Kuka täällä poistattaa kaikkien keskustelut???????????????????????????????????????????
Kommentit (52)
Tosi vähän tulee uusia otsikoita. Tais olla av:n loppu nyt.
Kommunistit eivät tunnetusti suvaitse eriäviä mielipiteitä...
Myöskään ruotsinristeilystä ei saanut kirjoittaa!
Sanomat omistaa Erkkojen ja Herlinien perheet, ilmeisesti nämäkin ovat suomalaisuutta vastaan, koska viimekädessä he päättävät moderoinnista. Ehkä olisi hyvä laittaa palautetta näille omistajille?
Vaikka aloitus on linkitetty vihervasemmisto-mediaan kuten HS, niin siltikin poistatetaan.
Viimeinkin tämä foorumi on edes suht. luettava.
En näe mitään intoa lukea sitä sonnanheittoa raivoa, kateutta ja katkeruutta jota täällä harrastettiin. Kun ja jos elämä on niin vaikeaa ja kun ja jos niin paha olo on, oikea paikka purkaa ja hakea apua on esim. psyk. poliklinikka.
Näitä loanheittäjiä tulee jopa sääli. Hirveää, ajatella että jotkut omistavat koko ainutkertaisen ja vieläpä suht. lyhyen elämänsä sellaisessa vihassa kiehumiseen. Ei voi olla hyvä olla. Onko sellaisessa elämässä mitään järkeä? Tarkoitusta?
Toden näköisesti täällä kirjoittavat ovat tyylistä päätellen vielä melko nuoria. Kauhea ajatella että jo nuorten ihmisten elämä on täynnä sellaista myrkkyä.
Olen itse elänyt erinäisiä vuosia täällä maan päällä ja kokenut todella paljon. Hyvää ja ei niin hyvää. Katkeraksi en ole koskaan ajatellutkaan heittäytyä. Oman itsensähän sillä eniten myrkyttää.
Asun kaukana Suomesta, asunut jo kauan, mutta oman syntymämaan tulevaisuus ei tämän sukupolven valossa hyvältä näytä. Sitä Suomea josta lähdin. ei enää ole.
Nyt sitten; antaa tulla lunta tupaan. Minua se ei heilauta. Olen pahoillani puolestanne, itse ette ymmärrä ettekä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku denialisti, joka ei halua kuulla totuutta.
Roskaviestit ja asiattomuudet tietenkin poistetaan. Oma ongelmanne, ellette osaa ilmaista itseänne fiksusti.
Moni vähemmän sivistynyt harrastaa denialismia ja luulee kirjoittavansa "totuuksia", kun oikeasti levittää valeita ja vihapuhetta.
En ole moderaattori. Jos olisin, poistaisin tämän tollopöllöväen terapiaketjun.
Kumpi on tärkeämpi, viestin tyyli vai esim. vakava yhteiskunnallinen ongelma jota viesti käsittelee?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jatkaa jutustelua Mungo-keskusteluissa. Niitä ei poisteta kirveelläkään.
Kiitti vinkistä, menen tarkistamaan ja teen tarvittaessa rikosilmoituksen.
Ai edelleen sama meininki. En jaksa täällä juuri pyöriä nykyään, pitkälti järjettömän sensuurin vuoksi. Samapa tuo, jatkakaa miten parhaaksi näette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskaviestit ja asiattomuudet tietenkin poistetaan. Oma ongelmanne, ellette osaa ilmaista itseänne fiksusti.
Moni vähemmän sivistynyt harrastaa denialismia ja luulee kirjoittavansa "totuuksia", kun oikeasti levittää valeita ja vihapuhetta.
En ole moderaattori. Jos olisin, poistaisin tämän tollopöllöväen terapiaketjun.Kumpi on tärkeämpi, viestin tyyli vai esim. vakava yhteiskunnallinen ongelma jota viesti käsittelee?
Rikoksenteko ei ole tyylikysymys.
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään intoa lukea sitä sonnanheittoa raivoa, kateutta ja katkeruutta jota täällä harrastettiin. Kun ja jos elämä on niin vaikeaa ja kun ja jos niin paha olo on, oikea paikka purkaa ja hakea apua on esim. psyk. poliklinikka.
Näitä loanheittäjiä tulee jopa sääli. Hirveää, ajatella että jotkut omistavat koko ainutkertaisen ja vieläpä suht. lyhyen elämänsä sellaisessa vihassa kiehumiseen. Ei voi olla hyvä olla. Onko sellaisessa elämässä mitään järkeä? Tarkoitusta?
Toden näköisesti täällä kirjoittavat ovat tyylistä päätellen vielä melko nuoria. Kauhea ajatella että jo nuorten ihmisten elämä on täynnä sellaista myrkkyä.
Olen itse elänyt erinäisiä vuosia täällä maan päällä ja kokenut todella paljon. Hyvää ja ei niin hyvää. Katkeraksi en ole koskaan ajatellutkaan heittäytyä. Oman itsensähän sillä eniten myrkyttää.
Asun kaukana Suomesta, asunut jo kauan, mutta oman syntymämaan tulevaisuus ei tämän sukupolven valossa hyvältä näytä. Sitä Suomea josta lähdin. ei enää ole.
Nyt sitten; antaa tulla lunta tupaan. Minua se ei heilauta. Olen pahoillani puolestanne, itse ette ymmärrä ettekä osaa.
Luettava = tylsä ? (poliittisesti korrekti)
Mielenterveysongelmaan saa apua omasta terveyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kehtaat syöttää tuollaisia valeita? Täältä poistetaan aivan asiallisia aloituksia ja kommentteja ja sen tietää faktaksi jokaikinen täällä käyvä.
Joku paha mielenterveysongelma täytyy olla ihmisellä, joka röyhkeästi yrittää valehdella maailmaa mieleisekseen.
Viestien poistaminen
Sanoma Media Finland Oy poistaa sivustolta rikoslain vastaiset viestit, viestien osat tai kokonaiset viestiketjut. Sanoma Media Finland Oy voi lisäksi muokata tai poistaa sivustolta selkeästi hyvän tavan vastaisuuksia sisältävän viestin, viestin osan tai kokonaisen viestiketjun taikka järjestelmän toiminnallisuutta haittaavan viestin. Ylläpito voi rajata keskusteluja. Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
rikokseen yllyttävät viestit,
siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai
yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.
Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
asiattomuuksia,
väkivaltakuvauksia
vihapuhetta tai
kiroilua sisältävät viestit.
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
viestien monistamista
massapostitusta tai
Trollausta (linkki Wikipediaan) eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta ”Ilmoita asiaton sisältö” -nappulalla.
Eli tuossa edellä säännöt jotka tällä sivulla on ilmoitettu.
Viime aikoina täältä on poistunut täysin asiallisiakin ketjuja, syystä tai toisesta.
Ilmeisesti HS:n jutut ovat nykyään vihapuhetta, koska aloitukset, joissa on linkattu niihin, on nekin poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat jossain tiedottaa, mikä tätä moderointia nyt oikein vaivaa.
Voin kertoa, mikä sinua vaivaa: laiska kohta ohimoaivokuorella. Se aiheuttaa seuraavia oireita: harhaluuloisuutta, äärimmäisyysajattelua, taipumusta uskonnollisuuteen ja taikauskoon.
Vaan älä sure, hoitoa kehitetään jo. Heikolla sähkövirralla stimuloidaan kyseistä kohtaa ja vot: looginen rationaalinen ajattelu viriää.
Lähteet: the Lancet, Psychology Today.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti HS:n jutut ovat nykyään vihapuhetta, koska aloitukset, joissa on linkattu niihin, on nekin poistettu.
Ei ole kyse siitä, mihin viittaa. On kyse siitä, että syyllistyy vihapuheeseen.
Suosittelen lämpimästi ainakin perustuslakiin ja rikoslakiin perehtymistä. Kumpikin löytyy finlex.fi:stä ja kuuluu yleissivistykseen edes vilkaista läpi.
Tietämättömyys laista ei ole tuomiota määrättäessä mikään lievennysperuste, jos ja kun on tänne syntynyt, oppivelvollisuuden suorittanut eikä holhouksessa.