Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän talossa kulkee mieshaamu, muita samassa tilanteessa olevia ?

Vierailija
01.09.2017 |

Meillä kulkee mieshaamu, ulkonäön puolesta sanoisin noin 50v. Olen yrittänyt talon menneisyyden perusteella saada selville kuka saattais olla. Saisko täältä vertaistukea ?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Me muutkin olemme siinä ihan samassa tilanteessa, että teidän talossa kulkee mieshaamu.

Vierailija
2/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun piti korostaa sanaa mieshaamu? Eihän saa sanoa muutenkaan enää esim. naisselostaja tai naislääkäri tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros nyt, miten se haamu ilmenee. Ja mistäpäin kirjoittelet. Kyllä nämä AV-salapoliisit selvittää edesmenneidenkin henkilöllisyydet.

Vierailija
4/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kulkee? Kerro lisää!

Vierailija
5/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. Nyt vaan rohkeasti tunnustat miehellesi, että se oli naapurin Pena.

Vierailija
6/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan tavallista. Yhdellä tutulla dementikolla sama tilanne.

Vierailija
7/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää että se on haamu eikä naapurin Pena?

Vierailija
8/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kulkee? Kerro lisää!

Se kulkee käsillään naisten hepenissä. Liekö joku entinen pappi?

Vierailija
9/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun piti korostaa sanaa mieshaamu? Eihän saa sanoa muutenkaan enää esim. naisselostaja tai naislääkäri tms.

Jos se kulkee kyrpä esissä?

Itsesensäpaljastajahaamu.

Vierailija
10/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä kanssa kulkee sellainen mieshaamu. Monesti vilahtaa aamulla tai illalla vähän aikaa, kalpea, väsyneen näköinen. Koira huomaa, lapset ei. On tietääkseni kuitenkin elossa vielä.

Vierailija
11/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kulki joku vanha asukas. Meidän tyttäremme näki hänet kun olimme muuttaneet tähän asuntoon. Tämä vanha mies tuli illalla ovesta ja kulki lastenhuoneen halki ja katosi vastakkaiseen seinään. Tällä vanhuksella oli kuulemma kävelykeppi.

Me miehen kanssa rauhoittelimme lasta ja sanoimme, että oli unta vain. Kun kiipesimme vinttikomeroa katsomaan (ensimmäistä kertaa), niin komeron peränurkassa nojasi kaksi kävelykeppiä...

Katsottuamme asunnon osakekirjoja ja jututettuamme naapureita oletamme hänen olleen entinen asukas. Ei ole kylläkään enää palannut ja muutenkin asunnossa on hyvä ilmapiiri, joten taisi vanhus vain tsekata, että millaisia tyyppejä hänen kämppäänsä muutti.

Vierailija
12/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että teillä on hauskaa. Mulla ei. Luuletteko, että on hauskaa herätä yöllä kylmään ilmaan? Se tuntuu tuulenvireeltä joka tulee ja menee. Etsin vertaistukea. Ap

Vierailija
13/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12, meillä lapset näki tämän hahmon ennen minua. Vanhin 11 v kysyi välillä, kuka se mies oli joka seisoi yöllä hänen sänkynsä vieressä. Luulin, että keksii omiaan kunnes aloin nukkumaan lastenhuoneessa. Monesti tuli kylmä tuulenvire, erittäin epämielyttävä olo, ei saanut nukuttua. Silloin tällöin mieshahmo käveli lastenhuoneesta mieheni ja minun makuuhuoneeseen.

Vierailija
14/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että teillä on hauskaa. Mulla ei. Luuletteko, että on hauskaa herätä yöllä kylmään ilmaan? Se tuntuu tuulenvireeltä joka tulee ja menee. Etsin vertaistukea. Ap

Etsit ikkunan salpaa, et vertaistukea.

Vierailija
15/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt henkiä ja kyllä niistä tietty näkee sukupuolen, ovat ihan ihmistennäköisiä.

Uskotko Jumalaan? Mulla auttoi säännöllinen rukoilu, että Jumala suojelisi ja antaisi vain sellaidia kokemuksia, mitkä kestän ja mitkä katsoo tarpeellisiksi.

Vierailija
16/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä pappia siunaamaan asuntosi ja käskemään haamua pois.

Vierailija
17/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko haamu Porvoossa?

Vierailija
18/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli naishaamu perityn kapioarkun mukana. Istuin käsi arkulla, niin näin arkun vieressä istuvan lettipäisen naisen vaaleassa mekossa. En kertonut näystä perheelle, kun luulin olevani hulluksi tulossa. 17v poika tuli yhtenä aamuna alakertaan ja sanoi: Hyi hitto äiti, mun kirjahyllyn reunalla istu nainen tukka palmikolla ja yöpuku päällä kun heräsin. Sanoin pojalle, että olen nähnyt saman naisen, et ole hulluksi tulossa.

19/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset voi olla todellisia, mut en usko kuolleiden kummittelevan tai jäävän mihinkään välitilaan.

Jos kokisin jotain tuollaista, yrittäisin keskittyä muuhun. Ei oo kokemusta tosiaan. Miten te, jotka uskotte kummituksiin, ajatteletteko niiden olevan koko ajan talossa? Silloinkin, kun harrastatte seksiä? Ai kauheeta. Sori.

Vierailija
20/52 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin luona liikkuu mieshaamu. Ripottelee ympäriinsä likaisia sukkia, puoliksi juotuja kahvikuppeja ja tyhjiä tupakka-askeja. Aamulla kuuluu oven narahduksia ja mutinaa, yöllä puolestaan tv:n ääntä ja joskus jopa askeleita rappusia pitkin makuuhuoneeseen.