Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7981/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että Aliisan ja Esan tilanne, josta tunnistan itseni jossain määrin. Normaalistihan epäsopivan kumppaniehdokkaan kanssa vain pistäisi pillit pussiin ennen kuin tilanne eskaloituu tiuskimiseksi, testailuksi ja muutenkin tuolla lailla tulehtuneeksi. Sanoisi vaan, että en näe meille yhteistä tulevaisuutta. Tuossa ohjelman tilanteessa ymmärrän Aliisaa sinänsä ihan hyvin, että kun ei vain halua olla sen toisen kanssa ja on tuolla tavalla pakko niin helposti sitä ahdistuu tilanteeseen niin, että käytös peilaa sitä turhautumista. En väitä että se olisi reilua tai oikeudenmukaista tai muutenkaan kivasti tehty, vaan että ymmärrän kyllä mistä se kumpuaa. Tietysti voi sanoa, että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, mutta ihmisiähän me vain ollaan, ei sitä oikein etukäteen aina tiedä, miten missäkin tilanteessa toimii. 8167

Vierailija
7982/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on lihaksikkaita ja sopusuhtaisia.

Mutta kun mies on vain arki sporttinen ja normaalipainoinen niin hän einole mitään.

Ei muuten pidä paikkaansa ainakaan kaikkien kohdalla. Kyllä ois itsellekin tällä hetkellä tyrkyllä fitness-miestä, joka jaksaa kuvailla itseään salilla ym. Tietenkin minä saan sitten niitä kuvia, ja olen tylsä muija, kun en kiinnitä niihin käytännössä mitään huomiota tai kehotan pistämään paidan päälle. Mutta kun minua ei vain kiinnosta! Vielä vähemmän kiinnostaa se, että samat tyypit arvioivat kanssaihmisiä siten kuin itseäänkin. Eivät he ota rennosti. En edes tajua, miksi tämäkin tyyppi "jahtaa" minua, kun en ole lähelläkään mitään salikissaa. Kai hän haluaisi minusta jonkin projektin, kun on niin vietävän onnellinen silloin harvoin, kun menen salille. En voi kuvitellakaan mitään intiimiä henkilön kanssa, joka arvioisi makuukammarissa lähinnä rasvaprosenttiani.

Tavallinen on oikein hyvä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tämä puhe siitä, että Johanna olisi stailannut Markuksen uusiksi? Markuksellahan oli pillifarkut ja musta nahkatakki jo häämatkalle lähtiessään, häiden jälkeisenä päivänä, siinä välissäkö kuvittelette Johannan hänelle uudet vaatteet ostaneen? Tuskin nyt kuitenkaan, nehän lähti sinne käsittääkseni suoraan hääyön vietosta. Eli ihan taitaa olla Markuksen omia vaatteita, ekaan jaksoon oli vaan valittu yksi vähemmän tyylikäs kokonaisuus punaisine liiveineen katsojia hämäämään. Vähän niinkuin se maidon juonti suoraan purkista ja J:n ja M:n erilaisuuksien korostaminen ekassa jaksossa, ihan vaan jännitystä tuomaan.

Vierailija
7984/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri Mari meni kylpylään sen tantturan kanssa, yhtä hyvin Petri olisi voinut mennä sinne kavereineen? Viiniä voi lipittää kotonakin, mutta kylpylässä olisi ollut paljon virikkeitä liikunnalliselle tyypille.

Jomman kumman sinne oli mentävä ja vieläpä seuralaisen kanssa. Ei haittaa yhtään, että menijä oli Mari. 

Tuskin Petri oli sinne edes halunnut, olishan se sotkenut rutiineja liikaa. Ja olis pitänyt raahata protskujauheetkin mukana..

Vierailija
7985/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mies on vain arki sporttinen ja normaalipainoinen niin hän einole mitään.

Ei muuten pidä paikkaansa ainakaan kaikkien kohdalla. Kyllä ois itsellekin tällä hetkellä tyrkyllä fitness-miestä, joka jaksaa kuvailla itseään salilla ym. Tietenkin minä saan sitten niitä kuvia, ja olen tylsä muija, kun en kiinnitä niihin käytännössä mitään huomiota tai kehotan pistämään paidan päälle. Mutta kun minua ei vain kiinnosta! Vielä vähemmän kiinnostaa se, että samat tyypit arvioivat kanssaihmisiä siten kuin itseäänkin. Eivät he ota rennosti. En edes tajua, miksi tämäkin tyyppi "jahtaa" minua, kun en ole lähelläkään mitään salikissaa. Kai hän haluaisi minusta jonkin projektin, kun on niin vietävän onnellinen silloin harvoin, kun menen salille. En voi kuvitellakaan mitään intiimiä henkilön kanssa, joka arvioisi makuukammarissa lähinnä rasvaprosenttiani.

Taas et osaa katsoa asiaa laajemmin.

Edelleenkin jos otetaan tuolta insinööritoimistosta hoikkia miehiä jotka harrastaa lenkkeilyä niin he ovat saman hoikkuuden naisien silmissä täysin mitättömiä.

Kun nainen on hoikka niin vasta sitten kun reenaat salilla kovaa olet suosiossa.

Älkää olko sinisilmäisiä

Vierailija
7986/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin jos otetaan tuolta insinööritoimistosta hoikkia miehiä jotka harrastaa lenkkeilyä niin he ovat saman hoikkuuden naisien silmissä täysin mitättömiä.

Kun nainen on hoikka niin vasta sitten kun reenaat salilla kovaa olet suosiossa.

Älkää olko sinisilmäisiä

"Taas"? Miks ihmeessä sä teet tämmösen itsellesi mielipahaa aiheuttavan keksityn yleistyksen? Okei, mä oon normaali enkä hoikka, joten sikäli en voi puhua hoikkien puolesta, mutta kyllä mä tunnen varsin hoikkia ja sporttisia naisia, jotka ovat tehneet monta lastakin ylipainoistenkin miesten kanssa. Äläs nyt itse oo sinisilmäinen, sillä aika moni nainen kuitenkin ensisijaisesti katselee mm. miehen älykkyyttä. Mutta tämmösiä kommentteja jos esittää, niin joo, totta, naiset saattavat juosta pois, mutta eivät ulkonäön takia. 

Vierailija
7987/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tässä Suomen versiossa ei puhuta oikeasti parien ongelmista. Jos Aliisa on sanonut, ettei ihastu Esaan, eikä tunnu oikealta, niin miksi ei yksin vaikka mennyt juttelemaan Elinan kanssa aiheesta. Nyt Dunderfeltin kanssa puhuivat vaan riitelystä, mutta eivät syystä, eli siitä että Aliisaa ei kiinnosta yhtään. Olisi paljon mielenkiintoisempaa kuunnella Elinan kommenteja ihastumisesta tällaisessa järjestetyssä avioliitossa ja mitä jos tunteet ei tulekaan jne. 

Vierailija
7988/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko sinisilmäisiä

Miksei ne insinöörimiehet voi sen verran treenata, että olis kivat lihaksikkaat käsivarret. En tarkoita Petrin käsivarsia, mutta laihat käsivarret miehellä on kyllä turn-off.

Vierailija
7989/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne insinöörimiehet voi sen verran treenata, että olis kivat lihaksikkaat käsivarret. En tarkoita Petrin käsivarsia, mutta laihat käsivarret miehellä on kyllä turn-off.

Koska lihas ei kasva "sen verran treenaamalla". Tarvitaan tiukka ruokavalio, oikea ja vaihteleva treeniohjelma, riittävä uni ja mahdollisimman alhaiset stressitasot. Tämä kannattaa muistaa esimerkiksi kun moititaan Petrin kurinalaisuutta. Lisäksi on olemassa pienen pieni, mutta kuitenkin olemassaoleva väestönosa jolla ei harjoittelulla saavuteta lihas- tai voimankasvua. Monet personal trainerit puhuvat toistuvasti useiden naisten harhaluulosta että he kasvaa pamahtavat miehekkään lihaksikkaaksi pelkästään panoja vilkaisemalla.

Vierailija
7990/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lihas ei kasva "sen verran treenaamalla". Tarvitaan tiukka ruokavalio, oikea ja vaihteleva treeniohjelma, riittävä uni ja mahdollisimman alhaiset stressitasot. Tämä kannattaa muistaa esimerkiksi kun moititaan Petrin kurinalaisuutta. Lisäksi on olemassa pienen pieni, mutta kuitenkin olemassaoleva väestönosa jolla ei harjoittelulla saavuteta lihas- tai voimankasvua. Monet personal trainerit puhuvat toistuvasti useiden naisten harhaluulosta että he kasvaa pamahtavat miehekkään lihaksikkaaksi pelkästään panoja vilkaisemalla.

*painoja :D

Vierailija
7991/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kausi on todella paljon huonompi kuin aikaisemmat? Ja vika ei todellakaan ole pareissa.

Vierailija
7992/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telsusta löytyy ensi  viikon jakson kuvia. Löytyisikö noista jotain uutta pureskelun aihetta näiden loppuun kaluttujen aiheiden tilalle?

https://www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla

Vierailija
7993/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juutas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa on ihan mukavanoloinen, kätevä ja rehti mies. Minun silmääni hänen olemuksessaan on jotain epäsuhtaa, ja kävelytyyli on jotenkin lyllertävä, johtuneeko takapuolesta, pitkästä selästä ja lyhyistä raajoista. Pukeutumistyyli lippiksineen ei myöskään oikein miellytä, joten luovun sittenkin alkupään jonotuspaikasta hänen suhteensa, jos Aliisan kanssa tulee ero.

Noniin tässäpä esimerkki siitä kuinka etovia monet suomi naiset ovat. Nuo virheet esassa eivät todellakaan ole semmoisia jotka pitäisi parinmuodostusta haitata. Varmaankaan et tule löytämään ketään, joka sinusta välittää oikeasti. Treffasin kerran yhtä naista joka sanoi olevansa tosi ranttu. No enhän se minäkään hänelle kelvannut. Sinkkuna se edelleen tuossa 5vuoden jälkeen  pyörii, ja valittelee kun ei löydä ketään. Itselläni on nainen, joka ei välittänyt niin pienistä virheistä, vaan keskittyi ihmiseen. Onnea valitsemallasi tiellä. Luulen että kadut vanhainkodissa. 

Ei tuo nyt niin erityisen etova ollut. Minä olen kuullut  miesten suusta paljon pahempaa. Kuten että muuten ihan ok, mutta miten noin pienet tissit, huo*aksi on huudettu vaikka olin vielä neitsyt ja paljon muuta mukavaa. En usko, että näitäkään sanojia/huutelijoita kaduttaa vanhainkodissa.

"vaikka olin vielä neitsyt" :D

Et kai tarkoita, että noissa huutelijoiden ja häiriköiden ölinöissä olisi joskus jokin logiikka?

Olisi mielestäsi loogista kutsua naista huo*aksi sillä perusteella, että hän on joskus harrastanut seksiä?

Vierailija
7994/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari sai siipeensä ja loukkaantui ja halusi näpäyttää Petriä kunnolla. Alku oli jo huono. Häissä Petri ei KERTAAKAAN edes vihjannut että tykkäisi Marin ulkonäöstä tai että Mari olisi kaunis. Heti häissä jo Petri tarttui eroavuuksiin ja suhtautui nihkeästi. Valitettavasti kyllä niin on että Morsian haluaa kuulla sulhaselta että on nätti hääpäivänä. Jos sulhaseni ei kehuisi ulkonäköäni niin en kyllä sille haarojani levittäisi. Läheisyydessäkin on tärkeää että tuntee itsensä haluttavaksi. Tätä Mari ei saanut kertaakaan kokea.

tarkoitat varmaan että emme nähneet Petrin kommentoivan Marin ulkonäköä häissä? montako minuuttia häistä edes nähtiin, 5? aina ei kaikki mahdu lopulliseen edittiin sorry. voi hyvin olla ettei tosiaan sanonut mitään hyvää mutta me ei vaan tiedetä.

itse en muista sanoiko oma mieheni mitään kohteliasta hääpäivänä, mutta kommentoi muuten positiviisesti harva se päivä joten mulle jotenkin ihan sama kuuleeko sitä just hääpäivänä, makuasioita. 

Vierailija
7995/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tokas Esasta että ; "En mä tajuu miten tohon Esaan ei voi lämmetä, itelläkin sydän lämpenee tommoselle" :D :D :D Nauroin vaan :D Meistä Esa on aikas mukava mies :) Aliisa parka, tunteidensa vanki. Hieman ot, mut aika tyypillinen ongelma tuo Aliisan, kun tuntuu että moni jää tunteidensa alle, kun ei heti "kolahda" tms. eikä pääse fiiliksestä pois, vaikka se ois kuinka epälooginen. Ja aika moni tän ongelman kantaja puhuu siitä "oikeasta", "sielunkumppanista", "kyl sä tunnet sen kun sä löydät sen oikean" jne.. Aliisasta kasvaa Mari, jos se ei aikuistu tuosta..

Samoin tulee mieleen siitä, kun Mari ja Petri kertoi ihannetyypeistään; luottamus, huumorintaju jne jne. Tuli mieleen, että se kertoo enemmän niistä aiemmista parisuhteista ja niistä aiemmista ongelmista kuin siitä, mitä oikeasti halutaan. Ja komppaan kyllä Tanskasta, nykyään tuntuu että jengi eroaa helpommin, koska ajattelee että voisi olla vielä onnellisempi.. jos ja jos..

Minusta on huvittavaa myös se, että aika moni ei tunnu tajuavan, että makuja on monenlaisia. Se että minä pidän Esaa mukavana ei tarkoita että kaikki maailman ihmiset tuntee samoin. Koko ajan täällä hoetaan, että Aliisa on outo kun ei tajua kuinka mukava Esa on. Joo, Aliisa voi pitää Esaa hyvinkin mukavana miehenä, mutta jos ei kolahda niin ei kolahda. Pelkkä mukavuus kun ei takaa mitään ihastumista tai kemiaa ihmisten välille. Enkä mä näe järkeä siinä, että alle 30v. tyytyy johonkin ihmiseen, ei vaikka tämä olis kuinka mukava. Aliisa kuitenkin yrittää ja tuntee syyllisyyttä kun ei kolahda. Haluaisi että tunteet herää, varsinkin kun Esa tuntuu jo kovasti ihastuneen Aliisaan. Ja tuntuu että vaikka Esa vakuuttaa puheissaan että kiirettä ei ole niin silti tämä jollain tasolla painostaa Aliisaa. Mikä ei kyllä auta yhtään.

Vierailija
7996/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tokas Esasta että ; "En mä tajuu miten tohon Esaan ei voi lämmetä, itelläkin sydän lämpenee tommoselle" :D :D :D Nauroin vaan :D Meistä Esa on aikas mukava mies :) Aliisa parka, tunteidensa vanki. Hieman ot, mut aika tyypillinen ongelma tuo Aliisan, kun tuntuu että moni jää tunteidensa alle, kun ei heti "kolahda" tms. eikä pääse fiiliksestä pois, vaikka se ois kuinka epälooginen. Ja aika moni tän ongelman kantaja puhuu siitä "oikeasta", "sielunkumppanista", "kyl sä tunnet sen kun sä löydät sen oikean" jne.. Aliisasta kasvaa Mari, jos se ei aikuistu tuosta..

Samoin tulee mieleen siitä, kun Mari ja Petri kertoi ihannetyypeistään; luottamus, huumorintaju jne jne. Tuli mieleen, että se kertoo enemmän niistä aiemmista parisuhteista ja niistä aiemmista ongelmista kuin siitä, mitä oikeasti halutaan. Ja komppaan kyllä Tanskasta, nykyään tuntuu että jengi eroaa helpommin, koska ajattelee että voisi olla vielä onnellisempi.. jos ja jos..

Minusta on huvittavaa myös se, että aika moni ei tunnu tajuavan, että makuja on monenlaisia. Se että minä pidän Esaa mukavana ei tarkoita että kaikki maailman ihmiset tuntee samoin. Koko ajan täällä hoetaan, että Aliisa on outo kun ei tajua kuinka mukava Esa on. Joo, Aliisa voi pitää Esaa hyvinkin mukavana miehenä, mutta jos ei kolahda niin ei kolahda. Pelkkä mukavuus kun ei takaa mitään ihastumista tai kemiaa ihmisten välille. Enkä mä näe järkeä siinä, että alle 30v. tyytyy johonkin ihmiseen, ei vaikka tämä olis kuinka mukava. Aliisa kuitenkin yrittää ja tuntee syyllisyyttä kun ei kolahda. Haluaisi että tunteet herää, varsinkin kun Esa tuntuu jo kovasti ihastuneen Aliisaan. Ja tuntuu että vaikka Esa vakuuttaa puheissaan että kiirettä ei ole niin silti tämä jollain tasolla painostaa Aliisaa. Mikä ei kyllä auta yhtään.[/Ei edellenkään ole pakko avioliitto. Ei tuo nyt ihan siltäkään näytä,että Esa ois ihastunut. Yrittää varmaan skarpata loppuun asti , ettei toista loukkaisi. On niin herkkä tuo Aliisa. Ei oo tyttö vielä elänyt kunnon arki elämää. Välillä tulee sanomisia molemmin puolin hyviä ja ei toivottuja. Vaikuttaakohan Aliisan perhe taustalla, kun on välillä ok ja taas kohta tunne tila heittelee.Jotenkin paistaa ohjelmassa läpi.Ehkä vanhemmat ei ole halunneet , että haki koko ohjelmaan.

Vierailija
7997/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huvittavaa myös se, että aika moni ei tunnu tajuavan, että makuja on monenlaisia. Se että minä pidän Esaa mukavana ei tarkoita että kaikki maailman ihmiset tuntee samoin. Koko ajan täällä hoetaan, että Aliisa on outo kun ei tajua kuinka mukava Esa on. Joo, Aliisa voi pitää Esaa hyvinkin mukavana miehenä, mutta jos ei kolahda niin ei kolahda. Pelkkä mukavuus kun ei takaa mitään ihastumista tai kemiaa ihmisten välille. Enkä mä näe järkeä siinä, että alle 30v. tyytyy johonkin ihmiseen, ei vaikka tämä olis kuinka mukava. Aliisa kuitenkin yrittää ja tuntee syyllisyyttä kun ei kolahda. Haluaisi että tunteet herää, varsinkin kun Esa tuntuu jo kovasti ihastuneen Aliisaan. Ja tuntuu että vaikka Esa vakuuttaa puheissaan että kiirettä ei ole niin silti tämä jollain tasolla painostaa Aliisaa. Mikä ei kyllä auta yhtään.[/Ei edellenkään ole pakko avioliitto. Ei tuo nyt ihan siltäkään näytä,että Esa ois ihastunut. Yrittää varmaan skarpata loppuun asti , ettei toista loukkaisi. On niin herkkä tuo Aliisa. Ei oo tyttö vielä elänyt kunnon arki elämää. Välillä tulee sanomisia molemmin puolin hyviä ja ei toivottuja. Vaikuttaakohan Aliisan perhe taustalla, kun on välillä ok ja taas kohta tunne tila heittelee.Jotenkin paistaa ohjelmassa läpi.Ehkä vanhemmat ei ole halunneet , että haki koko ohjelmaan.

Ei huonompi huomio, taisit osua asian ytimeen. Samaa pohdittu täälläkin.

Vierailija
7998/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mukavuus ole samanlainen mielipidekyssäri ku vaikka kauneus. Toisen kaunis on toisen kauhee, mutta mukava on mukava siitä riippumatta keneltä kysyy. Jos siis on luonteeltaan mukava, eikä vain mukava joillekin henkilöille. 

Vierailija
7999/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä loputtoman pitkästä ketjusta on jäänyt mieleen lähinnä se, että hämmentävän moni on ihastunut juntti-Esaan ja naiset on aina vääränlaisia. Väärännäköisiä, väärällä tuulella, väärässä kun eivät ihastu Esaan tai himourheilijaan, jolla ei ole normaalia elämää. Miksi naisetkin on sisäistäneet naisvastaisuuden?

Vierailija
8000/9874 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ohjelma ei ole Aliisoja varten. Eli sellaisia jotka odottavat jotain ihmeellistä ”the onea” ja jotka eivät pääse yli jos heti ei ensisilmäyksellä rakastuta. Ehkä alle 30-vuotiaita ei pitäisi ottaa ohjelmaan.

Ketju on lukittu.