Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin outo.

Vierailija
01.09.2017 |

Mulla on mm. aivan hemmetin outoja ja sekoja ajatuksia, joissa ei ole päätä eikä häntää. Esim. jotain keskustelun pätkiä tai muiden puhetta päässä. (Ei ääniä, vaan ajatuksia) Siis sellaisten keskustelujen joita ei ole ikinä käytykään. Sitten mulle saattaa ihan yhtäkkiä tulla vaivaantunut olo seurassa vaikka aluksi ei olisi ollut mitään. Olen myös tosi vaivaantunut vieraampien isosisarusten seurassa vaikka olen tuntenut heidät tietenkin koko elämäni. Kokonaisuudessaan olen erittäin vaivaantunut ihminen ja akward ihminen. Mikähän mua vaivaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen eristäytyvä persoonallisuus. Ehkä skitsotyyppinen. Vaarana voi olla myös skitsofrenia, siis ei välttämättä kuitenkaan, mutta mahdollisuus on hyvä tiedostaa. Onko suvussasi skitsofreniaa? 

Tuota skitsotyyppistä on epäilty ja itsekin edelleen välillä mietin, että josko olisi sitä, mutta toisaalta olen sosiaalinen ihminen ja en eristäydy, vaikka vaikeaa onkin välillä ihmisten seurassa. Juttelen myös ihmisten kanssa ihan normaalisti. Ja tämä minun vaivaantumiseni ei oikeen johdu mistään tiedostettavasta syystä toisin kuin tuossa skitsotyyppisessä yleensä johtuu siitä, että epäilee muiden tarkoitusperiä. Toisaalta epäilen kyllä jatkuvasti että minusta esim puhuttaisiin pahaa. Tiedä sitten.. :/ pitää varmaan jutella psykiatrin kanssa. Ap

Psykiatrin vastaanotolla saattaa saada väärän diagnoosin, kuten kävi minullekin ja siitä saa sitten kärsiä lopun elämäänsä.

Vierailija
42/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista en ole koskaan nettiin kirjoittanut. Se on ollut joku muu minun nimissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V?

Vierailija
44/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika?

Vierailija
45/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän sosiaalisten tilanteiden jännitykseltä ja ylianalysoinnilta. Jos keskustelut päässä ovat enemmänkin ajatusten harhailua ja mielikuvitusta eikä mitään aidosti korvien kautta kuultava pakottavia ääniä, niin olisi huolissani.

Vierailija
46/46 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän sosiaalisten tilanteiden jännitykseltä ja ylianalysoinnilta. Jos keskustelut päässä ovat enemmänkin ajatusten harhailua ja mielikuvitusta eikä mitään aidosti korvien kautta kuultava pakottavia ääniä, niin olisi huolissani.

Niin EN olisi huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi