Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kantoi minut eilen väkisin vuoteeseen:(

Vierailija
02.09.2017 |

Eilen illalla mies päätti yht äkkiä että nyt mennään nukkumaan. En halunut itse vielä mennä. Mies oli juonut alkoholia, ja sanomatta sanaakaan nosti väkisin syliinsä ja kantoi minut vuoteeseen. Olen pienikokoinen nainen ja mieheni iso köriläs. Yritin pyristellä vastaan mutta mieheni on täysin ylivoimainen fyysisesti. Pyysin ja vaadin, että vapauttaa minut sylistään mutta hän vain nauroi.
Minulla on pahamieli tapahtuneesta:( Mieheni käytti väkipakkoa ja halusi näyttää voimaansa ja kuka päättää kaikesta perheessämme. Koin turvattomuutta, olen niin heiveröinen ja heikko mieheni fyysiseen valtaan nähden, samoin kyllä tuntui henkiselläkin puolella.
Teenkö asiasta liian suuren numeron, mutta vieläkin on pahamieli asiasta. Mies vain nauraa ylimielisesti asialle.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teit, oli ihan kiva ele, nauttisit siitä kun miehesi suojelee sinua ja kantaa

Vierailija
2/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teit, oli ihan kiva ele, nauttisit siitä kun miehesi suojelee sinua ja kantaa

Häh? Väkipakko ei ole suojelua! En kokenut tilannetta todellakaan suojeltuna, vaan uhkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
4/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla herättäisi kyllä halut ihan täysin, jos mies kantaisi luolamiehen ottein sänkyyn.

Miehen on sen takia ehkä aika vaikea tulkita mikä kelpaa kenellekin ja mistä kukakin saa kiksit, että ollaan niin erilaisia. Sun tarvii miettiä tilanne ja tunnetasolla tapahtuvat jutut, että onko tilanteessa ollut mitään sellasta, josta ilmenee, ettei toiminta ollut muuta kuin hyväsydämistä halua mennä kanssasi makkariin. Oliko otteet voimakkaan hellät jne Miksi ylipäätään hän haluisi sun kans yhtä aikaa nukkumaan ellei rakkaudesta. Tunneköyhyydessä sänkyyn painellaan yksin toisesta välittämättä.

Vierailija
5/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Väkipakko ei ole suojelua! En kokenut tilannetta todellakaan suojeltuna, vaan uhkana.

Ei sinua kukaan tuntematon vienyt puskaan, vaan oma miehesi kantoi sänkyyn

Vierailija
6/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aihetta suuttua, etenkin jos ei ota vakavasti sinun mielipahaasi ja nauraa tunteillesi.

Jos ei millään tajua, kokeile omaa lääkettä. Miehet ymmärtävät yleensä oman moukkamaisuutensa vasta nautittuaan omaa lääkettään.

On selvää, ettei omalääke tässä tapauksessa voi olla eksaktisti sama fyysisen voiman käyttäminen.

Sinun pitää muulla tavoin tehdä miehesi olo voimattomaksi ja saada hänet tuntemaan itsensä turvattomaksi ja arvottomaksi. Sitten vielä nauraa päälle.

Vierailija
7/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä mitään fobioita? Hämähäkkikammoa, hissipelkoa?

Lukitse hänet jonnekin ja päästä vapaaksi vasta kun olet varma että hän ymmärtää miten väärin on sinua kohdellut.

Vierailija
8/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, mikä luolamies, 

Vierailija
9/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli.

Vierailija
10/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni haluaa aina, että mentäisiin yhdessä nukkumaan. On muutenkin hyvin minun perääni. Ei päästänyt minua yhteen työjuttuun joka olisi tapahtunut vapaa-ajalla ja sielä oltaisiin oltu yötä.

Mutta minä olen aikuinen, ei minun tarvitse mennä nukkumaan kun mieheni menee. Mies kohtelee välillä minua kuin jotain lapsimorsianta (on minua huomattavasti vanhempi), vaikka toisaalta palvoo ja ihailee, osoittaa rakkauttaan paljon. Mutta myös dominoi välillä liikaa. En pidä siitä, että minut alennetaan lapsen asemaan parisuhteessa.

Vierailija
11/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäitsä sinne sänkyyn? Toivottavasti et, jos siis et sinne halunnut? Eli lähdit pois. Takaisin sinne, mistä miehes sut kantoi ja jatkoit sitä, mitä olit tekemässä. Teithän niin?

Vierailija
12/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kerran ollut tilanne, jossa löysin itseni ihmettelemästä, miten olen päätynyt känni-idiootin kanssa naimisiin. Mieheni harvoin juo humalaan, mutta tuolloin oli ihan kunnolla kännissä ja käyttäytyi kuin idiootti. Ei ollut väkivaltainen tai mitään, mutta retkotti keskellä sänkyä niin etten  meinannut mahtua nukkumaan ja vastusteli, kun yritin kammeta häntä sivummalle. Ei siitä tullut mitään, hänkin on päälle 100-kiloinen köriläs enkä minä ole mikään salikissa. 

Mitään väkivaltaa tuossa ei ollut, vain se, ettei mies suostunut tekemään tilaa ja piti valitustani ihan turhana. Ei siitä mitään avioeroakaan seurannut, mutta oli jotenkin järkyttävää kun oma puoliso käyttäytyi niin typerästi eikä yhtään suostunut kuuntelemaan järjen ääntä. Ja kyllähän se pistää ketuttamaan, kun huomaa että oma puoliso on juonut itsensä aivan liian humalaan. Siinä väkisinkin tuntee itsensä ihan idiootiksi, että on sellaisen miehen kanssa mennyt yhteen.

Joten ymmärrän hyvin tuon järkytyksen ja turhautuneisuuden känniääliön edessä. Ja sen pelonkin, vaikkei sitä onneksi ole sattunut omalle kohdalle.

Vierailija
13/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jäitsä sinne sänkyyn? Toivottavasti et, jos siis et sinne halunnut? Eli lähdit pois. Takaisin sinne, mistä miehes sut kantoi ja jatkoit sitä, mitä olit tekemässä. Teithän niin?

Kyllä, mutta olin ensin miehen lukossa. Mies siis pidätti minut vuoteeseen ja suuteli väkisin, mutt ei tehnyt muuta. Sammui sitten nopeasti. Heti kun mies päästi otteestaan lähdin pois.

Vierailija
14/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi yrjö! Toivottavasti voit jollain tapaa luoda sellaisen keskusteluyhteyden mieheen, että hän tajuaa kuinka typerä hänen tekonsa oli ja ymmärtää tunteesi. Asutteko yhdessä?

Tulee ihan mieleen exäni jonka mielestä minä en rättiväsyneenä saanut mennä nukkumaan ennen häntä, koska hän ei saa unta jos joku nukkuu sängyssä kun hän menee nukkumaan. Todella typerä tyyppi. Onneksi ei sentään asuttu yhdessä.

Vierailija
15/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla herättäisi kyllä halut ihan täysin, jos mies kantaisi luolamiehen ottein sänkyyn.

Miehen on sen takia ehkä aika vaikea tulkita mikä kelpaa kenellekin ja mistä kukakin saa kiksit, että ollaan niin erilaisia. Sun tarvii miettiä tilanne ja tunnetasolla tapahtuvat jutut, että onko tilanteessa ollut mitään sellasta, josta ilmenee, ettei toiminta ollut muuta kuin hyväsydämistä halua mennä kanssasi makkariin. Oliko otteet voimakkaan hellät jne Miksi ylipäätään hän haluisi sun kans yhtä aikaa nukkumaan ellei rakkaudesta. Tunneköyhyydessä sänkyyn painellaan yksin toisesta välittämättä.

Mut entä sitten kun sulla on ne halut heränneet, ja mies on niin kännissä että ei seiso? Ei mikään win-win -tilanne.

Vierailija
16/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas trollin tekemä aloitus. Tämän tietyn trollin tunnistaa helposti yhdestä väärin kirjoitetusta sanasta.

Vierailija
17/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut trolli! En jaksa alkaa puolustautua. Olen muutenkin ihan hajalla. Enkä ala niitä kipeitä asioita tässä ruotimaan.

Vierailija
18/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä trollit on avn parasta antia.

Vierailija
19/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieheni haluaa aina, että mentäisiin yhdessä nukkumaan. On muutenkin hyvin minun perääni. Ei päästänyt minua yhteen työjuttuun joka olisi tapahtunut vapaa-ajalla ja sielä oltaisiin oltu yötä.

Mutta minä olen aikuinen, ei minun tarvitse mennä nukkumaan kun mieheni menee. Mies kohtelee välillä minua kuin jotain lapsimorsianta (on minua huomattavasti vanhempi), vaikka toisaalta palvoo ja ihailee, osoittaa rakkauttaan paljon. Mutta myös dominoi välillä liikaa. En pidä siitä, että minut alennetaan lapsen asemaan parisuhteessa.

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Itse meinasin tulla hulluksi tuollaisen lempeällä tavalla alentavan miehen kanssa. Asiaa pahensi se että hän oli minua paljon tyhmempi ja yksinkertaisempi.

Joku varmasti luulee että on imartelevaa ja itsetunnolle hyvää kun kohdellaan kuin esinettä ja kalleinta omaisuutta. Ei ole! Se on ihmisyyttä rikkovaa ja oksettavaa.

Vierailija
20/45 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhde ei kyllä kuulosta kovin tasapainoiselta eikä ainakaan tasa-arvoiselta. Jos käyttäytymismallit ovat jatkuvasti tuollaiset, mieti miksi haluat jäädä tuohon suhteeseen, ap. Itse en tuollaisessa pystyisi olemaan.