Onko huonompaa sarjakuvaa kuin Pöyrööt?
Vastaus: ei. Törmäsin tähän sontaan, kun eräs sukulaisnainen tykkäsi yhdestä stripistä facebookissa. Ankea ja ruma piirrosjälki, juntit jutut ja rasauttelee niin perhanasti tuo väkinen pohojalaismurre. Eniten järkyttää se, että tuota kuraa suoltaa kolmikymppinen, normaalin oloinen pariskunta. Jotenkin olisin voinut vielä hyväksyä, jos taustalta olisi paljastunut joku Pirkko ja Pertti 55v.
Luulin, että Kiroilevasta siilistä ja Kamalasta luonnosta ei voi enää vetää huonommalsi, mutta tänään näin Pöyröötin. Jumalaa ei ole. Haluan kuolla.
Tietämättömille: http://www.poyroot.fi (katsokaa omalla vastuulla..)
Kommentit (16)
Siellä nyt joku porvoolainen vihaa maaseutua ja maalaisia (aivan turhaan). Käy ostamassa lakritsia niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Ettei nyt vaan kolahtaisi liikaa omaan pohjalaisuuteesi? ;-) Itse olen joskus katsellut ja nauranutkin. Tuttavapiirissä ja sukulaisissa on paljon pohjanmaalaisia.
Kjeh kjeh ,,huumorkurssille tuallaset tosikot ,,;D kyä se tyä ukko huumori ol parast ;D
Vierailija kirjoitti:
Siellä nyt joku porvoolainen vihaa maaseutua ja maalaisia (aivan turhaan). Käy ostamassa lakritsia niin helpottaa.
Meneekö crocs-kansalla tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen maalta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Prööt
Kuvaa aika hyvin tätä paskaa, jota sarjakuvaksikin sanotaan.
Mä tykkään Kamala luonto -sarjakuvasta. Pöyröötiin törmäsin ekaa kertaa, ja en tykkää. Tosin odotin alkuvuodatuksesi jälkeen jotain järkyttävän kamalaa. Mielestäni kamalin sarjakuva on kuitenkin Helmiä sioille. En yhtään tykkää niistä hahmoista, enkä voi käsittää mistä se on palkittu. Huono.
Luin neljä sivullista noita ja ei kertaakaan edes huvittanut. Eli kyllä tuo aika surkea tekele on.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Kamala luonto -sarjakuvasta. Pöyröötiin törmäsin ekaa kertaa, ja en tykkää. Tosin odotin alkuvuodatuksesi jälkeen jotain järkyttävän kamalaa. Mielestäni kamalin sarjakuva on kuitenkin Helmiä sioille. En yhtään tykkää niistä hahmoista, enkä voi käsittää mistä se on palkittu. Huono.
Helmiä sioille on kyllä myös kamala, oikeassa olet. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Luin neljä sivullista noita ja ei kertaakaan edes huvittanut. Eli kyllä tuo aika surkea tekele on.
Neljä sivua?? Itse luin kaksi ja oli pakko sulkea välilehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä sivua?? Itse luin kaksi ja oli pakko sulkea välilehti.
Kaksi strippiä siis.
Tämähän on kivaa vaihtelua näille edellä mainituille. Kiitos vinkistä!!
Kyllähän Pöyrööt on ihan uskomatonta kuonaa, joskus jopa huonompi kuin Eevertti.
Onhan niitä muutamia muitakin kamalia, mutta kyllä Pöyrööt helposti huonoimmat top-vitoseen kipuaa. Ostaako noita oikeasti joku? En tosin ole pohjalainen, ehkä se vaikuttaa.
Aha.
Ettei nyt vaan kolahtaisi liikaa omaan pohjalaisuuteesi? ;-) Itse olen joskus katsellut ja nauranutkin. Tuttavapiirissä ja sukulaisissa on paljon pohjanmaalaisia.