Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko siihen että paha tulee saamaan palkkansa jossain vaiheessa elämää?

Vierailija
01.09.2017 |

Minä alan jo siihen pikku hiljaa uskomaan.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alan jo siihen pikku hiljaa uskomaan.

Minä ajattelen,että ihminen,joka tekee pahojaan tarkoituksella,ei voi olla onnellinen. Siis aidosti onnellinen itseensä ja tyytyväinen tai sinut itsensä kanssa. Joten sinänsä hän kantaa tätä taakkaa mukanaan.

Kuka täällä nyt tekisi pahaa tarkoituksella? Minä ajattelen sen niin, että kaikki on heijastumaa ihmiselle itselleen tehdyistä vääryyksistä tai hänen huomiotta jättämisestään, silloin kun hän olisi sitä tarvinnut kasvaakseen "terveeksi". Vaikea ajatella muista, että hei, ne tekee pahaa tarkoituksella.

Silti olen tavannut ihmisiä, jotka ovat loukanneet minua ja kun olen sanonut siitä he kieltäytyvät hyväksymästä loukanneensa minua ja että heidän käytöksessään olisi jotain vikaa tai parannettavaa. Sellainen oksettaa minua, mutta vaikea ajatella heidänkään olevan pahoja ihan vain pahuuden itsensä vuoksi. He ovat vain tyhmiä, eivätkä tajua mitään ja siksi satuttavia.

On oikeasti olemassa ilkeitä ihmisiä,TYHMÄÄon yrittää selittää lapsuuden traumoilla tai puolustella henkilöä,he vain hykertelevät tyytyväisinä kun saavat siitä oikeutuksen kohdella muita huonosti,mutta auttaahan se sinua kestämään tälläistä henkilöä,kun näin sitä itsellesi selität.VAIN se merkitsee miten tämä henkilö kohtelee sinua tällä hetkellä.Silmä silmästä ja hammas hampaasta.

Niin, mietipä sitä, että joidenkin on pitänyt elämässään vain sietää tuollaisia henkilöitä, ei ole saanut valita, kenen kanssa lapsuutensa viettää ja miten he kohtelee!

Kyllä lapsuus vaan vaikuttaa, se ei tee tekoja hyväksyttäviksi eikä vähemmän pahoiksi, mutta ei sinullakaan ole mitään oikeutta tuomita toisia, koska et ole mikään heidän yläpuolellaan oleva henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla