Meidän talossa kulkee mieshaamu, muita samassa tilanteessa olevia ?
Meillä kulkee mieshaamu, ulkonäön puolesta sanoisin noin 50v. Olen yrittänyt talon menneisyyden perusteella saada selville kuka saattais olla. Saisko täältä vertaistukea ?
Kommentit (52)
En osaa auttaa, kun meidän talossa oleva haamu on naispuoleinen ja vanempi arviolta 70-80-vuotias.
Kaverini työskenteli Hvitträskissä ja kertoi, että siellä sammui valot omia aikojaan ilman että kukaan niihin koski. Myös ovet avautuivat ja kahvat kääntyivät kuin jokin olisi niitä vääntänyt.
Kannattaa antaa anopille nuo esineet, joihin on kytkeytynyt henki. Esim. jos kyseessä taulu niin antaisin lahjaksi ja seuraisin mielenkiinnolla jatkoa :)
Meilläkin räyhänhenki piinaa aika ajoin. Huutoa kuuluu, erityisesti keittiössä ja mm. lautasia lentää. Tässä yhtenä krapula-aamuna kuului äkkiä kamalaa karjuntaa ja peitto lensi nurkkaan, ikkunat aukesivat ja piilopulloni oli kadonnut kaapista.
M35
Lapsuuden kodissani kummitteli. Valot menivät itsestään päälle esim vaatehuoneessa. Yläkerrasta kuului askeleita vaikka sielä ei ollut ketään ja tunnelma talossa oli jotenkin painostava. Pelkäsin olla kotona yksin teini-iässä. Vanhemmat olivat paljon töissä ja usein myös yövyin yksin. Joskus tuli ihan päivälläkin yhtäkkiä sellainen pakokauhuinen olo että pakko päästä ulos.
Äitini ystävällä on "suhteita" henkimaailmaan ja hän kertoi meille talossa olevan harvinaisen paljon huonoa energiaa.
Pelottavaksi talon teki lisäksi kumalliset komerot ja kaappi seinässä, josta oli pudotus kellariin.
Äitini löysi muuton yhteydessä pihalta kompostista ilmeisesti koiran luita.
Olisi kiva jos keskustelu pidettäisiin asiallisena. Skeptikot voivat mennä muihin ketjuihin kirjoittamaan.
Sano että kulje valoa kohti. Varmista ensin että kämppä on pimeänä
Miksi tätä typerää keskustelua ei poisteta?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs typerää tässä keskustelussa on?
Minä luin jostain jutusta jossa meedio sanoi, että vaeltelevalle hengelle pitää sanoa, että tämä on kuollut ja jatkaisi rohkeasti vaan kohti valoa.
Ja kodin tai huoneen ympärille voi mielessään kuvitella kultaisena hohtavan valokuplan, joka suojelee kotia kaikelta pahalta.
Suojelusta voi pyytää myös Jumalata tai enkeleiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa on olla lukematta?
Useinhan meediot ym. näkijät/ yiluonnollisiin asioihin perehtyneet sanovat, että henget eivät "häiritse" intiimeitä hetkiä, eivätkä seuraa esim. kun menet tarpeillesi. Koskee myös suojelusenkeleitä, jotka taitaa myös usein olla edesmenneitä läheisiä.
Itse olen usein ihmetellyt sänkyni tärinää kun olen unessa- havahdun siihen, että sänkyni tärisee, ja loppuu heti kun olen ihan hereillä. Näen myös usein yöllä herätessäni punaisen pallon joka välkehtii upean punaisena ja oranssina, kerran se liukui raollaan olevan vaatekaapin taakse piiloon kun heräsin ja seurasin sitä katseellani. Olen tulkinnut sen suojelevaksi, kun olen niin usein sen nähnyt : )
No jopas jotakin tyrmäystippoja jakeleva kummitus!