Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täällä poistattaa kaikkien keskustelut???????????????????????????????????????????

Vierailija
02.09.2017 |

Olet NOLO!!! NOLO.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla saa esittää vihaisia kommentteja monesta eri asiasta kunhan ne eivät liity maahanmuuttoon. Maahanmuutosta ei saa keskustella oikeastaan lainkaan.

Et ehkä ymmärrä keskeisiä käsitteitä.

Se maahanmuutto"keskustelua" juuri vaivaa: "kriittisillä" ei ole äidinkielentaito sillä tasolla, että keskustelua voisi käydä.

Perinteinen ad hominem-hyökkäys vihervasemmiston toimesta.

Sitten se, että vihervasemmsitolaisilla ei ole koskaan mitään faktaa esittää sanojensa takeeksi, koska sitä ei ole. Siksi ketjuja poistatetaan, suomalaisia pidetään vihervasemmiston toimesta idiooteina, jotka ovat heidän alapuolellaan, koska he ovat hyviä ja muut pahoja.

Vaikka sitten todellisuudessa joutuvat valehtelemaan kaikesta, koska heidän väittämänsä ovat keksiuttyä utopiaa, jota todellisuus ja faktat eivät tue. Vihervasemmisto vastustaa periaatteesta kaikkea hyvää suomalaisille, koska ovat itse köyhiä sosiaalitukiaisilla eläviä, kuten heidän lemmikkinsäkin. Taistelevat siis tavallaan itseltään etuuksia pois, koska raha ei tule riittämään kaikkeen.

Identiteettipolitiikkaa parhaimmillaan, vai pitäisikö sanoa, pahimmillaan. Vasemmisto tekee politiikkaa tunteiden perusteella, oikeisto faktojen. 

Vierailija
42/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomat omistaa Erkkojen ja Herlinien perheet, ilmeisesti nämäkin ovat suomalaisuutta vastaan, koska viimekädessä he päättävät moderoinnista. Ehkä olisi hyvä laittaa palautetta näille omistajille?

Erkon sukua ei ole enää Sanomissa. Kuolivat vaimon kanssa muutama vuosi sitten lapsettomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että ketjuja katoaa koko ajan päivällä, mutta yöllä saa peppuhullut sun muut tukkia koko palstan rauhassa.

Eilenkin katosi ketju, jossa keskusteltiin lapsille sopivista lemmikeistä?

Vierailija
44/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistan huvikseni. Ihans tehdä kiusaa.

Vierailija
45/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla saa esittää vihaisia kommentteja monesta eri asiasta kunhan ne eivät liity maahanmuuttoon. Maahanmuutosta ei saa keskustella oikeastaan lainkaan.

Et ehkä ymmärrä keskeisiä käsitteitä.

Se maahanmuutto"keskustelua" juuri vaivaa: "kriittisillä" ei ole äidinkielentaito sillä tasolla, että keskustelua voisi käydä.

Oma kapasiteettisi vastaanottaa faktuaalista tietoa, on äärimmäisen puutteellinen. Yleinen vaiva vasemmistolaisten SJW-hörhöjen keskuudessa. 

Vierailija
46/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavuotiaan Suomen vitsaus on väki, joka osaa hätäisesti kirjoittaa mutta ei ole oppinut ajattelemaan tai käsittelemään tunteitaan. Heitä on tiettävästi alle 10 %.

Jos teksti toistuvasti poistetaan, todennäköisesti vika on tekstissä eikä poistajassa.

Voi kokeilla purkaa tunteensa iltaisin ruutuvihkoon, jonka polttaa myöhemmin. Tätä psykoterapeutit suosittelevat. Helpottaa oloa mutta käräjille ei joudu, eikä kukaan naura.

Vierailija
47/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kommentteja koko ajan poistettaisiin, etsisin syytä kommenteistani. Olettaisin tehneeni ylilyönnin, rikkoneeni lakia tai hölmöilleeni muuten, enkä suinkaan huutelisi siitä isoon ääneen. Häpeäisin.

No, minä en ookkaan narsisti. Oon muuten vaan ärsyttävä.

Narsistilla ei kuulemma omatunto toimi ja siksi ei osaa myöskään hävetä. Häpeä on inhottava tunne, mutta kovin opettavainen.

Vierailija
48/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet NOLO!!! NOLO.

Voisiko ongelmasi nimi olla sinä itse? Se on nimittäin todennäköisempää kuin että koko maailma olisi väärässä.

Harkitse tarkkaan.

Vierailija
49/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin, että toivon Big Brotherin paluuta. Otsikko

Tavisversiona, ei julkkiksia. Hetken päästä PÄÄSY KIELLETTY.

Vierailija
50/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kommentteja koko ajan poistettaisiin, etsisin syytä kommenteistani. Olettaisin tehneeni ylilyönnin, rikkoneeni lakia tai hölmöilleeni muuten, enkä suinkaan huutelisi siitä isoon ääneen. Häpeäisin.

No, minä en ookkaan narsisti. Oon muuten vaan ärsyttävä.

Narsistilla ei kuulemma omatunto toimi ja siksi ei osaa myöskään hävetä. Häpeä on inhottava tunne, mutta kovin opettavainen.

Koitapa linkittää valtamedian uutisia -saat saman kohtalon.

Sääntöjä ei rikota.

Onko vika siis sinussa?

Vierailija
51/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pipipää täällä näitä poistelee, kun ei ole mitään elämää, raukalla.

Vierailija
52/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åohjois korea.on muoyoa

Atvaykaa paljb mua gakattiin kun jiejotin tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä