Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vanhanaikaiset sadetakit jotenkin muotia vai?

Vierailija
01.09.2017 |

Sateella näkyi tosi monella kaupungilla sellaisia keltaisia ja muunkin värisiä sadetakkeja, jotka on ihan sitä vanhanajan sadetakkikangasta. Kun kaikillahan on kuitenkin gorevaatteita, niin miksi muodin takia jotkut käyttää tuollaisia hiostavia? En tajua, mutta enhän muodista muutenkaan mitään ymmärrä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, mutta muotia täytyy olla, kun Hilfigerkin myy omaansa lähes 300€:n hintaan.

Vierailija
2/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hiosta, jos kävelee. Juoksulenkille ei kannata lähteä!

Mulla on sävysävyyn keltainen sadetakki ja kumpparit! Piristää syksyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihan aan siksi, että sadetakki maksaa paljon vähemmän kuin coretex. Ja violetti oli kivan värinen. Ja sadetakki pitää kuivana.

Vierailija
4/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sininen vanha rukka sadetakki ja parhain takki sateella mitä on olemassa.

Vierailija
5/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita ollut jatkuvasti myynnissä halppiskaupoissa. Otso-merkkisinä nyt ainakin. Nyt ne on taas vedetty isommasti markkinoille. 

Vierailija
6/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muotia. Ja ainoita vaatekappaleita, joita on mahdollista ostaa omassa lempivärissään, kun tarjolla on muutakin kuin beigeä, mustaa ja tummansinistä. En tuon omani kanssa nyt hikilenkille lähtisi, mutta kaupungissa kävelymatkoilla ja pyöräillessä ihan yhtä kätevä kuin muukin.

Vierailija
7/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin teini, sadetakki ja kumisaappaat olisivat olleet niin nolot, että ei olisi voinut kuvitellakaan sellaisia käyttävän.

Toivottavasti nykynuoriso on fiksumpaa ja osaa pukeutua sään mukaan.

Vierailija
8/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muodista mittään tiiä, mutta sen tiiän, että ne vanhanmalliset sadevaatteet pitää kyllä parhaiten vettä (on luotettavimpia) ja lisäksi on huomattavasti kestävämpiä ku mitkään goretex-hömpötykset. Kovasti kun käyttää, niin goretexit on loppuunkäytetty jo vuodessa jollei allekkin.

Vierailija
9/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ovat muotia. Itse olen kulkenut punaisella Rukan sadetakilla koiralenkit viimeiset 10 vuotta ja kaveri aina jaksanut nauraa sille. Nyt sillä itsellään on sävysävyyn kumpparit ja samanlainen takki kuin minulla, muodin perässä kulkija kun on.

Nauroi myöskin minun Adidaksen rantasandaaleille tuossa 4-5 vuotta sitten ja nythän nekin on muotia. Olenko siis muodin edelläkävijä? 😄

Vierailija
10/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sydvest hattu myös muodissa :)

Muistan monen kymmenen vuoden takaa kun kuljin pienenä siskon  kanssa sadepäivinä ulkona molemmilla vanhan ajan sadetakki, sydvest päässä ja kumpparit jalassa :D

Vierailija
11/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhanmalliseen sadetakkiin jostain syystä tulee reikä, niin sen voi kätevästi korjata jesarilla, jos siis sadetakki on käyttöesine, eikä sen ulkomuodolla ole niin väliä.

Vierailija
12/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä väri on kuuminta hottia?

13/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukan 70-luvun sadetakki ja räikeän keltaisena tietysti. Hipsterit kusee hunajaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä väri on kuuminta hottia?

Keltainen.

Vierailija
15/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan ymmärrä että on ihmisiä jotka käyttävät sadetakkia  just silloin kun se on tarpeen, välittämättä siitä onko se muotia vai ei.

Vierailija
16/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhanmalliseen sadetakkiin jostain syystä tulee reikä, niin sen voi kätevästi korjata jesarilla, jos siis sadetakki on käyttöesine, eikä sen ulkomuodolla ole niin väliä.

Polkupyörän renkaan paikoilla niitä ennen paikattiin ja hyvä tuli. Joku varmaan muistaa vihreän TIP TOP merkkisen paikkasarjan :)

Vierailija
17/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä keltaisia perinteisiä sadetakkeja on alkanut näkyä todella paljon tänä kesänä/syksynä. Ultra Bran comebackin ansiota?

Ihan järkyttävän hiostavia vaatteita. Lapsena tullut ihan riittävästi käytettyä. Ei enää koskaan.

Vierailija
18/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sydvest hattu myös muodissa :)

Muistan monen kymmenen vuoden takaa kun kuljin pienenä siskon  kanssa sadepäivinä ulkona molemmilla vanhan ajan sadetakki, sydvest päässä ja kumpparit jalassa :D

Minulla ja parhaalla kaverillakin oli sydvestit, leikittiin muumin mahakanvartijaa. Taisi olla 90-luvun puolivälissä

Vierailija
19/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppareiksi keltaiset hai-saappaat?

Vierailija
20/36 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tekisivät mitä vaan, ettei tarvitsi laittaa kuravaatteita, mutta aikuiset ostaa itselleen, koska on "muotia". Hassua.