Mies kantoi minut eilen väkisin vuoteeseen:(
Eilen illalla mies päätti yht äkkiä että nyt mennään nukkumaan. En halunut itse vielä mennä. Mies oli juonut alkoholia, ja sanomatta sanaakaan nosti väkisin syliinsä ja kantoi minut vuoteeseen. Olen pienikokoinen nainen ja mieheni iso köriläs. Yritin pyristellä vastaan mutta mieheni on täysin ylivoimainen fyysisesti. Pyysin ja vaadin, että vapauttaa minut sylistään mutta hän vain nauroi.
Minulla on pahamieli tapahtuneesta:( Mieheni käytti väkipakkoa ja halusi näyttää voimaansa ja kuka päättää kaikesta perheessämme. Koin turvattomuutta, olen niin heiveröinen ja heikko mieheni fyysiseen valtaan nähden, samoin kyllä tuntui henkiselläkin puolella.
Teenkö asiasta liian suuren numeron, mutta vieläkin on pahamieli asiasta. Mies vain nauraa ylimielisesti asialle.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tarkoittanut tekoaan mitenkään pakottamisena tai pahalla, vaan huumorilla ja hassutteluna, niin onhan sellaista vaikea sitten arvata, että toinen voi kokea asian niin eri tavalla. Varsinkin kun isokokoinen mies tuskin osaa samaistua tilanteeseen mitenkään.
Voisin vain kuvitella miten hämillään oma mieheni olisi, jos tuollaisesta pahastuisin. Hän on minua lähes kaksi kertaa isompi (49kg & 95kg) ja monesti nostaa minut syliinsä, olalleen tai jopa hartioilleen enkä ole koskaan kokenut häntä millään tavalla uhkaavana. Joskus villiintyy ja "painii" kanssani eli pitää minua tiukasti sylissään tai vartalonsa alla minun vastustaessa ja vitsi on siinä ettei minusta ole mitään vastusta vaan nauran ja kiljun ja yritän pussaamalla saada hänet "alakynteen". Taustalla pitää olla muita isoja ongelmia, jos läheistään pitää uhkaavana, minulle mieheni on maailman turvallisin ihminen, vaikka usein hassutellaan ja hölmöillään.
Tosin ei ole mikään idiootti, vaan tietää jos on väärä hetki alkaa hölmöillä ja osaa erottaa jos sanon oikeasti "älä" tai jos sanon sen siten että olen mukana leikissä.
Jos kantaa minut sänkyyn, se on ehdottomasti vain ja ainoastaan hellyydenosoitus.
Kiitos kun kirjoitit. Hetken aikaa jo ihmettelin, onko täällä vain sekopäänaisia. Hyvä että ainakin yksi järjen ääni seassa.
Niin, sillähän ei ole mitään väliä, että tuo kirjoittaja sanoi miehensä lopettavan pyydettäessä jolloin kyseessä on täysin fundamentaalisella tavalla eri asia. Mutta joillekin se kumppanin suostumus on näemmä pieni sivuseikka.
Ai kato, raiskauskortti vedetty esille. Aika heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa jos tuollainen asia on vaimolle pelottavaa. Kannattaa puhua miehelle tai harkita eroa, pelko ei kuulu parisuhteeseen.
Ymmärrän kyllä ettei mies ajattele tekoaan mitenkään erikoisena, mutta jos ap seuraavana päivänä ottaa puheeksi ja kertoo miten koki tilanteen, niin huono reaktio mieheltä nauraa ja väheksyä. Pitäisi tajuta siinä vaiheessa että jotain on pahasti pielessä.
Jotenkin hymyillyttää näin miehenä tuo lause irroitettuna asiayhteydestään. Ilmeisesti kommentoija tarkoitti että pelko turvallisuutensa puolesta ei kuulu parisuhteeseen. Sikäli kun elää hormonivaihtelujen ja sitä myöten ailahtelevien mielitilojen kanssa painiskelevan puolison kanssa, onko silloinkin oikeus pelottomaan parisuhteeseen? Että ei tarvitse pelätä millä tuulella se kumppani (yleensä nainen) tällä kertaa on ja mitä mahdollisesti tänään teki väärin vaikka ei tehnyt yhtään mitään. Eli koskeeko tämä oikeus pelottomaan parisuhteeseen myös miehiä? Jotenkin tuntuu että vaikka naiset sanoo että kyllä niin tarkoittaa kuitenkin ei.
Kerrankin kun mies kantaa vastuunsa
Vierailija kirjoitti:
No teit, oli ihan kiva ele, nauttisit siitä kun miehesi suojelee sinua ja kantaa
Kuulostaa enemmän kyllä alistamiselta kuin "suojelulta".
Kaverin exä harrasti tuollaisia temppuja,esimerkiksi riitelivät ja kaveri lähti autosta kävelemään, mies otti kiinni ja kantoi takaisin autoon. Käyttäytyi muutenkin riitatilanteissa agressiivisesti, kaveri pakeni tyyppiä vessaan,pesutupaan yms. kun oli riehunut pelottavasti. On syystäkin ex. AP:n kannattaisi myös lempata käsiksi käyvä mies, ei aikuisia todellakaan kanneta paikasta toiseen vasten tahtoaan.
Niin, sillähän ei ole mitään väliä, että tuo kirjoittaja sanoi miehensä lopettavan pyydettäessä jolloin kyseessä on täysin fundamentaalisella tavalla eri asia. Mutta joillekin se kumppanin suostumus on näemmä pieni sivuseikka.