Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
7561/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tällä palstalla on aika monella mukana omaa mielikuvitusta. Itse ole kokenut monet asiat ihan toisin kuin täällä kirjoitetaan, esimerkkinä vaikka tuo Esan ja Aliisan suhde. Ihmettelen välillä mistä moiset mielikuvat poikivat, kun ovat niin erilaisia kuin omani. :)

Vierailija
7562/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten paljon jännittävämpää olisi katsoa jokaviikkoista lähetystä, jos iltapäivälehdet eivät pilaisi koko sarjaa huutelemalla etukäteen juonenkäänteistä. En edes pidä siitä joka jakson loppuun kyhätyssä ”seuraavassa jaksossa”osiosta, koska haluaisin nauttia täysin uudesta, tuntemattomasta sisällöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että tällä palstalla on aika monella mukana omaa mielikuvitusta. Itse ole kokenut monet asiat ihan toisin kuin täällä kirjoitetaan, esimerkkinä vaikka tuo Esan ja Aliisan suhde. Ihmettelen välillä mistä moiset mielikuvat poikivat, kun ovat niin erilaisia kuin omani. :)

Jaa, en tiedä mikä on mielikuvituksen tuotetta jos Aliisa on sanonut että ei ole ihastunut Esaan ja Esa on sanonut että on ihastunut Aliisaan. Mutta sinä ajattelet että Aliisa on salaisesti rakastunut Esaan?

Katsoin katsomosta Ruotsin ensitreffien hääjakson ja jännä miten siinä parit tykkäsivät heti toisistaan fyysisesti. Suomessa naiset itkee järkytyksestä ja sitten pitää yrittää ihastua seuraavat viisi viikkoa.

Vierailija
7564/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa mummoa kirjoitti:

Täällä puhutaan täydellisestä avioliitosta. Onko sellaista? Itse en ainakaan siihen usko 47 avioliitto vuoden kokemuksella. Lisäksi usein käy niin, että loppuajan asut mykän aviomiehen kanssa , kyllä ne jutut siihen mennessä on jo moneen kertaan puhuttu. Näin se vaan on , vaikka ette usko. Yhdessä eläminen on kompromisseja ja kyllä siinä kultaus karisee, tosin tunne syvenee jos parhaiten käy.

Näinhän siinä käy vääjäämättä. Moni ei vain jaksa/viitsi lähteä muuallekaan varsinkin, jos on yhteiset lapset. Ja viisaat tietää, ettei se sen kummemmaksi muuttuisi uudenkaan ihmisen kanssa. Intohimo kestää vain oman aikansa.

Vierailija
7565/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä mikä on mielikuvituksen tuotetta jos Aliisa on sanonut että ei ole ihastunut Esaan ja Esa on sanonut että on ihastunut Aliisaan. Mutta sinä ajattelet että Aliisa on salaisesti rakastunut Esaan?

En niinkään ajattele, että olisi salaisesti rakastunut, mutta asiat voivat muuttua ajan myötä, ja mulla on jotenkin sellainen kutina, että tässä nimenomaan käy niin. En olisi tähän mennessä nähdyn perusteella, ja varsinkaan yksittäisten tilanteiden perusteella, teilaamassa koko suhdetta.

Vierailija
7566/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niinkään ajattele, että olisi salaisesti rakastunut, mutta asiat voivat muuttua ajan myötä, ja mulla on jotenkin sellainen kutina, että tässä nimenomaan käy niin. En olisi tähän mennessä nähdyn perusteella, ja varsinkaan yksittäisten tilanteiden perusteella, teilaamassa koko suhdetta.

Vierailija
7567/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Esa, voi Esa. Pikkuisen kun kohentaisit pukeutumista ja hommaisit muodikkaampia ja nuorekkaampaa vaatteita, niin johan pomppais!

Nuo Fiorella-henkiset vaalennuslänttiset farkut esimerkiksi....ei ei ei!

Johannalla varmaan PMS päällä. Koko ajan narisee ja valittaa, tiuskii ja äyskii.

Vierailija
7568/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi Johanna nyt suuttu? Siitä että toinen pohtii hetken? 

Vierailija
7569/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa, lopeta mateleminen. Markus on kuoleman väsynyt, ressukka. Tarvii viikon unet ja sitten ehkä nähdään sama mies kuin ensijaksoissa. Johanna, lopeta tiuskiminen ja määräily nyt jo herran tähden! 

Vierailija
7570/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danderfeltti!! :DDD Johanna <3

Vierailija
7571/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna. Lopeta.

Vierailija
7572/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaargh tota Johannan päsmäröintiä...!

Vierailija
7573/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä että Markuskin osaa pitää puolensa

Vierailija
7574/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksella, rauhallisella miehellä, paloi käpy ihan kunnolla. Toisaalta ymmärrän kyllä molempia. Johanna on päällepäsmäri, Markus on nyt matttyyri.

Vierailija
7575/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen kuin Johanna. Haha. Ja siksi ikisinkku

Vierailija
7576/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa ja Alisa on rannalla jolla olen oppinut uimaan ja uinut tuolla kaikki lapsuuden ja nuoruuden kesät ❤ nostalginen paikka.

Vierailija
7577/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa kuulostaa Markuksen ja Johannan keskustelu normaalilta parisuhdemäkätykseltä. :D :D :D Ei mitään sipulijuttuja tmv. No, vitsi vitsi, sillä harmillista, mutta todellisempaa elämää tuo on. 

P.S. Kuka tolle Markukselle on ostanut täysin sopimattomat farkut? Eivät todellakaan imartele sen persettä, joka ei ole kummoinen.

Vierailija
7578/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Markuksen ja Johannan riita vaikuttaa niin keksityltä.

Oliskohan tuotannolta tullut käsky, että Markuksen pitää provosoida riitaa että saatais hyvää materiaalia televisioon? Nythän Markus yllättävän piikikkäästi haastoi Johannaa koko ajan, jota puolestaan selvästi stressasi tuleva venereissu.

Sellaista väkisin väännettyä, liioiteltua teatraalista riitelyä. Markus oli eri mieltä eikä kuunnellut Johannaa jne.

Vierailija
7579/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt jumalauta ton Johannan kanssa... isoin ongelma hänellä on se että kuvittelee toisen ajattelevan sitä tai tätä ja ylitulkitsee yhden hiljaisuuden. Maisemia ei saisi katsella hiljaa. Ei yksinkertaisesti ymmärrä erilaista luonnetta ja aloittaa riidan täysin tyhjästä! Juokse Markus!

Vierailija
7580/9874 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin silmät ovat palanneet normaalimmiksi =)

Ketju on lukittu.