Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin äsken ja mies käski itkemään hiljempaa

Vierailija
02.09.2017 |

Pitää kuulemma laittaa ainakin ovi kiinni ettei hän kuule.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken kun näistäkin kommenteista näkee ettei naisella ole mitään arvoa. Naisen itkukin on jotain pikkutyttöjen menkkakyynelöintiä. Raivotako pitäisi ja räyhätä omaisuutta särkien, jotta näyttäisi oikealla, kypsällä, miesmäisellä oikealla tavalla, että nyt ollaan kuulkaa surullisia? Kaikki mitä naiset tekevät on näemmä vaan jotain reiällisen tissitarjottimen säälittävää uikutusta ja kyllä nyt pitää nousta ja ottaa vastuu ja diipadaapa. Ottakaa itse vastuu itsestänne älkääkä mäiskikö jo valmiiksi lyötyä.

Appppppppppppppppp 

Miten olisi ihan aikuismainen kes-kus-te-lu miehesi kanssa?

Mikä on tämä jatkuva kuittailu aikuismaisuudesta? Mitä tuollaisten kanssa auttaa keskustella? Teette vaan asiat edelleen aina ihan samalla tavalla. Naiset eivät merkitse miehille yhtään mitään ja tässä sen näkee. AP

Kyllähän sitä pystyy vaikka heinäsorsallekin selittämään jonkun empusken kolmunnin sisällön, siten että heinäsorsa sen ymmärtää, jos vaan on itse kato tarpeeks kypsä, fiksu ja aikuinen. Pitää vaan olla rauhallinen ja laittaa itsensä sivuun ja selittää niin kuin aikuiselle ihmiselle, ja samassa heinäsorsa vastaa fiksusti takaisin ja nauraa räkättää tuomaksen hauskoille vitseille.

Tämä on kaikki tehty, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa ettette te oikeasti kuuntele vaan olette myöntyvinänne itseänne tyhmempänä pitämänne ämmän edessä, jotta saatte edelleen säännöllistä seksiä. APPPPPPP

Olisiko siis teidän kannaltanne aikuismaista myöntää vaan se ettei sillä "ulinalla" ole mitään merkitystä ja akan pitäisi olla vain nättinä hiljaa ja nauraa kun miehet kertovat miesten vitsejä hauskoina miehinä.

Kenen teidän?

Kirjoitin tuon heinäsorsa kommentin ja olen nainen.

Et ehkä ymmärtänyt lukemaasi.

Itse et osaa kommentoida ivaamatta samalla joten kommenttisi ei ole pennin jenin arvoinen ihan sukupuoleen katsomatta. Ap

Ei ollut tarkoitus ivata. Sinä et ymmärtänyt lukemaasi.

Olisi oikeasti parempi että menisit nyt lenkille, etkä rääkyisi tuntemattomille ihmisille omaa avuttomuuttasi ja kyvyttömyyttäsi vaikuttaa omaan elämääsi.

Vierailija
42/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken kun näistäkin kommenteista näkee ettei naisella ole mitään arvoa. Naisen itkukin on jotain pikkutyttöjen menkkakyynelöintiä. Raivotako pitäisi ja räyhätä omaisuutta särkien, jotta näyttäisi oikealla, kypsällä, miesmäisellä oikealla tavalla, että nyt ollaan kuulkaa surullisia? Kaikki mitä naiset tekevät on näemmä vaan jotain reiällisen tissitarjottimen säälittävää uikutusta ja kyllä nyt pitää nousta ja ottaa vastuu ja diipadaapa. Ottakaa itse vastuu itsestänne älkääkä mäiskikö jo valmiiksi lyötyä.

Appppppppppppppppp 

Miten olisi ihan aikuismainen kes-kus-te-lu miehesi kanssa?

Mikä on tämä jatkuva kuittailu aikuismaisuudesta? Mitä tuollaisten kanssa auttaa keskustella? Teette vaan asiat edelleen aina ihan samalla tavalla. Naiset eivät merkitse miehille yhtään mitään ja tässä sen näkee. AP

Kunnioitus on ansaittava.

Olen tehnyt kaikkeni sen eteen, että olisin mahdollisimman täydellinen paketti ihmisenä ja silti en kelpaa. Miten niin ansaittava? Voitko selittää? AP

Siis teet kaikkesi jotta "kelpaat" jollekulle? Miksi? Mitä se toinen tekee kelvatakseen sulle? Entä jos olisit ihmisen kanssa jolle olet hyvä juuri sellaisena kuin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei halua lähteä suhteesta. Hän ei halua kuunnella mitään järkeviä neuvoja, tai lukea ajatuksen kanssa hänelle kirjoitettuja viestejä.

Hän tuskin haluaa edes ratkaista ongelmiaan miehensä kanssa. Hän haluaa vaan itkeä huutoitkua ja ehkä sitä että mieskin alkaisi itkeä tuhertamaan hänen kanssaan kilpaa.

Vierailija
44/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.: haluatko erota vai jatkaa samalla tavalla?

Jos toinen ei kunnioita eikä välitä, vaikka yrität miellyttää, et voi saada enemmällä miellyttämisellä mitään parempaa. Yllätä miehesi ja arvosta itseäsi. Heivaa ulos elämästäsi sellainen, joka ei riitä sinulle. Älä odota että toinen muuttuu. Miksi muuttuisi? Voimia, olet arvokas, mutta pelasta itsesi itse, älä tuudittaudu siihen uskoon, että muut näyttävät hyvyytensä vielä joskus. Saat itkeä, mutta se ei auta. Jotkut ei vaan välitä eikä tee kuten kaipaisit, KOSKAAN. Miksi odotat?

Yksin on niin paha olla

Yksin on oikeasti hyvä olla. Sinua on kusetettu ankarasti jos luulet että yksin on paha olla.

Jos sinulla ihan aikuisten oikeasti on omassa seurassasi omassa rauhassasi ja omassa vapaudessasi PAHA olla, niin terapia on hyvä vaihtoehto. Et nimittäin ole kunnossa jos et pysty olemaan yksin.

Vierailija
45/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei kunnioita eikä välitä, vaikka yrität miellyttää, et voi saada enemmällä miellyttämisellä mitään parempaa. Yllätä miehesi ja arvosta itseäsi. Heivaa ulos elämästäsi sellainen, joka ei riitä sinulle. Älä odota että toinen muuttuu. Miksi muuttuisi? Voimia, olet arvokas, mutta pelasta itsesi itse, älä tuudittaudu siihen uskoon, että muut näyttävät hyvyytensä vielä joskus. Saat itkeä, mutta se ei auta. Jotkut ei vaan välitä eikä tee kuten kaipaisit, KOSKAAN. Miksi odotat?

Yksin on niin paha olla

Tämä vastaus tekee minut vähän surulliseksi. (En tiedä oliko ap.?)

Miksi yksin on paha olla? Minusta ei ole yhtään. Olen helpottunut, että olen vapaa minkäänlaisesta alistamisesta tai painostamisesta.

Jos ihminen ei tykkää olla yksin, johtuuko se siitä että hän kaipaa toiselta ihmiseltä vahvistusta omalle "arvolleen"? Miksi se "arvo" tarkoittaa? Olen itse ihan suht hyvä ihminen, mutta en koskaan halua olla liian kiltti enkä antaa jonkun käyttää minua hyväkseen kuin esinettä. Miten voisin rakastaa itseäni itse, jos annan muiden kohdella minua huonosti?

En oikein osaa samaistua siihen tunteeseen, kun kokee yksin olemisen ahdistavaksi ja itsensä sellaisena "huonoksi" mutta ottaa kuitenkin puolisoksi ihmisen, joka ei mitenkään paranna itsetuntoa vaan vain pahentaa tai ylläpitää sitä surkeaa tunnetta omasta itsestä.

Ihmisen pitäisi rakastaa itseään. Ei olla omahyväinen kusipää tai mitään sellaista, vaan nähdä itsensä oikeutettuna onnellisuuteen, elää niin kuin itse haluaa ja ymmärtää, ettei ansaitse huonoa kohtelua.

Jos ap. kuvittelisi tilanteeseensa jonkun muun, itselleen tärkeän ihmisen (siskonsa, tyttärensä?), mitä hän toivoisi sille: että jatkaa samanlaisessa suhteessa vai että eroaisi ja olisi yksin, ainakin jonkin aikaa?

Aina sanotaan että rakasta muita niin kuin itseäsi, mutta joillekin ihmisille pitäisi sanoa: rakasta itseäsi niin kuin muita...

Vierailija
46/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on niin paha olla

Yksin on oikeasti hyvä olla. Sinua on kusetettu ankarasti jos luulet että yksin on paha olla.

Jos sinulla ihan aikuisten oikeasti on omassa seurassasi omassa rauhassasi ja omassa vapaudessasi PAHA olla, niin terapia on hyvä vaihtoehto. Et nimittäin ole kunnossa jos et pysty olemaan yksin.

Terapiaan ei ole varaa.

Vierailija
47/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on niin paha olla

Miksi yksin on paha olla? Minusta ei ole yhtään. Olen helpottunut, että olen vapaa minkäänlaisesta alistamisesta tai painostamisesta.

Jos ihminen ei tykkää olla yksin, johtuuko se siitä että hän kaipaa toiselta ihmiseltä vahvistusta omalle "arvolleen"? Miksi se "arvo" tarkoittaa? Olen itse ihan suht hyvä ihminen, mutta en koskaan halua olla liian kiltti enkä antaa jonkun käyttää minua hyväkseen kuin esinettä. Miten voisin rakastaa itseäni itse, jos annan muiden kohdella minua huonosti?

En oikein osaa samaistua siihen tunteeseen, kun kokee yksin olemisen ahdistavaksi ja itsensä sellaisena "huonoksi" mutta ottaa kuitenkin puolisoksi ihmisen, joka ei mitenkään paranna itsetuntoa vaan vain pahentaa tai ylläpitää sitä surkeaa tunnetta omasta itsestä.

Ihmisen pitäisi rakastaa itseään. Ei olla omahyväinen kusipää tai mitään sellaista, vaan nähdä itsensä oikeutettuna onnellisuuteen, elää niin kuin itse haluaa ja ymmärtää, ettei ansaitse huonoa kohtelua.

Jos ap. kuvittelisi tilanteeseensa jonkun muun, itselleen tärkeän ihmisen (siskonsa, tyttärensä?), mitä hän toivoisi sille: että jatkaa samanlaisessa suhteessa vai että eroaisi ja olisi yksin, ainakin jonkin aikaa?

Aina sanotaan että rakasta muita niin kuin itseäsi, mutta joillekin ihmisille pitäisi sanoa: rakasta itseäsi niin kuin muita...

Olen ihmishirviö joten miten voisin pitää itsestäni? AP

Vierailija
48/48 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin on niin paha olla

Olen ihmishirviö joten miten voisin pitää itsestäni? AP

Jaaha. Marttyyri huomionhakuinen manipulaattori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi