Olen niin outo.
Mulla on mm. aivan hemmetin outoja ja sekoja ajatuksia, joissa ei ole päätä eikä häntää. Esim. jotain keskustelun pätkiä tai muiden puhetta päässä. (Ei ääniä, vaan ajatuksia) Siis sellaisten keskustelujen joita ei ole ikinä käytykään. Sitten mulle saattaa ihan yhtäkkiä tulla vaivaantunut olo seurassa vaikka aluksi ei olisi ollut mitään. Olen myös tosi vaivaantunut vieraampien isosisarusten seurassa vaikka olen tuntenut heidät tietenkin koko elämäni. Kokonaisuudessaan olen erittäin vaivaantunut ihminen ja akward ihminen. Mikähän mua vaivaa?
Kommentit (46)
Tällaista en ole koskaan nettiin kirjoittanut. Se on ollut joku muu minun nimissäni.
Kuulostaa enemmän sosiaalisten tilanteiden jännitykseltä ja ylianalysoinnilta. Jos keskustelut päässä ovat enemmänkin ajatusten harhailua ja mielikuvitusta eikä mitään aidosti korvien kautta kuultava pakottavia ääniä, niin olisi huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän sosiaalisten tilanteiden jännitykseltä ja ylianalysoinnilta. Jos keskustelut päässä ovat enemmänkin ajatusten harhailua ja mielikuvitusta eikä mitään aidosti korvien kautta kuultava pakottavia ääniä, niin olisi huolissani.
Niin EN olisi huolissani.
Psykiatrin vastaanotolla saattaa saada väärän diagnoosin, kuten kävi minullekin ja siitä saa sitten kärsiä lopun elämäänsä.