Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin voimakas vetovoima, että on mahdotonta jutella normaalisti. Kokemuksia?

Vierailija
02.09.2017 |

Oletteko kokeneet tällaista vetovoimaa, joka laittaa sukat pyörimään jaloissa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!!

Vierailija
2/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aivan järjetöntä, oli vaikea toimia mitenkään järkevästi tuon henkilön lähellä. En ole sen jälkeen kokenut mitään lähellekään vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nyt naimisissa ko. tyypin kanssa. Olisi pitänyt nähdä asioita järjellä, mutta se on myöhäistä nyt. Uskoin sokeasti kohtaloon. No, ei tämä järkyttävän huonoa ole, mutta..

Vierailija
4/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Mies olisi halunnut seurustella, minä pelkän seksisuhteen. Tapailimme jonkin aikaa ja mies laittoi sitten poikki. Erotilanne oli kyllä mielenkiintoinen, kun tosiaan järkevästä keskustelusta ei ollut tulla yhtään mitään, vaikka se käytiin julkisella paikalla. Istuimme vierekkäin ravintolan sohvalla ja tämän tästä toinen sanoi toiselle: "Voitko mitenkään katsoa muualle, tekee mieli suudella!" tai vastaavaa. :D

Vierailija
5/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nyt naimisissa ko. tyypin kanssa. Olisi pitänyt nähdä asioita järjellä, mutta se on myöhäistä nyt. Uskoin sokeasti kohtaloon. No, ei tämä järkyttävän huonoa ole, mutta..

Onko se vetovoima edelleen olemassa kuitenkin? 

Vierailija
6/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kokenut. Fyysinen vetovoima oli käsittämätön. Ajatus ei kyseisen henkilön seurassa luistanut ollenkaan, eikä ikinä oikein osattu puhua toisillemme.. mutta seksi sujui sitäkin paremmin. Huh.

Vierailija
7/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut mutta en usko että tuollainen vetovoima voi kestää kovin kauan sellaisenaan. Kyllä se hälvenee ennen pitkää.

Vierailija
8/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki ole, riippumatta siitä johtiko se mihinkään.

Vierailija
9/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se vetovoima edelleen olemassa kuitenkin? 

Olisi, mutta olemme kulkeneet sen verran haastavien aikojen läpi että emme tällä hetkellä halua toisiamme. Jos oli vetovoima rajua, niin oli loukkaantuminenkin syvää. Tässä elellään nyt "päivä vain ja hetki kerrallaan". Vaikea tilanne, jossa olemme vetäytyneet henkisestä yhteydestä.

Vierailija
10/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Se tunne, huh. Tekisi mieli riisutua ja hypätä sänkyyn hänen kanssaan

Vierailija
11/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihan jäätävää. Juuri se ihminen, jolle haluaisin eniten puhua saa aivot sulamaan niin täydellisesti pelkällä läsnäolollaan, että en vaan pysty tuottamaan mitään lauseeksi tunnistettavaa. No eipähän tarvitse tehdä tuttavuutta sitten :(

Vierailija
12/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan vanhalla suomenkielellä ihastumiseksi. Olen kokenut, eiköhän lähes jokainen normaali ihminen.

Vierailija
13/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mitään ei päässyt tapahtumaan. Yöunet ja kaikki meni joksikin aikaa.

Vierailija
14/42 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki ketjuun vastanneet naisia?

Vierailija
15/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Työkaverimies, jonka lähellä en saa yhtään järjellistä lausetta aikaiseksi. Olemme molemmat varattuja joten mitään en ole antanut tapahtua mutta kyllähän se pyörii mielessä että millaistahan seksi olisi ihmisen kanssa jonka tulo samaan huoneeseenkin saa aivot sulamaan kuten edellä hyvin kuvailtiin ;)

Vierailija
16/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään tuollaista, olenko epänormaali ?

Nainen 50v ja 4 lasta

Vierailija
17/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN,ihan tärisin Hänen läheisyydessä ja tietysti poskiin nousi puna.

Vierailija
18/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Ja onnekseni kokenut nuo kaikki jo ennen tätä nykyistä suhdettani, niin ei tarvitse miettiä enää millaista seksi olisi jonkun sukat jalasta-tyypin kanssa, saati että lähtisin sitä enää kokeilemaan, kun tietää jo että mahtavaahan se olisi, mutta ei sitä pitemmän päälle mitään tulisi ;) Ja menisi siinä samalla oma mahtava parisuhde pilalle.

Vierailija
19/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla ole kaikki kokeneet sellaista! Se on harvinaista ja tapahtuu n.1-2 kertaa koko elämässä. Sellaista ihmistä et unohda koskaan. Pelkkä tämän ihmisen ajatteleminen tekee hulluksi.

Vierailija
20/42 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei se mitään etten saa sanaa suustani ja aivoni ovat käkikello tasoa, mutta se että se toinen huomaa omaavansa tälläisen vaikutuksen minuun. Kyllä . Voisin repiä vaattet hänen päältään. Voisin tehdä hänen kanssaan vaikka mitä. Hän olisi kallio johon luottaisin, hän ojentaisi vain kätensä ja veisi minut elämän seikkailuun. Palvoisin hänen jokaista kohtaa, sanaa, tekoa. Antaisin anteeksi jos hän loukkaisi, kunhan vain palaisi takaisin ja saisin olla hänen hänen sylissään.

Mutta joo.. näitä ei elämässä montaa vastaan tule, ehkä vain tämä yksi.

Jos tunne olisi molemminpuolista, jos.

.....