Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
1821/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Aliisa näyttää myös hieman Viivi Pumpaselta kun puhuu!

Kyllä, suurentelee silmiään ihan samalla tavalla

Minusta Aliisalla on tosi kaunis hymy. Se jotenkin loistaa hymyillessään. Sillai hyvällä tavalla pirtsakka.

Vierailija
1822/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos olisi valittu mukaan yksi vanhempikin pari, esim. viiskymppiset tai jopa kuuskymppiset. Elämähän on vasta puolivälissä nelikymppisillä, jotka ovat tässä vanhimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylä kirjoitti:

... Kukaan järkevä ei jätä koiraansa miehen/naisen takia...

Oletko ihan varma, että tällainen hierarkia on oman onnellisuuden näkökulmasta se kaikkein järkevin? Ymmärrän, että koira voi olla rakas. Joskus kuitenkin on valittava jopa lapsen ja puolison välillä, ja siinäkin kuviossa löytyy asiallisia vaihtoehtoja, jotka eivät tarpeettomasti haavoita ketään. Eikö ihmissuhdetta ole tosiaan mahdollista asettaa koirasuhteen edelle?

Kyllä se on kuule koira joka pysyy, ukko saa lähteä jos ei koiraani hyväksy tai tuu koirani kanssa toimeen. Sillon on jotain vikaa. Toivottavasti sulla ei ole koiraa eikä tuu ikinä olemaankaan.

Entäpä jos tapaisit elämäsi miehen ja hän tulisi allergiseksi koiralle. Heittäisitkö sittenkin miehen pihalle? Allergiallehan ei mitään voi ja se voi puhjeta myöhemmälläkin iällä. Minusta olisi todella outoa asettaa eläin toimivan parisuhteen edelle, vaikka ns. koiraihminen olenkin.

Kyllä täälläkin ääni sille, että koira jää. 

Tilanteen kanssa voi myös oppia elämään. Näin meillä tehtiin kun kissoille allerginen mies ja hänen myöskin allerginen tyttärensä  tuli taloon. Toki uusia kissoja tuskin tulee kunhan näistä aika jättää. Toki sitten jos on harrastukset tiukasti kiinni esimerkiksi koirissa niin tilanne on kinkkisempi. Sijoituskoti tulevilla koirille yksi vaihtoehto. Tai mahdollisuuksien rajoissa vaikka ulkona pärjäävän rodun harkitseminen. 

Noh, pointti joka tapauksessa se, että minusta hyvän suhteen vuoksi kompromisseja täytyy tehdä molempien, lemmikkiasioissakin, ja  jos toinen ei ole sellaisiin valmis, niin hei hei. 

Kovasti vaan vaikuttaa aina siltä, että ne koiraihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät taivu mihinkään kompromisseihin, koska koira on koko elämä.

Tässä on loppujen lopuksi kyse siitä, että pitää löytää sopiva kumppani. Jos on rakentanut koko elämänsä elukoiden ehdoille niin se rajaa kumppanivalikoimaa tietyn määrän, mutta se ei varmaankaan ole ongelma. Alussa kannattaa varmaan jo tehdä selväksi, että mitä tapahtuu mahdollisen allergian iskiessä myöhemmin. Minulle tulisi ainakin melkoisen petetty olo, jos vaikka 10 vuoden yhteiselon jälkeen saisin allergian ja eukko ilmoittaisi että sinä lähdet, koirasta en luovu. Noh, tuskin edes sekaantuisin ihmiseen jolla on noin kummalliset prioriteetit.

Vierailija
1824/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylä kirjoitti:

Oletko ihan varma, että tällainen hierarkia on oman onnellisuuden näkökulmasta se kaikkein järkevin? Ymmärrän, että koira voi olla rakas. Joskus kuitenkin on valittava jopa lapsen ja puolison välillä, ja siinäkin kuviossa löytyy asiallisia vaihtoehtoja, jotka eivät tarpeettomasti haavoita ketään. Eikö ihmissuhdetta ole tosiaan mahdollista asettaa koirasuhteen edelle?

Kyllä se on kuule koira joka pysyy, ukko saa lähteä jos ei koiraani hyväksy tai tuu koirani kanssa toimeen. Sillon on jotain vikaa. Toivottavasti sulla ei ole koiraa eikä tuu ikinä olemaankaan.

Entäpä jos tapaisit elämäsi miehen ja hän tulisi allergiseksi koiralle. Heittäisitkö sittenkin miehen pihalle? Allergiallehan ei mitään voi ja se voi puhjeta myöhemmälläkin iällä. Minusta olisi todella outoa asettaa eläin toimivan parisuhteen edelle, vaikka ns. koiraihminen olenkin.

Kyllä, koirani olisi ja pysyisi. Sitten asuttas vaikka eri osoitteessa, mutta koira ei lähde mihinkään kenenkään takia.

Onnea vaan sinulle ja koirallesi yhteiseen tulevaisuuteen!

Kiitos! On mulla kyllä miäskin, viduttaako? =D Ukko kyllä tietää että jos allergia puskis päälle myöhemmin, nin koira ei lähde mihinkään sen takia, eikä se luojan kiitos ees haluais sitä.

Pahasti koira-allergisena voin kyllä sanoa, että miehes (jos sellaista nyt edes on) kyllä vaihtais mielipidettä allergisoiduttuaan. Ilmoittais sulle, että se on joko koira tai hän joka lähtee. Elämä jatkuvan aivastelun, nuhan, hengenahdistuksen, kutinan ja silmien vuotamisen (nämä siis vaikka on lääkitys) kanssa ei ole niin herkkua, että sitä jaksaisi vuositolkulla. Enkä voisi kyllä itsekään ketään vaatia kestämään moista koiran takia. En itsekään sitä jaksanut, vaan koirani lähti uuteen perheeseen kun elämä meni liian hankalaksi.

Ei siis kannata ruveta uhoamaan kun ei asiasta mitään tiedä tai ymmärrä.

Jos mun mies allergisoitus niin muuttais sitten muualle. Koira ei lähtisi eikä todellakaan lopetettaisi M I E H E N takia. Miehiä saa kyllä uusia jos tarve vaatii.

Mistä teitä hulluja koiranaisia oikein sikiää? Hankala löytää kumppaniakin, kun joutuu aina hylkäämään kun deittiprofiilista tai Tinderistä löytyy koira. Ja sitten monet näistä naisista valittavat, kun ei löydy miestä mistään. No ei kai, kun se toisen ihmisen paikka on korvattu sillä elukalla. Se nukkuu samassa sängyssä ja sille lässytetään kuin lapselle. Ei kai sitä sitten enää ihmistä tarvitsekaan?

Vierailija
1825/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Aliisalla on tosi kaunis hymy. Se jotenkin loistaa hymyillessään. Sillai hyvällä tavalla pirtsakka.

Eihän se estä häntä näyttämästä Viisi Pumpaselta. Onhan Viivilläkin kaunis hymy.

Vierailija
1826/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gfhhg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa vaikuttaa ihan joltain amisjätkältä. Vetää tupakkaa ja kaljaa ja rassaa autoja.

Siis todellinen mies, eikä mikään nuhainen kulttuurihienostelijahipsteri?

Oletan, että olet mies. Te teette vain hallaa itsellenne pitämällä miehille sallitut lokerot ahtaina ja määrittelemällä mieheyden noin stereotyyppisesti. Monikaan nykynainen ei innostu sellaisesta äijätyypistä, joka taas joidenkin miesten itsensä mielestä on jotain ihan mahtavaa.

Olen mies, osuit oikeaan. Enkä ole edes itse kovin paljon Esan tapainen, mutta sen verran otti päähän tuo amiskommentoijan lokerointi, että teki mieli tehdä päinvastainen kärjistys vastineeksi. Helsinki vaikuttaa ulkoapäin omalta lokeroltaan, joka on ihan yhtä ahdas kuin kaikki muutkin. Siellä täytyy laumasieluisesti seurata viimeisimpiä trendejä, tai joutuu arvostelun kohteeksi. Meitä kaikkia vaan ei kiinnosta olla hipstereitä ja insta-pissiksiä tai villaliivisiä kulttuuriakateemikkoja. Sanotaan, että Helsingissä ei tahdo naisille löytyä "kunnollisia" miehiä. Ehkä se johtuukin siitä, että siellä alkaa olla jo pahasti hukassa se alkuperäinen, raaka miehisyys ja nämä metroseksuaalinyhveröt eivät oikein tahdo sytyttää. Biologia kun kulkee omia polkujaan, eikä noudattele trendejä.

Kaikenlaisille miehille ja naisille löytynee kuitenkin ottajia, joskus joutuu vain penkomaan ja sinkkuilemaan kauemmin.

Vierailija
1827/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hggfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylä kirjoitti:

Kyllä, koirani olisi ja pysyisi. Sitten asuttas vaikka eri osoitteessa, mutta koira ei lähde mihinkään kenenkään takia.

Kiitos! On mulla kyllä miäskin, viduttaako? =D Ukko kyllä tietää että jos allergia puskis päälle myöhemmin, nin koira ei lähde mihinkään sen takia, eikä se luojan kiitos ees haluais sitä.

Pahasti koira-allergisena voin kyllä sanoa, että miehes (jos sellaista nyt edes on) kyllä vaihtais mielipidettä allergisoiduttuaan. Ilmoittais sulle, että se on joko koira tai hän joka lähtee. Elämä jatkuvan aivastelun, nuhan, hengenahdistuksen, kutinan ja silmien vuotamisen (nämä siis vaikka on lääkitys) kanssa ei ole niin herkkua, että sitä jaksaisi vuositolkulla. Enkä voisi kyllä itsekään ketään vaatia kestämään moista koiran takia. En itsekään sitä jaksanut, vaan koirani lähti uuteen perheeseen kun elämä meni liian hankalaksi.

Jos mun mies allergisoitus niin muuttais sitten muualle. Koira ei lähtisi eikä todellakaan lopetettaisi M I E H E N takia. Miehiä saa kyllä uusia jos tarve vaatii.

Mistä teitä hulluja koiranaisia oikein sikiää? Hankala löytää kumppaniakin, kun joutuu aina hylkäämään kun deittiprofiilista tai Tinderistä löytyy koira. Ja sitten monet näistä naisista valittavat, kun ei löydy miestä mistään. No ei kai, kun se toisen ihmisen paikka on korvattu sillä elukalla. Se nukkuu samassa sängyssä ja sille lässytetään kuin lapselle. Ei kai sitä sitten enää ihmistä tarvitsekaan?

Voi kuule, kyllä suurin osa tuntemistani miehistä tykkää ja rakastaa koiria ja koiramme tulevat keskenään hyvin juttuun. Ja juu kömpivät myös yöllä nukkuun viereen =) Päinvastoin kun on koira, niin on vientiä ollut tuplaten siihen verrattuna kun oli tauko ettei ollut koiraa =) Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on. Se on vähän sama, et otatko sellasen kumppanin joka rakastaa olla viikonloput ja lomat mökillä mettässä. Jos se on joku kaupunkilainen cityboy, niin eipä siinäkään paljon suhdetta rakennella. Ihan vaikka ei olis koiraakaan.

Vierailija
1828/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hggfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylä kirjoitti:

Voi kuule, kyllä suurin osa tuntemistani miehistä tykkää ja rakastaa koiria ja koiramme tulevat keskenään hyvin juttuun. Ja juu kömpivät myös yöllä nukkuun viereen =) Päinvastoin kun on koira, niin on vientiä ollut tuplaten siihen verrattuna kun oli tauko ettei ollut koiraa =) Sellanen ihminen joka ei tykkää koirista, niin kertoo mulle aika paljon millanen on. Se on vähän sama, et otatko sellasen kumppanin joka rakastaa olla viikonloput ja lomat mökillä mettässä. Jos se on joku kaupunkilainen cityboy, niin eipä siinäkään paljon suhdetta rakennella. Ihan vaikka ei olis koiraakaan.

Olen myös koiraihminen, tiedän miten paljon niitä rakastaa, enkä tietenkään toivo että kukaan lopettaa lemmikkiään allergian takia. Huomauttasin kuitenkin että tässä puhutaan avioliitosta. Jos mieheni allergisoituisi niin pahasti ettei kykene koiran kanssa saman katon alla elämään, en tietenkään laittaisi miestä pihalle, vaan etsisin koiralle uuden kodin. Olen sitoutunut yhteiselämäämme, ja vaikka sydän särkyisi en myöskään olisi valmis avioeroon koiran vuoksi, ja epäilisin sellaisen mielenterveyttä jolle se olisi todellakin ainoa ja riittävä syy.

Tutustumisvaihe on asia erikseen, ja tässähän naitetaan tuntemattomia, joten prioriteetit saavatkin olla alkuun erit.

Vierailija
1829/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä koirajankkaus jatkuu! Sinä nimimerkkityyppi, lopeta! Älä kommentoi vanhoja viestejä vaan perusta vaikka oma keskustelu aiheelle. Kiitos.

Vierailija
1830/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmilta EA- kausilta olen kiinnittänyt huomiota siihen - mistä olen tällä kaudella erityisen tietoinen eli siihen että loppupeleissä leikkaajat ovat tehneet työnsä hyvin.

Jaksot eivät välttämättä etene aikajärjestyksessä vaan on pätkiä alusta ja lopusta ja siltä väliltä.

On pätkiä jotka on saatu leikkaamalla näyttämään ihan erilaiselta. Varsinkin kun halutaan shokeerata katsojia.

Itsekin olen ollut mukana eräässä tositv ohjelmassa. Itse ohjelmasta jäi tosi positiivinen muisto, mut telkkarissa se oli leikattu todella oudosti. Monet huippuhyvät kohdat oli leikattu pois ja tilalle laitettu eri asiayhteyksistä olleita kohtauksia joista oli kehitelty draamaa leikkaajan taholta.

Eli peräänkuulutan sitä leikkaajan duunia kun katsotaan tositv:tä.

Esim ekan jakson perusteella Markus ja Johanna oli liian erilaiset toisilleen kun taas Alissa ja Esa vaikutti unelmaparilta. Ja toisessa jaksossa nämä asiat olivat kääntyneet päälaelleen. Ja sitten virlä tämä Mari ja Petri keissi, mitä leikkaaja tällä on halunnut viestittää.

No tänään uusi jakso ja kujeet. Mutta muistakaa ettei me jaksojen petusterlla tiedetä koko totuuksia vaan sotä mitä meille halutaan näyttää.

Vierailija
1831/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hggfdh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyylä kirjoitti:

Mun koira ei nuku sängyssä. Sillä on selvät rajat ja se osaa käyttäytyä.

Mä löysin miehen ni se olis lellinyt koiran pilalle. Sit se mietti, että miksi se mulla käyttäytyy niin erillä lailla.

Pointti on se, että ei kaikki ole "hulluja" koiranaisia. Mulla koira on kuitenkin perheenjäsen ja se on kulkenut mun rinnalla pitkään. Mä harrastaisin juoksua muutenkin, nyt koira kulkee mukana. Se on kuitenkin koira ja se on onnellinen koirana. Mutta mä myös kunnioitan sitä, että se on eläin ja sillä on tietyt tarpeet.

On eri asia esim. Olla allerginen kuin vihata koiria/eläimiä. Mä olen itse niin eläinrakas, että me oltais sen miehen kanssa jo muutenkin tosi erilaisia jos hän ei pitäisi eläimistä.

Vierailija
1832/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa pliis näistä omista koiristanne jauhaminen, ei kuulu tähän ketjuun!

Vierailija
1833/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lähdettävä kauppaa, että saa evästä viikon parhaaseen hetkeen eli illan jakson katseluun :)

Vierailija
1834/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä klippi Esasta ja Aliisastahan on tosi hauska :)

https://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/ar…

Vierailija
1835/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmilta EA- kausilta olen kiinnittänyt huomiota siihen - mistä olen tällä kaudella erityisen tietoinen eli siihen että loppupeleissä leikkaajat ovat tehneet työnsä hyvin.

Jaksot eivät välttämättä etene aikajärjestyksessä vaan on pätkiä alusta ja lopusta ja siltä väliltä.

On pätkiä jotka on saatu leikkaamalla näyttämään ihan erilaiselta. Varsinkin kun halutaan shokeerata katsojia.

Itsekin olen ollut mukana eräässä tositv ohjelmassa. Itse ohjelmasta jäi tosi positiivinen muisto, mut telkkarissa se oli leikattu todella oudosti. Monet huippuhyvät kohdat oli leikattu pois ja tilalle laitettu eri asiayhteyksistä olleita kohtauksia joista oli kehitelty draamaa leikkaajan taholta.

Eli peräänkuulutan sitä leikkaajan duunia kun katsotaan tositv:tä.

Esim ekan jakson perusteella Markus ja Johanna oli liian erilaiset toisilleen kun taas Alissa ja Esa vaikutti unelmaparilta. Ja toisessa jaksossa nämä asiat olivat kääntyneet päälaelleen. Ja sitten virlä tämä Mari ja Petri keissi, mitä leikkaaja tällä on halunnut viestittää.

No tänään uusi jakso ja kujeet. Mutta muistakaa ettei me jaksojen petusterlla tiedetä koko totuuksia vaan sotä mitä meille halutaan näyttää.

Muuten oikein, mutta käsikirjoittajilla on tuossa kohtaa suurempi rooli kuin leikkaajilla. 

Vierailija
1836/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se estä häntä näyttämästä Viisi Pumpaselta. Onhan Viivilläkin kaunis hymy.

Minusta Aliisa näyttää kyllä joltakulta muulta TV:stä tutulta, mutta en saa mieleeni keneltä. Onko kenelläkään ideaa, kuka voisi olla kyseessä? 

Vierailija
1837/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri kyllä sanoi haastattelussa, ettei erimielisyydet ole ylitsepääsemättömiä. Katsoin klipin ja mielestäni täällä on hieman liioittelun makua. Ei se kommunikointi nyt NIIIN nihkeetä ollut mitä täältä luki.

Haastattelussa hän puhuu tuottajalle. Sen sijaan suora kommunikaatio Marin kanssa ei suju.

Lehdessä mainittiin Marin ja Petrin yhdeksi erimielisyydeksi lastenhankinnan. Jos kiistaa on lukumäärästä, ei ongelma ole ylitsepääsemätön. Mutta jos kyse on hankitaanko lapsia ollenkaan, on asiantuntijoilta täysin ammattitaidotonta "pariuttaa" nämä kaksi. Jännä nähdä mikä on tässä takana.

Petri sanoi jossain alkuhaastattelun yhteydessä että haluaa lapsia. Mari aika vanha ensisynnyttäjä, ei toki mahdotonta jos itse haluaa.

Vierailija
1838/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Aliisa näyttää kyllä joltakulta muulta TV:stä tutulta, mutta en saa mieleeni keneltä. Onko kenelläkään ideaa, kuka voisi olla kyseessä? 

Jos olet tosissasi, lue tätä ketjua. Noin kymmenen kertaa tullut yksi vaihtoehto esiin. Jos et ole tosissasi, tuo oli huono vitsi.

Vierailija
1839/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiin! Nyt vihdoin alkaa!

Vierailija
1840/9874 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi, lue tätä ketjua. Noin kymmenen kertaa tullut yksi vaihtoehto esiin. Jos et ole tosissasi, tuo oli huono vitsi.

Täällä on lähes 2000 viestiä!!! Oikeinko pitäis alkaa käymään läpi? Jestas...

Voin kertoo: Oikea vastaus on joku meteorologi Liisa jotain

Ohis

Ketju on lukittu.