Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apua rv 20 ja olen ihan yksin: mies syyllistää raskaudesta, ei ole tukena ym.

Vierailija
03.09.2017 |

Näinkö tässä sitten kävi? Tulin raskaaksi ja mies hävisi elämästä. Luulin ja odotin, että tässä olisi jotain pysyvämpää. Jouduin pettymään pahemman kerran.

Mies lähinnä uhkailee ja kiristää.

En saa tukea keltään, ei ole ketään läheisiä ihmisiä. Surettaa, miten selviän kolmen pienen lapsen kanssa.

Sosiaalityöntekijäkään ei tunnu ymmärtävän mun tilannetta. Samoin ei neuvola, minne mies on valehdellut minusta. Ei siis tullut mukaan vaikka pyysin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon WT-ämmä vauhdissa. Onhan jokaisella lapsella eri isä?

Vierailija
2/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan ja pyydä apua. Ja tee lapset jatkossa yhteisymmärryksessä miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä kyseessä jonkinlainen paniikki? Onko muuten stressiä tms.? Oliko lapsi yhteinen toive?

Mitä jos varaisit ajan vaikka mielenterveyspuolelle, että saisit jutella jonkun kanssa.

Vierailija
4/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?! En ymmärrä?! Ap

Vierailija
5/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Miten niin mies valehdellut sinusta neuvolaan ja neuvola uskoi eikä auta sinua?  Höpöhöpö. Ei hoitaja usko kuulopuheita sinusta.

Vierailija
6/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aika paljon kysymyksiä aloituksesta päähän

Vierailija
7/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jälkikasvu ei ollut molempien hankintalistalla.

Vierailija
8/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Miten niin mies valehdellut sinusta neuvolaan ja neuvola uskoi eikä auta sinua?  Höpöhöpö. Ei hoitaja usko kuulopuheita sinusta.

Mies valehteli, ettei ole lapsen isä. Esimerkiksi. Ap

Vierailija
9/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Joko mies on isä tai sitten ei. Se selviää isyystestillä. Jos sinä sanot hoitajalle, että mies on isä, mutta isä sanoo että hän ei ole isä, niin hoitaja sanoo että testi on sitten otettava.

Vierailija
10/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi haluat tämän kpäisen kiristäjävalehtelijan mukaan prosessiin? Pidät huolta, että miehen osallistumattomuudesta on viralliset merkinnät ja lapsen synnyttyä yksinhuoltajuus ja elarit. Venkoilkoon sitten viranomaisten kanssa.

Vierailija
11/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan selkeyttä aloitukseen ap, eli onko nämä kaikki lapsesi tämän saman miehen lapsia (kun ovat kaikki pieniä)? Ja jos on tämän miehen lapsia, niin miksi tämä viimeinen piti tehdä jos mies ei halua?

Vierailija
12/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustoitapa nyt vähän. Mikä oli suhteesi lapsen isään ennen raskautta, oliko lapsi yritetty vai vahinko?

Vierailija
13/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset 4v ja 3v mun exän kanssa. Hän ei ole enää kuvioissa. Tämä mies josta nyt on kyse, niin ollaan tapailtu tammikuusta lähtien. Vapuna sitten vissiin tulin raskaaksi, en ymmärrä miten siinä näin kävi kun syön pillereitä.

Mies väittää ettei voi olla isä koska on muka todettu hedelmättömäksi. On käynyt neuvolan kanssa keskusteluja. Haukkuu ja syyttää minua kun soitan hänelle ja pyydän apua. Ap

Vierailija
14/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio on vaihtoehto vihamieliseen ja kuormitettuun ympäristöön syntymiselle.

Vierailija
15/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Joko mies on isä tai sitten ei. Se selviää isyystestillä. Jos sinä sanot hoitajalle, että mies on isä, mutta isä sanoo että hän ei ole isä, niin hoitaja sanoo että testi on sitten otettava.

Tasa-arvoisessa Suomessa tämän pitäisi mennä myös toisinpäin: Jos epäilee olevansa lapsen isä, pitäisi verikokeeseen olla mahdollisuus, nykyään nainen voi sanoa ettei niin ole eikä testiä oteta. Näin esim. mahdollistetaan lapsen siittäminen aviosängyn ulkopuolelta. Lapsen isä on automaattisesti aviomies vaikka joku väittää olevansa lapsen isä.  

Vierailija
16/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitäkin vielä syyttää minua, että huomasin raskauden vasta heinäkuussa. Ultrassa sitten näkyi, että sikiö olikin jo 3kk. Mulla on kuukautiset hirveän epäsäännölliset, ei ollut eka kerta kun jää pois. Ap

Vierailija
17/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun suostua isyyden selvittämiseen jos mies kerran vaatii? Ap

Vierailija
18/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. En voi uskoa, että neuvolan henkilökunta välittää siitä, mitä mies heille soittelee - heidän tehtävänsä on huolehtia vauvan ja äidin hyvinvoinnista ja terveydestä. Ne on muut tahot, jotka selvittävät isyysasioita. Sano miehelle, että tehdään isyystesti vauvan syntymän jälkeen ja että jättää sinut muuten nyt rauhaan.

Vierailija
19/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai suostut, sillähän se selviää miehelle! Ei tarvitse varmaan miettiä, mitä tuo tekee suhteellenne, koska se taitaa olla jo ohi.

Vierailija
20/35 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ei ole lapsen isä. Sillä lailla...