Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Jos mä olisin ollut Esa ja mun vastavihitty vaimo olisi ollut Aliisa ja se olisi avautunut mulle vihkimisen jälkeen noin, niin kyllä mä olisin lähtenyt samantien. Kellään ei ole oikeutta puhua kellekkään noin. Ainoastaan idiooteilla ei ole mitään suodatinta ja luulevat olevansa vain rehellisiä kun puhuvat loukkaavia asioita päin naamaa. Ei, rehellisyys ei ole aina hyvä. Toisen kunnioittaminen on. Jos Aliisa puhuu tässä vaiheessa noin loukkaavasti tuntemattomalle ihmiselle niin millaista se puhe on sitten kun ollaan oltu yhdessä pidempään. Kaikki ajatukset ja haukut tulevat suodattamattomina päin naamaa koska Aliisa haluaa olla rehellinen??!? Ei noin voi tehdä. No, hyvää tositeeveetä saamme hänestä. Esa parka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus on huomionkipeä, epämaskuliininen mies. En ymmärrä, miten niin moni pitää häntä miehisenä. Uskon, että testosteronit ovat aika matalalla. Sellainen taiteellinen hissuttelija. Näistä miehistä epäkiinnostavin minulle. Naiseksi sopisi joku paljon nuorempi tyttönen, joka antaisi ihailua ja antaisi päättää. Ja antaisi.
Epämaskuliininen jolla testotkin alhaalla? Ihan suht normaalilta mieheltä tuo ainakin minun mielestäni vaikuttaa. Omasta mielestäni ei kovin hyvännäköinen, mutta ihan hyvässä kunnossahan hän vaikuttaisi olevan ja muutenkin miehekäs olemus. Kovasti on äänessä joo, mutta ei se hänestä epämaskuliinista tee. Ihan tyypillistä miehen käytöstä. Vai onko ongelmasi siinä että Markus on halunnut mennä sosiaalialalle? Kyllähän normaali maskuliininen mies olisi edes insinööri?
Jos Markus ei ole mielestäsi naismainen mies niin kuka sitten on? Naismaisin mies mitä olen vähään aikaan nähnyt.
Mitä tuohon miesten naisistumisen normaaliuteen tulee niin ikävä kyllä alhaiset testotasot piinaavat jo miesten enemmistöä. Hesarissa oli joku aika sitten tutkimustulosta siitä, että nykyajan kaksikymppisten testosteronitaso vastaa 1920-luvun seitsemänkymppisten testotasoja! Eli ei mikään ihme, etteivät tämmöiset nössömiehet kiinnosta naisia (ja syntyvyys laskee), eivät naiset ole tässä välillä joukolla lesboutuneet niin, että yhtäkkiä naismaiset miehetkin kelpaisivat.
Sitä en ymmärrä, miksei miehille järjestetä seulontoja, joissa testosteronitason vaje tulisi esille ja asianmukainen hormonihoito päälle. Tulisi kansantalouden kannalta taatusti kannattavaksi (lisääntynyt parinmuodostus/syntyvyys) ja toki tekisi myös kyseisten miesten elämän mielekkäämmäksi.
Suomalaisnaisille näyttää kuitenkin naismainen mies kelppaavan. Törmään ihan jatkuvasti miehiin, joista ihmettelen, kuinka tuokin on saanut naisen, eikös siihen tarvita ...
Ymmärrän naisten mieltymyksen taiteilijapoikia kohtaa, mutta tämä nykyaikana yleistynyt miestyyppi hämmentää.
Tutkimusten mukaan suomalaisnaisten naismaku on muuten feminiinisempi kuin esim. naapurimaissamme.
Ei Markus ollut minusta yhtään feminiini. Päinvastoin, varsin maskuliinisen oloinen mies, vaikka herkkä olikin.
Miltähän siitä Aliisasta on tuntunut nämä meidän keskustelut, kun itse ohjelman alussa tyrmäsi Esan ja täällä naiset listaa jonotuspaikkoja saadakseen sen. :D
Eikä tämä ole ainoa paikka,Jodelissa on paljon kilpailijoita av-jonottajille.
Mä olen tulkinnut Petrin ihan toisin kuin te muut, siis minkä kuvan teidän tulkinnasta sai tämän ketjun perusteella.
En näe mitään negatiivista, ainoastaan jäi olo ettei nähty vielä edes sitä pintaraapaisua, eli en osaa sano yhtään minkälainen tyyppi on. En nähnyt mitään viitettä siihen että luulisi olevansa parempi kuin morsiamensa tai ettei morsian riittäisi hänelle.
Aliisa oli aika jännä tapaus. Yksilöhaastatteluissa vaikutti kiltiltä koiratytöltä, joka haluaa vain kivan ja herkän miehen, mutta puolisonsa ja kaasojensa seurassa olemus oli suorastaan kova ja vaikutti kaipaavan nyrkkiä pöytään lyövää alfaurosta.
Voi vain kuvitella mitä Aliisa on suustaan päästänyt mitä ei telkkarissa näytetty! Telkkarissahan näytettiin vaan murto-osa Aliisan purkauksesta. On päästänyt varmaan täydeltä laidalta. Käy Esaa sääliksi, kyllä ois Esalla ottajia! Pus!
Ensi viikon jaksossa annetaan varmaankin huomenlahjat? Mitähän Aliisa tykkää Esan tekemästä korusta, luuletteko että kelpaa vai tuleeko tylytystä? Entä mitä Markus ja Petri ovat hankkineet? Saako Johanna rannekellon ja Mari korvakorut?
Mistä on nyt siis keksitty, että Esa on kaljanlipittäjä......?
Miksei Petrin vanhemmat päässeet Lapista poikansa häihin? Ei se Lappi missään toisella mantereella ole. Itsekin käyn n. kerran kuussa Lapista Helsingissä. Jos ovat pienituloisia, luulisi tuotannon avustavan siinä, että sulhasen vanhemmat pääsee häihin. Vai johtuiko poissaolo siitä, etteivät halunneet telkkariin? Olihan siellä juhlissa muitakin, joiden kasvot oli blurrattu, eli ei pitäisi olla este. Vai onko heillä sellainen työ, ettei ole pariksi päiväksi tuuraajaa? Vai oliko Petri pyytänyt olla osallistumatta? Vai jokin muu syy. Toivottavasti vanhemmat nähdään muulloin kauden aikana :)
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin ollut Esa ja mun vastavihitty vaimo olisi ollut Aliisa ja se olisi avautunut mulle vihkimisen jälkeen noin, niin kyllä mä olisin lähtenyt samantien. Kellään ei ole oikeutta puhua kellekkään noin. Ainoastaan idiooteilla ei ole mitään suodatinta ja luulevat olevansa vain rehellisiä kun puhuvat loukkaavia asioita päin naamaa. Ei, rehellisyys ei ole aina hyvä. Toisen kunnioittaminen on. Jos Aliisa puhuu tässä vaiheessa noin loukkaavasti tuntemattomalle ihmiselle niin millaista se puhe on sitten kun ollaan oltu yhdessä pidempään. Kaikki ajatukset ja haukut tulevat suodattamattomina päin naamaa koska Aliisa haluaa olla rehellinen??!? Ei noin voi tehdä. No, hyvää tositeeveetä saamme hänestä. Esa parka...
Laitapa nyt nopeasti linkki siihen videoon tai artikkeliin, missä kerrotaan sanasta sanaan se, miten Aliisa kertoi ei-toivotuista fiiliksistään Esalle. Minä en ole sellaiseen törmännyt, joten kiinnostaisi tietää. Monessa jutussa kerrotaan, että hän avautui Esalle, mutta mitä hän todellisuudessa sanoi, jätetään kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Petrin vanhemmat päässeet Lapista poikansa häihin? Ei se Lappi missään toisella mantereella ole. Itsekin käyn n. kerran kuussa Lapista Helsingissä. Jos ovat pienituloisia, luulisi tuotannon avustavan siinä, että sulhasen vanhemmat pääsee häihin. Vai johtuiko poissaolo siitä, etteivät halunneet telkkariin? Olihan siellä juhlissa muitakin, joiden kasvot oli blurrattu, eli ei pitäisi olla este. Vai onko heillä sellainen työ, ettei ole pariksi päiväksi tuuraajaa? Vai oliko Petri pyytänyt olla osallistumatta? Vai jokin muu syy. Toivottavasti vanhemmat nähdään muulloin kauden aikana :)
He eivät halunneet naamaansa televisioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden Esa ja toisen kauden Tanja olisivat voineet olla hyvä match!
Ehdottomasti pitää ensi kaudella saada Ensitreffit alttarilla -allstars! Jos unohdetaan se, kuka on tällä hetkellä sinkku ja kukq varattu niin ehdotan seuraavia pareja:
Piia (1.kausi) & Markus (4.kausi)
Tanja (2.kausi) & Esa (4.kausi)
Aliisa (4.kausi) & Olli (1.kausi)
Kiva ajatusleikki. Mä laittaisin pariksi Esan (4. kausi) ja Heidin (3. kausi) sekä Jounin (2. kausi) ja Aliisan (4. kausi). Mikkoa en parittaisi pahimmalle vihamiehellenikään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät halunneet naamaansa televisioon.
Ensitreffit alttarilla -hääjuhlissa on monia sukulaisia ja ystäviä, jotka haluavat osallistua häihin, mutteivat halua näkyä tv:ssä. Heidän toivettaan kunnioitetaan siten, että heitä ei kuvata läheltä ja jos osuvat kuviin, niin jälkikäsittelyssä heidät sensuroidaan sumentamalla. Eli on mahdollista osallistua ilman että naama näkyy telkussa.
Ihan kamalaa, että Petrin vanhemmat eivät osallistuneet oman poikansa häihin!
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Millan vanhemmat eivät myöskään osallistuneet häihin, ja jopa kertoivat syynkin siihen: Eivät hyväksyneet tyttärensä ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat olleet naimisissa 50 vuotta, niin heillä on todennäköisesti ikää jo +70. Silloin ei välttämättä ihan noin vain lähdetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Millan vanhemmat eivät myöskään osallistuneet häihin, ja jopa kertoivat syynkin siihen: Eivät hyväksyneet tyttärensä ratkaisua.
Vanhemmat sitten hyväksyivät Kimmon kun Millan ja Kimmon rakkaus leimahti kuvausten päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Marin ja Petrin suhde ei tule onnistumaan. Petri vaikuttaa sellaiselta mieheltä, josta ei saa mitään otetta. Sellaiselta, joka ei kerron suoraan juuri mitään, ei tunteitaan, ei ajatuksiaan, ei toiveitaan, ei mitään. Elää tylsää elämää työn ja kuntosalin välillä ja tarkkailee liikaa omaa ulkonäköään ja käytöstään. Varmaan kuka tahansa nainen tuntisi tällaisen miehen kanssa olonsa torjutuksi ja yksinäiseksi. Mielestäni muilla on paljon paremmat lähtökohdat onnistua.
Minulla tuli sama fiilis petristä. Jotenkin vaikuttaa tyypiltä, jossa sellaista syvempää tasoa ei vain ole. Marille sopisi mielestäni paremmin joku vähän kiihkeämpi ja jollain tapaa mystisempi tapaus, pärjäisi varmasti hyvin jopa omistushaluisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vanhemmat eivät pidä avioliittoa tuntemattoman kanssa oikeana avioliittona tai eivät muusta syystä hyväksy ratkaisua. Tai sitten terveydentila ei salli matkustamista. Jos jo 50 v. avioliittoa takana, ovat oletettavasti ainakin noin seitsemänkymppisiä.
Esahan juuri käyttäytyi tyylikkäästi! Oli ainoa miehistä, joka tuli tyrmätyksi puolison puolelta, silti kykeni käyttäytymään asiallisesti, ymmärtävästi ja toiset huomioon ottaen juhlatilanteessa! Jätettiin vielä yksin vastuuseen ja valokeilaan juhlissa, kun morsian ottaa henkisesti hatkat ja mököttää, itkee ja murjottaa. Sitten Esa vielä laitettiin morsion toimesta parantamaan morsion fiilistä, sai sentään kehut siitä jälkikäteen.
Mun mielestä on sinulta hävytöntä käytöstä haukkua toista tyylittömästä käytöksestä tässä tilanteessa! Yhtä hävytöntä haukkua toista jonkun lävistyksen vuoksi tyylittömäksi.
En tiedä mistä olet saanut käsityksen olevasi jotenkin muita parempi, mutta käytöksesi perusteella voisi mainita että jos pitäisi juhliin vieraaksi valita sinut tai Esa, niin Esan ottaisin siksi että hän osaa juhlatilanteessa hyvät käytöstavat, toisin kuin sinä joka arvostelet ja luokittelet ihmisiä pinnan perusteella.