Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juristit - auskultointi 2018

Vierailija
01.09.2017 |

Onko tullut jo kutsua haastatteluun?? Jos on, mihin käräjäoikeuteen ja milloin? Itse sain kutsun Etelä-Savoon ja mietin voisinko vielä saada johonkin muuallekin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni haastatteluja järjestetään vain yksi per hakija, vaikka hakija olisi hakenut useampaan käräjäoikeuteen. En tiedä, millä logiikalla haastattelupaikka valikoituu; olin aiemmin siinä käsityksessä, että haastattelun suorittaa se käräjäoikeus, johon hakija on ensisijaisesti hakenut.

Haastattelupaikka ei kuitenkaan poissulje sitä, että hakija voi tulla valituksi myös muihin listaamiinsa vaihtoehtoihin. Hakijan saamat kokonaispisteet ratkaisevat!

Vierailija
2/9 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut vielä tietoa auskultointipaikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa, en usko etä olen päässyt mihinkään.

Vierailija
4/9 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan ja Turun käräjäoikeuteen valitut ovat saaneet tiedon tällä viikolla. Pirkanmaan käräjäoikeudesta, jonne itse olin haastattelussa, ei ole kuulunut mitään. Ehkä en sitten tullut valituksi...

Vierailija
5/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain Helsinkiin, Espooseen ja Vantaalle. Onko Helsingistä tai Espoosta vielä kuulunut mitään?

Vierailija
6/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Etelä-Savossa? Onko neiti nirppanokalle pakko olla Helsinki?

Vierailija
7/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut, että Etelä-Savossa on jotain vikaa? Itse en hakemut sinne, koska perhetilanteeni mahdollistaa auskultoinnin ainoastaan pk-seudulla.

Vierailija
8/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut, että Etelä-Savossa on jotain vikaa? Itse en hakemut sinne, koska perhetilanteeni mahdollistaa auskultoinnin ainoastaan pk-seudulla.

Miten niin mahdollistaa ainoastaan pk-seudun? Ihmiset ovat lentäneet kuuhun, mutta sinulle on mahdotonta mennä Etelä-Savoon. Ihailtavaa can't do -asennetta.

Vierailija
9/9 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mahdollistaa ainoastaan pk-seudun? Ihmiset ovat lentäneet kuuhun, mutta sinulle on mahdotonta mennä Etelä-Savoon. Ihailtavaa can't do -asennetta.

Omistusasunto ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta pk-seudulla. Toki olisi mahdollista lähteä vaikka sinne Etelä-Savoon, mutta se vaikeuttaisi liikaa elämääni. Hienoa jos sinulta löytyy motivaatiota ja jaksamista lähteä kauemmaksi auskultoimaan vastaavassa elämäntilanteessa! En ymmärrä, että miksi pitäisi hakea esim. Etelä-Savoon kun on täydet mahdollisuudet päästä myös Helsinkiin. Ei minua oikisopinnotkaan olisi kiinnostaneet Rovaniemellä tai Vaasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän