Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän talossa kulkee mieshaamu, muita samassa tilanteessa olevia ?

Vierailija
01.09.2017 |

Meillä kulkee mieshaamu, ulkonäön puolesta sanoisin noin 50v. Olen yrittänyt talon menneisyyden perusteella saada selville kuka saattais olla. Saisko täältä vertaistukea ?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin Hgin Katajanokan vankilahotellissa ja se oli ahdistava paikka. Koen joissakin paikoissa todella raskasta ilmapiiriä ja tuolla oli (no eipä ihme kun entinen vankila). Samoin Hvitträskin kartanossa oli vaikea olla, ahdisti ja Suomenlinnassa erään seinän edessä lähellä Kuninkaanporttia. Siellä aina kulkee kylmät väreet, kun kävelee. Oletan, että siihen on ammuttu ihmisiä.

Kirppiskamojen mukana voi kuulemma tosiaan tulla henkiä, jotka ovat kiinnittyneet niihin. Ap, onko teillä asunnossa sellaisia vanhoja tavaroita, jotka voisivat liittyä tuohon kulkijaan? Kuuntele fiiliksiäsi ja mitä mieleesi tulee.

Aikaan ja paikkaan voi kiintyä, kun siihen liittyy suuria tunteita, eikä henki halua uskoa olevansa kuollut tai lähteä edelleen eteenpäin. Jos hän kulkee samoissa paikoissa, niin tuossa kohdassa on oletettavasti jotakin hänelle tärkeää?

Kun tunnet hänen läsnäolonsa, pyydä ääneen häntä jatkamaan kohti valoa ja sano, että siellä on hänen tuttujaan vastassa.

Erikoista. Minä kävin Hämeenlinnan vankilamuseossa ja tunsin myös, että siellä oli erittäin ahdistava olo. En ole muualla vastaavaa tuntenut. Katselin niitä vankien seinille kirjoittamia juttuja, yleensä vain nimiä ja päivämääriä ja tunsin, että seinistä oikein tihkui ahdistusta. Oli vaikea hengittää. Hvitträskissä en tuntenut mitään erityistä, mutta sielläkin tapahtui outoa. Istuin ystäväni kanssa ravintolassa siellä ja join kaksi (pientä) valkoviiniä. Lähdin kotiin sitten taksilla, asuin melko lähellä. Kotipihalle päästyäni huomasin,että olen hirveässä humalassa, jalat tuntui menevän alta, mikä ei ole tavallista minulle. Ei ne kaksi viinilasillista voineet tuota aiheuttaa. Ajattelin, että olikohan arkkitehdin rouva, jonka kerrotaan siellä kummittelevan, pilaillut kustannuksellani ja lisännyt lasiini jotain vahvaa ainetta. Maussa en havainnut eroa kylläkään.

No jopas jotakin tyrmäystippoja jakeleva kummitus!

Vierailija
42/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, kun meidän talossa oleva haamu on naispuoleinen ja vanempi arviolta 70-80-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini työskenteli Hvitträskissä ja kertoi, että siellä sammui valot omia aikojaan ilman että kukaan niihin koski. Myös ovet avautuivat ja kahvat kääntyivät kuin jokin olisi niitä vääntänyt.

Vierailija
44/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa anopille nuo esineet, joihin on kytkeytynyt henki. Esim. jos kyseessä taulu niin antaisin lahjaksi ja seuraisin mielenkiinnolla jatkoa :)

Vierailija
45/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin räyhänhenki piinaa aika ajoin. Huutoa kuuluu, erityisesti keittiössä ja mm. lautasia lentää. Tässä yhtenä krapula-aamuna kuului äkkiä kamalaa karjuntaa ja peitto lensi nurkkaan, ikkunat aukesivat ja piilopulloni oli kadonnut kaapista.

M35

Vierailija
46/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kodissani kummitteli. Valot menivät itsestään päälle esim vaatehuoneessa. Yläkerrasta kuului askeleita vaikka sielä ei ollut ketään ja tunnelma talossa oli jotenkin painostava. Pelkäsin olla kotona yksin teini-iässä. Vanhemmat olivat paljon töissä ja usein myös yövyin yksin. Joskus tuli ihan päivälläkin yhtäkkiä sellainen pakokauhuinen olo että pakko päästä ulos.

Äitini ystävällä on "suhteita" henkimaailmaan ja hän kertoi meille talossa olevan harvinaisen paljon huonoa energiaa.

Pelottavaksi talon teki lisäksi kumalliset komerot ja kaappi seinässä, josta oli pudotus kellariin.

Äitini löysi muuton yhteydessä pihalta kompostista ilmeisesti koiran luita.

Olisi kiva jos keskustelu pidettäisiin asiallisena. Skeptikot voivat mennä muihin ketjuihin kirjoittamaan.

Vierailija
47/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kulje valoa kohti. Varmista ensin että kämppä on pimeänä

Vierailija
48/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä typerää keskustelua ei poisteta?

Vierailija
49/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs typerää tässä keskustelussa on?

Vierailija
50/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin jostain jutusta jossa meedio sanoi, että vaeltelevalle hengelle pitää sanoa, että tämä on kuollut ja jatkaisi rohkeasti vaan kohti valoa.

Ja kodin tai huoneen ympärille voi mielessään kuvitella kultaisena hohtavan valokuplan, joka suojelee kotia kaikelta pahalta.

Suojelusta voi pyytää myös Jumalata tai enkeleiltä.

Vierailija
51/52 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on olla lukematta?

Vierailija
52/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan meediot ym. näkijät/ yiluonnollisiin asioihin perehtyneet sanovat, että henget eivät "häiritse" intiimeitä hetkiä, eivätkä seuraa esim. kun menet tarpeillesi. Koskee myös suojelusenkeleitä, jotka taitaa myös usein olla edesmenneitä läheisiä.

Itse olen usein ihmetellyt sänkyni tärinää kun olen unessa- havahdun siihen, että sänkyni tärisee, ja loppuu heti kun olen ihan hereillä. Näen myös usein yöllä herätessäni punaisen pallon joka välkehtii upean punaisena ja oranssina, kerran se liukui raollaan olevan vaatekaapin taakse piiloon kun heräsin ja seurasin sitä katseellani. Olen tulkinnut sen suojelevaksi, kun olen niin usein sen nähnyt : )