Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Miehet ovat Ok. Myöntäilevät, naiset vain minä minä minä minä.......
Vierailija kirjoitti:
Ahdistava pikku koppi tuo Johannan kämppä, varmaan kuin pätsi kesäkuumalla kun ei ole edes parveketta. En ymmärrä miten ihmiset voi asua noin.
Hki, Espoo, Vantaa on myynnissä tällä hetkellä yli 700 alle 35 neliön asuntoa eli ihan on todellisuutta monelle ihmiselle.
Hauska hetki toi lakanoiden laitto.
Voi kun Aliisa ja Esa onnistuisivat? Toivoa ehkä on? Aiemmin ärsytti kovasti heidän (lähinnä Aliisan) väkinäisyys. Nyt se näyttäisi väistyneen ja yhdessäolo on rennompaa.
Kuka ei osaa laittaa pussilakanaa???!!
Vierailija kirjoitti:
Onpa Esa ja Aliisa nyt ihania yhdessä!
No onpa, ei kipinää, pakotettua kaveruutta kameroille Alisalta.
Vierailija kirjoitti:
Markus on yksinkertaisesti vaan väsyny. Reissaa joka päivä noin viis tuntia duuniin, joka lienee täynnä asiakaskohtaamisia.
Sit pitäis illalla jaksaa risteillä ja pohtia parisuhdetta. Ehkä vähän liikaa.
Jep. Ihme että ylipäätään jaksoi työpäivän ja neljän tunnin työmatkojen jälkeen lähteä minnekään.
Kivat lakanat Johannalla, mistä mahtaa olla ostetut?
Miks noi kaikki ihmiset on niin tylsiä???? Oonkohan mäkin noin tylsä? ahdistavaa
Vierailija kirjoitti:
Mari vaikuttaa heti rennommalta ja on selvästi helpottunut.
Tykkään rauhallisista naisista kuten Mari on, oikean miehen käsittelyssä on taatusti mukava ja ohjelmaa rennompi. On ehkä hieman epävarma itsestään, siksi antaa vähän koppavan vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Aliisa ja Esa onnistuisivat? Toivoa ehkä on? Aiemmin ärsytti kovasti heidän (lähinnä Aliisan) väkinäisyys. Nyt se näyttäisi väistyneen ja yhdessäolo on rennompaa.
Kaverilliselta niiden välit mun silmiin näyttää.
Minusta Johannan energiataso on Markusta korkeampi tai tempo tai intensiteetti tai miten sitä kuvailisi. Siksi hän turhautuu liian helposti Markukseen.
Ketjun "tylsää!!..." kommenteista näkee että kaikki mitä naiset haluavat on salaperäisen jännittävän miehen. Ei haittaa mikään kunhan on jännää
Se mikä erottaa Johannan ja Markuksen muista tämän kauden pareista, on koskettelu. Sellainen arkinen, luonnollinen, nopea toisen fyysinen kohtaaminen. Hipaisu, käden vieminen toisen reidelle, taputtaminen, nopea halaus...
Erityisesti Johanna lähestyy Markusta tosi usein fyysisillä kosketuksilla. Se jos mikä liimaa paria yhteen.
Monesti Esan ja Aliisan kohdalla on suorastaan odottanut, että ”nyt ne suutelee”, ”nyt ne halaa”... mutta ei.
Vaikka tilanne olisi ollut suorastaan täydellinen, niin kumpikaan ei tee aloitetta. Ei kumpikaan. Katsovat vaan odottaen toisiaan......ja sitten tilanne meneekin jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi kaikki ihmiset on niin tylsiä???? Oonkohan mäkin noin tylsä? ahdistavaa
Ajattelin taas kerran samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari vaikuttaa heti rennommalta ja on selvästi helpottunut.
Tykkään rauhallisista naisista kuten Mari on, oikean miehen käsittelyssä on taatusti mukava ja ohjelmaa rennompi. On ehkä hieman epävarma itsestään, siksi antaa vähän koppavan vaikutelman.
Kukapa nelikymppinen sinkku ei olisi epävarma itsestään. Tietysti jotkut munahaukat erikseen, mutta tuollainen oletettavasti irtoseksitöntä elämää viettävä henkilö ei saa pönkitystä mistään.
Johannan ja Markuksen riita ja roolit riidellessä ovat aivan kuin meidän parisuhteessa. Aivan turhaa tunnelman myrkyttämistähän tuo on, mutta kun itselle ja omalle ylpeydelle ei aina mahda mitään. Ratkaisevinta kai on, kuinka asiat lopulta sovitaan..? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Esa ja Aliisa nyt ihania yhdessä!
No onpa, ei kipinää, pakotettua kaveruutta kameroille Alisalta.
No ihan selkeästi oli nyt paljon rennompi kun aiemmin ja aidon hymyileväinen :)
Kaikki sympatiat Marille muuten, mutta sanottava suoraan se, etten itsekään kestäisi tuota viininlatkintaa.