Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi??

neuvoja
02.09.2017 |

Joo,eli tuli harrasteltua seksiä aika ahkerasti ilman ehkäsyä,mutta mies ei kuitenkaa tullut kertaakaan sisälleni. On mulla toiminu hyvin ehkäsynä tähän asti,tai sitte mun entiset kumppanit ei olleet niin hedelmällisiä. Mutta siis tuli harrastettua sitä seksiä tosiaan 5 päivän ajan varmaan 10 kertaa päivässä:D en oo pöivän varma mun ovulaatiosta,koska kiertoni on jotain 30-33. Mutta ovis ajoittuu juuri noille päiville,ihan viimeistään 1 pvä sen,jälkeen ku lopetettiin. Mä oon pitäny todella epätodnäk. Raskautumista noin. Nyt on kuitenki sellanen jännä fiilis..onko kukaan muu raskautunu ilman että päästäny spermat sisälle,vai onko ihan urbaanilegenaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivän ajan kymmenen kertaa päivässä. No huh huh!! Mutta kyssäriisi, tietenkin voi raskautua.

Vierailija
2/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen paukapää kyllä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Haikarat tuo vauvoja, imbesilli.

Vierailija
4/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"5 päivän ajan varmaan 10 kertaa päivässä" Herranjumala, tuo on jo kunnioitettava määrä! :D

Vierailija
5/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta meillä ja kaikki saaneet alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. Meillä lähinnä käytettiin sitä "ehkäisynä" koska hormonit ei sovi ja kondomi on molemmista inhottava ja meillä ei ollut väliä vaikka lapsia tulisikin. Mutta jos lapsia ei halua en suosittele.

Niin ja lapsilla on ikää 8, 5 ja 1v eli toiminut kyllä aikansa.

Vierailija
6/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista lopulta, jos todella vetää ajoissa ulos ja mies on käynyt pissalla sekä pesulla välissä.

Vierailija
7/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan mieheltä tulee ns. touhutippoja jotka sisältää varmaan miljoonia siittiöitä. Siittiöt voi elää naisen sisällä jopa 5-6 päivää joten koko ajan on vaara että tulet raskaaksi. Tuolla yhdyntämäärällä alan epäillä että olet hedelmätön mikäli oikeasti et ole käyttänyt ehkäisyä.

Oot vissiin lintsannu biologian tunnit?

Vierailija
8/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansa sen tietää: Itku pitkästä ilosta, tässä tapauksessa vauvan itku 9kk päästä.

Vierailija
9/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut edellistä spermaa soittimessä ja sitten aletaan uudelleen hommiin.. on mahdollista

Vierailija
10/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista

Vierailija
11/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menty keskeytetyllä 11v eikä vahinkoja ole käynyt. Sen kerran kun mentiin loppuun asti, tulin raskaaksi.

Vierailija
12/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan provo? Ei vittu että on ihmiset tyhmiä... kun se keskeytetty yhdyntä ei ole mikään ehkäisykeino. Sitten ihmetellään että mitä ei ole mahdollista olen raskaana

Vierailija
13/13 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreimpien tutkimusten mukaan touhutipoissa itsessään ei ole siittiöitä. Tämä oli itselleni yllätys. Mutta jos edellisestä siemensyöksystä on lyhyt aika, voi putkeen olla jäänyt siittiöitä, jotka touhutippa vetää mukanaan. Tuolla tahdilla se on hyvin todennäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi