Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kantoi minut eilen väkisin vuoteeseen:(

Vierailija
02.09.2017 |

Eilen illalla mies päätti yht äkkiä että nyt mennään nukkumaan. En halunut itse vielä mennä. Mies oli juonut alkoholia, ja sanomatta sanaakaan nosti väkisin syliinsä ja kantoi minut vuoteeseen. Olen pienikokoinen nainen ja mieheni iso köriläs. Yritin pyristellä vastaan mutta mieheni on täysin ylivoimainen fyysisesti. Pyysin ja vaadin, että vapauttaa minut sylistään mutta hän vain nauroi.
Minulla on pahamieli tapahtuneesta:( Mieheni käytti väkipakkoa ja halusi näyttää voimaansa ja kuka päättää kaikesta perheessämme. Koin turvattomuutta, olen niin heiveröinen ja heikko mieheni fyysiseen valtaan nähden, samoin kyllä tuntui henkiselläkin puolella.
Teenkö asiasta liian suuren numeron, mutta vieläkin on pahamieli asiasta. Mies vain nauraa ylimielisesti asialle.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teit, oli ihan kiva ele, nauttisit siitä kun miehesi suojelee sinua ja kantaa

Häh? Väkipakko ei ole suojelua! En kokenut tilannetta todellakaan suojeltuna, vaan uhkana.

Toisen puolesta päättäminen ja käsiksi käyminen noin ei  kuulu normaaliin parisuhteeseen. Itsemääräämisoikeuttasi on mitätöity ja fyysistä koskemattomuutta loukattu.

Vierailija
22/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta. Ja trollinhuutajat voi painua muualle.

Teidän kommentit ei auta yhtään!!!

Olen hajalla. Yksin tiettyjen asioiden kanssa. Ja liian kiltti luonne. Itkettää että aina jään yksin tässä elämässä. Meillä on lapsia, joten ei tästä avioliitosta noin vain lähdetä. Ja mies rakastaa, kovasti. Mutta kipeitä asioita löytyy, mutta en halua niistä puhua. Jotenkin se sänkyjuttu ja miehen eilinen käytös symboloi meidän suhteen tilaa. Mies rakastaa, kovastikin mutta mennään hänen ehdoilla, vaikka väkipakolla. Ja minut on nostettu jonnekin jalustalle jossa samaan aikaan olen seksikkäin, söpöin ja kiihottavin, haluttavin nainen, vaikka mies tarvittaessa alistaa. Ja se kuningas alkoholi on kolmas osapuoli.

Itkettää. Olen rikki. Yksin. Hyviä miehiä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teit, oli ihan kiva ele, nauttisit siitä kun miehesi suojelee sinua ja kantaa

Suojelee? Miltä ihmeeltä mies muka suojeli aloittajaa tossa tilanteessa?

Vierailija
24/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF, mies kantaa puolisonsa sänkyyn, ja ap maailma romahtaa??

Vierailija
25/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla mies päätti yht äkkiä että nyt mennään nukkumaan. En halunut itse vielä mennä. Mies oli juonut alkoholia, ja sanomatta sanaakaan nosti väkisin syliinsä ja kantoi minut vuoteeseen. Olen pienikokoinen nainen ja mieheni iso köriläs. Yritin pyristellä vastaan mutta mieheni on täysin ylivoimainen fyysisesti. Pyysin ja vaadin, että vapauttaa minut sylistään mutta hän vain nauroi.

Minulla on pahamieli tapahtuneesta:( Mieheni käytti väkipakkoa ja halusi näyttää voimaansa ja kuka päättää kaikesta perheessämme. Koin turvattomuutta, olen niin heiveröinen ja heikko mieheni fyysiseen valtaan nähden, samoin kyllä tuntui henkiselläkin puolella.

Teenkö asiasta liian suuren numeron, mutta vieläkin on pahamieli asiasta. Mies vain nauraa ylimielisesti asialle.

Huono provo

Vierailija
26/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky. Kukaan ei puhu vuoteesta kuin ällöissä rakkausromaaneissa.

Raiskaus on rikos. Tee ilmoitus, jos sellainen tapahtui. En jaksa lukea tyhmää vuodatustasi, vuode jo aiheutti anafylaksian.

Vierailija
27/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantoi turvallisesti sänkyyn, ja otti viereensä, aww ihanaa

Vierailija
28/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä trollit on avn parasta antia.

Mitä hauskaa on loputtomassa miesten haukkumisessa?

Haluan tietää.

Vierailija
29/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yritettiin kerran kantaa väkisin sänkyyn, ja kun sain pyristeltyä vapaaksi mies löi nyrkillä naamaan. Ei ole normaalia käytöstä tuollainen, vaan aggressiivista alistamista ja ainoastaan häilyvän rajan päässä varsinaisesta pahoinpitelystä. Normaali ihminen kunnioittaa toisen itsemääräämisoikeutta, myös ja etenkin parisuhteessa.

Vierailija
30/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kävely sisällä tosi vaarallinen homma jolta heikkoja pikku naisia täytyy suojella.

Vierailija
31/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehelle pariterapiaa tai eroa.

Vierailija
32/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tarkoittanut tekoaan mitenkään pakottamisena tai pahalla, vaan huumorilla ja hassutteluna, niin onhan sellaista vaikea sitten arvata, että toinen voi kokea asian niin eri tavalla. Varsinkin kun isokokoinen mies tuskin osaa samaistua tilanteeseen mitenkään.

Voisin vain kuvitella miten hämillään oma mieheni olisi, jos tuollaisesta pahastuisin. Hän on minua lähes kaksi kertaa isompi (49kg & 95kg) ja monesti nostaa minut syliinsä, olalleen tai jopa hartioilleen enkä ole koskaan kokenut häntä millään tavalla uhkaavana. Joskus villiintyy ja "painii" kanssani eli pitää minua tiukasti sylissään tai vartalonsa alla minun vastustaessa ja vitsi on siinä ettei minusta ole mitään vastusta vaan nauran ja kiljun ja yritän pussaamalla saada hänet "alakynteen". Taustalla pitää olla muita isoja ongelmia, jos läheistään pitää uhkaavana, minulle mieheni on maailman turvallisin ihminen, vaikka usein hassutellaan ja hölmöillään.

Tosin ei ole mikään idiootti, vaan tietää jos on väärä hetki alkaa hölmöillä ja osaa erottaa jos sanon oikeasti "älä" tai jos sanon sen siten että olen mukana leikissä.

Jos kantaa minut sänkyyn, se on ehdottomasti vain ja ainoastaan hellyydenosoitus.

Vierailija
33/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei taida olla se sänkyyn kantaminen vaan muut ongelmat parisuhteessanne.

Vierailija
34/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kävely sisällä tosi vaarallinen homma jolta heikkoja pikku naisia täytyy suojella.

Olet oikeassa, koti on vaarallinen paikka ja vuode varsinkin

Vierailija
35/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te onnistutte löytämään näitä ääliöitä?

Vierailija
36/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te onnistutte löytämään näitä ääliöitä?

Kyllä, sääliksi käy miestä

Vierailija
37/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieheni haluaa aina, että mentäisiin yhdessä nukkumaan. On muutenkin hyvin minun perääni. Ei päästänyt minua yhteen työjuttuun joka olisi tapahtunut vapaa-ajalla ja sielä oltaisiin oltu yötä.

Mutta minä olen aikuinen, ei minun tarvitse mennä nukkumaan kun mieheni menee. Mies kohtelee välillä minua kuin jotain lapsimorsianta (on minua huomattavasti vanhempi), vaikka toisaalta palvoo ja ihailee, osoittaa rakkauttaan paljon. Mutta myös dominoi välillä liikaa. En pidä siitä, että minut alennetaan lapsen asemaan parisuhteessa.

Ei päästänyt sinua työjuttuun, oletko alaikäinen?

Kysytkö luvan myös vessassa käyntiin, töihinmenoin tai kaupassa piipahtamiseen?

Vierailija
38/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänky. Kukaan ei puhu vuoteesta kuin ällöissä rakkausromaaneissa.

Raiskaus on rikos. Tee ilmoitus, jos sellainen tapahtui. En jaksa lukea tyhmää vuodatustasi, vuode jo aiheutti anafylaksian.

Nyt heti vuoteeseen, eikä tämä ole mikään romaani.

Vierailija
39/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tarkoittanut tekoaan mitenkään pakottamisena tai pahalla, vaan huumorilla ja hassutteluna, niin onhan sellaista vaikea sitten arvata, että toinen voi kokea asian niin eri tavalla. Varsinkin kun isokokoinen mies tuskin osaa samaistua tilanteeseen mitenkään.

Voisin vain kuvitella miten hämillään oma mieheni olisi, jos tuollaisesta pahastuisin. Hän on minua lähes kaksi kertaa isompi (49kg & 95kg) ja monesti nostaa minut syliinsä, olalleen tai jopa hartioilleen enkä ole koskaan kokenut häntä millään tavalla uhkaavana. Joskus villiintyy ja "painii" kanssani eli pitää minua tiukasti sylissään tai vartalonsa alla minun vastustaessa ja vitsi on siinä ettei minusta ole mitään vastusta vaan nauran ja kiljun ja yritän pussaamalla saada hänet "alakynteen". Taustalla pitää olla muita isoja ongelmia, jos läheistään pitää uhkaavana, minulle mieheni on maailman turvallisin ihminen, vaikka usein hassutellaan ja hölmöillään.

Tosin ei ole mikään idiootti, vaan tietää jos on väärä hetki alkaa hölmöillä ja osaa erottaa jos sanon oikeasti "älä" tai jos sanon sen siten että olen mukana leikissä.

Jos kantaa minut sänkyyn, se on ehdottomasti vain ja ainoastaan hellyydenosoitus.

Kiitos kun kirjoitit. Hetken aikaa jo ihmettelin, onko täällä vain sekopäänaisia. Hyvä että ainakin yksi järjen ääni seassa.

Vierailija
40/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa jos tuollainen asia on vaimolle pelottavaa. Kannattaa puhua miehelle tai harkita eroa, pelko ei kuulu parisuhteeseen.

Ymmärrän kyllä ettei mies ajattele tekoaan mitenkään erikoisena, mutta jos ap seuraavana päivänä ottaa puheeksi ja kertoo miten koki tilanteen, niin huono reaktio mieheltä nauraa ja väheksyä. Pitäisi tajuta siinä vaiheessa että jotain on pahasti pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan