pidettävä kuin orgasmivaikeuksissa tuhertava nainen. Ja naisetkin tietävät tämän.

Vierailija
16/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu siks paljon koska kuulema näytän joltain eksoottiselta sekotukselta. En oo tavallisen näköinen aasialainen. Kuulema jopa latinon näköinen. Joten kun en ole normaali niin ei se munakaan ole perus pikku pili. Ja ei naiset oo valehdellu pari kyll joo koska en oo tyhmä huomaan feikki orgun. Mut lantio liikkeellä pilii vaan ylös g-pisteeseen niin hyvää tulee.

Mies ei todellakaan huomaa naisen feikkausta. Jos nainen myöhemmin tunnustaisi feikanneensa, mies ei uskoisi, koska "en oo tyhmä huomaan feikki orgun". Niin varmaan, kukaan mies ei huomaa.

Vierailija
17/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.. Prince of thailand on vaihtanut nimeä mutta jutut ei ole muuttuneet sen fiksummiksi :p

Vierailija
18/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kalumies olisi sopivampi nimi...

Vierailija
19/19 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mielelläni aasialaisen sitoutuvan ja uskollisen miehen. Ap on siis poissa laskuista.