Nykyään raitis nainen ei kelpaa ..
En siis juo. Yhtään. Pariviikkoa sitten kiva mies kysyi ulos mutta kun puheeksi tuli alkoholi ja sanoin etten käytä, mies ei uskonnut. Huomasin että piti minua tiukkapipona.
En myöskään ole entinen alkoholisti joten se ei ole syynä juomattomuuteen. Tykkäisin kyllä käydä kuuntelemassa esim klubeilla musiikkia mutta.
Kommentit (67)
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään ongelmaa tuosta. Mies on vain hyvillään, kun ei tarvitse miettiä taksia tai kuskia, kun minä ajan aina kotiin illan päätteeksi. En ole tiukkapipo, vaan saatan istua seurassa ja viettää iltaa ihan limpparinkin voimalla. Ei tästä ole todellakaan ongelmaksi asti.
Kieltämättä, kun itse olen tottunut edes joskus juomaan alkoholia, ja näin saamaan vähän erilaista näkökulmaa elämään, niin olisi se vähän tylsää, jos toinen ei voisi koskaan osallistua näihin tapahtumiin. Tiedän, että voihan toinen olla mukana, vaikka ei juo mitään, mutta ei se silti ole ihan sama asia. Eikä siis tarvitse vetää mitään hirveitä kännejä.
Tarvitseeko sitä välttämättä mainostaa ennen treffejä? Jos ensin toinen näkisi millainen olet ja sitten tajuaa, ettet juo.
Varmasti kelpaa, mutta sellaista ei löydy mistään. Itse ole ainakin löytänyt aina 100% raittiita naisia,itse olen siis mies. Emme ole kokonaan alkoholittomia mutta kohtuukäyttäjiä. Me molemmat joimme mm.oluen 2015 ja itse join myös 2016 juhannuksena kaksi olutta. Itse en pyöri tai ole tekemisissä niiden "ihmisten" kanssa, jotka käyttävät päihteitä ja hekin karsastavat minua, mikä on hyvä asia. En tosin käy klubeillakaan tuosta syystä. Ehkäpä joudut miettimään jonkun arvosi uusisksi, onko se brenkku vai klubi niin sen voit itse päättää.
Minä olen raitis, lopetin alkoholin vuosia sitten koska lakkasi tekemästä mieli. En ole siis mikään alkoholisti ollut, mutta toki tullut nuorena juhlittua paljonkin, nykyään ei vain tee yhtään mieli. En ota raittiuttani puheeksi muuten kuin jos joku tarjoaa alkoholia niin kerron että en käytä. Olen huomannut, että niitä miehiä, jotka tykkää vähän liikaa alkoholista, niin heitä häiritsee juomattomuuteni. Onneksi on paljon miehiä, jotka eivät käytä alkoholia koska heillekään ei maistu, sellaisesta olen saanut nykyisen avomiehenkin. Eli sanoisin kyllä että suurkuluttajamiehelle ei sovi raitis nainen, eikä raittiille naiselle suurkuluttajamies.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä, kun itse olen tottunut edes joskus juomaan alkoholia, ja näin saamaan vähän erilaista näkökulmaa elämään, niin olisi se vähän tylsää, jos toinen ei voisi koskaan osallistua näihin tapahtumiin. Tiedän, että voihan toinen olla mukana, vaikka ei juo mitään, mutta ei se silti ole ihan sama asia. Eikä siis tarvitse vetää mitään hirveitä kännejä.
Miksei se ole sama asia jos ei juo? Jos istuu ihan samalla tavalla baaripöydässä, juttelee, kuuntelee, tanssii, nauraa? Jos et tietäisi mitä sen lasissa on, niin et huomaisi mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se ole sama asia jos ei juo? Jos istuu ihan samalla tavalla baaripöydässä, juttelee, kuuntelee, tanssii, nauraa? Jos et tietäisi mitä sen lasissa on, niin et huomaisi mitään eroa.
Arvostan kyllä tuota paljon, että voi pitää hauskaa juomatta. Juominen on kuitenkin irtautumista normaalista ajatusmaailmasta, niin on mukava jakaa tuo kokemus joskus.
Siis todellakinko mies sanoi että ei jatkoon kun sai tietää ettet juo? Veikkaisinpa että alkoholisti, joten hyvä vaan kun kävi heti ilmi.
Raitis nainen varmaan lähes kenelle tahansa miehelle, ei tarvitse miettiä tuleeko kotiin baarireissulta vai ei. Jostain muusta se on jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kyllä tuota paljon, että voi pitää hauskaa juomatta. Juominen on kuitenkin irtautumista normaalista ajatusmaailmasta, niin on mukava jakaa tuo kokemus joskus.
Toiset pystyy irtautumaan ihan ilman alkoholiakin.
No enpä tiedä. Itse olen kohtuukäyttäjä. Kyllä se vähän harmittaa jos toinen olisi absolutisti. Jäisi kaikki mukavat special-iltojen jaettu shampanjapullo ja vastaavat kokonaan pois. Ei kohtuukäytössä pitäisi olla mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset pystyy irtautumaan ihan ilman alkoholiakin.
Tästä on ihan turha väitellä. Joka tapauksessa selvinpäin on eri kuin juoneena. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä. Itse olen kohtuukäyttäjä. Kyllä se vähän harmittaa jos toinen olisi absolutisti. Jäisi kaikki mukavat special-iltojen jaettu shampanjapullo ja vastaavat kokonaan pois. Ei kohtuukäytössä pitäisi olla mitään pahaa.
Juuri tätä minäkin hain takaa, ja porukka alapeukuttaa. Kohtuus kaikessa on minun elämänitapani, ja hyvin toimii.
Itse en enää ottaisi absolutistimiestä, koska taustalla on sellaisesta huono kokemus. Muiden juominen oli hänelle jatkuva ongelma ja paheksumisen aihe, klubeille tai keikoille ei voitu mennä puhumattakaan että laivalla olisi voitu vain istuskella baarissa ja katsella karaokelaulajia. Huom. vaikka en itse absolutisti olekaan niin hänen kanssaan en niiden vuosien aikana juonut itsekään lainkaan eli ei ollut kyse siitä että minua olisi pitänyt paheksua.
Se on aivan totta että raitis nainen menee huonosti kaupaksi.
Olen jättänyt toistaiseksi tinderit, koska kaikkien potentiaalisten kanssa tuli kränää siitä että ei tule punaviini-illallisia, shampanjajuhlia ja kosteitä bändikeikkoja. Pitäkööt tunkkinsa.
Raitis nainen on varmasti paras vaihtoehto, koska itseäkään alkoholi ei kiinnosta.
Mies
On kyllä nyt liian alhainen otanta tuon yleistyksen oikeuttamiseksi.
No valitettavan usein absolutistit ovat todella tiukkapipoisia. En nyt itse olisi jättänyt koska et juo, mutta jos olisit ollut niuho niin sitten.