Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan normaalia että 20v nainen syö kokonaisen rullakebabin yhdellä istumalla?

Vierailija
02.09.2017 |

Olin treffeillä elokuvissa tämän naisen kanssa ja päätimme käydä kebabilla sen jälkeen. Ehdotin että hän ottaisi jonkin pienemmän annoksen, mutta tilasi kuin tilasikin rullakebabin. Olin aika yllättynyt kun hän söi sen kokonaan, minulla näin 185 senttisenä, 80-kiloisena miehenäkin tekee välillä tiukkaa kokonaisen rulliksen syönti. Epäilenkin, että hänellä saattaa olla jotain syömishäiriöitä taustalla. :/

Vai onko kovin yleistäkin että hoikka nuori nainen syö kokonaisen kebabin kerralla? Ei se ainakaan kovin naiselliselta näyttänyt kun hän hotki sitä hevosen lailla.

M25

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä närpit salaattia sillein tosi miehekkäästi valittaen vieressä?

Naisellista on syödä sitä, mitä halajaa ja olla välittämättä kaltaisistasi. 

Vierailija
2/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aikä jöötiä pyllystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hoikka enää montaa vuotta. :D

Vierailija
4/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule

Vierailija
5/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sen täytyy olla salaa mies. Naisethan elää lehtikaalilla, lähdevedellä je hengitysilmalla. Varsinkin liikunnalliset naiset!

Vierailija
6/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks meet naisen kanssa kebabbillaan jos sua ällöttää katsoa naisen syövän muuta kuin salaattia?

Mulla menee kokonainen rullakebab suht helposti, olen 160/50 nainen eikä ole mitään ongelmia syömisen kanssa.

7/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pystyn syömään, samoin kun pitsa menee heittämällä alas.

Vierailija
8/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tosta tulee mieleen terve suhtautuminen ruokaa. Monilla hoikilla ihmisillä voi olla nopea aineenvaihdunta. Tunnen monia, jotka syövät isoja annoksia ja monta kertaa päivässä ja ovat silti luokiteltavissa melkein alipainoisiksi. Ettei sulla sitten ole jotakin häiriötä taustalla, kun noin kyttäät muiden syömisiä? :-)

Vierailija
9/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mielestäni normaalia, jos hän vaikka ei ollut syönyt kunnolla sinä päivänä. Itsekin olen hoikka nuori nainen, syön 3 krt päivässä, aamupalan: esim. kahvi ja smoothie tai rahka, päivällisen: jotain oikeaa ruokaa, vaihtelee salaatti/munakas/pizza/lasagne/kaalilaatikko ja iltapalaksi joku piirakanpala/jogurtti ja teetä. 

Ihan normaalia, että syö tuolla tavalla, että päivällä jotain enemmän ja isompaa, jos aamupala ja iltapala pienet. 

Vierailija
10/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, sinulla on asenne ongelma

Vierailija
11/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka, mutta syön kun hevonen. :D Voin syödä monsterpizzan yksin ilman ongelmia. Syömmekin mieheni kanssa kaksin käsin - molemmilla tietysti omat isot annokset.

Mutta myös treenaamme monta kertaa viikossa. Rakastan ruokaa, that's it. En voisi seurustella neitimäisen miehen kanssa, joka ei rakasta ruokaa.

N24

Vierailija
12/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut miehekäs mies, olisit vienyt deitin ravintolaan syömään. Harvemman mielestä kebula on mikään romanttinen treffipaikka.

Vierailija
13/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on rullakebab? Paljon siinä on massaa? Okei, okei googletan...

Vierailija
14/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku jätät vaan semmosen, täytyy olla hirveä ihminen jos syö rulakebabin tuosta noin vaan. Ei taas ajatellu kuinka naiselliselta se sun mielestä näyttää. Täytyy siis olla ihan täynnä itseään.

Vierailija
15/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina sudennälkä, kun ruokailen yhdessä rakastamani miehen kanssa (etäsuhde). Hänen seuransa herättää terveen ja hyvän ruokahalun, jolle on naurettu monet kerrat yhdessä.

Vierailija
16/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan nyt, älä osta sille kovin usein rullakebabeja, pian se ei mahdu enää istumaan tuolille.

Vierailija
17/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Ville vittuun

Voi kumpa voisinkin mennä.

t. Kiltti-Ville

Vierailija
18/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
19/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut miehekäs mies, olisit vienyt deitin ravintolaan syömään. Harvemman mielestä kebula on mikään romanttinen treffipaikka.

Taisi olla

Vierailija
20/35 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä työpaikkaruokalassa ja hämmästyin alkuun kuinka paljon pienet hoikat naiset voivatkaan syödä. Isot muehet jäävät kakkoseksi annoskoossa.

Ihanaahan se on, kun ruoka maistuu.