Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
5041/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se polkupyörästä jauhaminen. Mari ja Petri näyttää ihan toivottomalta. Molemmat liikaa kiinni omissa rutiineissaan. Mun kauhukuva on se, että muutu tuollaiseksi Marin kaltaiseksi valittajaksi joka aina, ihan joka lauseessa rääpii naamaansa toiselle. Pitää itseään selkeästi Petrin yläpuolella.

Tähän on pakko vielä kommentoida tuosta "kehon palvomisesta" se, että meillä se olen minä, joka syö rahkaa ja mittailee proteiinijauheita. Meillä on miehen kanssa erilaiset harrastukset ja molemmat syödään sen mukaan välillä, molemmat toki joustaa paljon, koska kumpikaan ei urheilussa huipulle tähtää. Unirytmit on myös erilaiset, niistäkin molemmat joustaa. Ylipäätään minä tarvitsen enemmän unta kuin mies. Menen myös aikaisemmin töihin.

Esaa käy sääliksi. Tämän jälkeen löytyy varmasti joku ihana nainen hänelle.

Johanna ja Markus ovat edelleen ihania. Toivottavasti jatkavat sinnikkäästi toisiinsa tutustumista.

Vierailija
5042/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tylsää, että pelit on nyt jo pelattu, ja lopputulokset ilmiselviä. Aiemmilla kausilla on ollut ainakin yksi mysteerinä säilynyt pari.

Ehkä koet vielä yllätyksen tässä kaudessa.

Minun mielestäni yksikään pari ei ole vielä ilmiselvä. Toki Johannalla ja Markuksella on selvä etumatka muihin, mutta...

Esa ja Aliisa näyttivät hyvin lupaavalta parilta.

Marilla ja Petrillä saattaa hyvinkin löytyä se kuuluisa kipinä, kunhan saavat nukuttua univelat pois ja pääsevät tutustumaan toistensa parhaisiin puoliin. Vasyneenä kun kukaan ei ole parhaimmillaan.

Ja jos joku ihmettelee, miksi tuosta heidän väsymyksestään jauhetaan niin paljon, niin voin ihan omasta kokemuksestani sanoa, että tosi hyväkin tyyppi voi muuttua todelliseksi kusipääksi ihan puhtaasti univelan seurauksena.

Esa ja Aliisa eivät todellakaan näytä lupaavalta parilta. Aliisa vain yrittää olla ystävällinen ja kohtelias, ettei saa mulkvistin mainetta telkkarissa. Mikä on tietty fiksua.

Näin se on. On tässä mielessä fiksumpi kuin Mari, jota ei yhtään kiinnosta et koko kansa näkee mulkvistin piirteet

Mut hyvä puoli on se, et Esa varmaan tulee löytämään tämän jälkeen jonkun kivan naisen!

Niin varmaan.. naisia tuskin on ollut ikinä jonoksi asti, kun tähän ohjelmaan piti lähteä. Esa on liian kiltti -> ei kipinää naisten mielestä.

No siltäkö on vaikuttanut tässäkin ketjussa? Kyllä Esa löytää jonkun piankin. Aliisa itkee tällä palstalla vielä 20 v päästä kunnollisten miesten perään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6/10. Tutkimusmatka toisen elämään. Parit tutustuvat toistensa maailmoihin yhteisen tekemisen kautta. Mari ja Petri kamppailevat irti negatiivisuuden kierteestä, ja Johanna näkee Markuksen uudessa valossa.

Onko petrillä ja Marilla sittenkin vielä toivoa ja kääntyykö Johannan & Markuksen suhde huonompaan suuntaan? Ks. 8/10

7/10. : Juhannus. Parit tapaavat psykologi Tony Dunderfeltin, joka antaa heille neuvoja rakentavaan riitelyyn ennen kuin parit lähtevät juhlimaan juhannusta. Yhdellä pariskunnalla on Tonille tärkeää kerrottavaa.

Mitä kerrottavaa ja millä parilla?

8/10. Riitoja ja romantiikkaa. Parisuhteesta voi huolehtia monin tavoin niin arjessa kuin lomallakin. Parit viettävät kuukausipäiväänsä kaikki tyylillään, eikä kylpylälomalla säästytä siirapilta. Johannan ja Markuksen vaikeudet kärjistyvät ilmiriidaksi.

Kenellä siirappia jos J&M ovat nyt ilmiriidoissa? Kahdesta toivottomalta tuntuneesta parista valitsen Petrin ja Marin.

9/10. Tulevaisuuden haaveet. Parit tapaavat rakkaustutkija Jason Lepojärven, joka saa heidät kääntämään katseet kohti tulevaisuutta. Lopullinen ratkaisu on käsillä, menevätkö tulevaisuuden haaveet yksiin?

10/10. Sinne, mistä kaikki alkoi. Parien kuuden viikon taival on lopussa ja on aika palata takaisin sinne, mistä kaikki alkoi. Parit tapaavat Suomenlinnassa asiantuntijat ja tekevät lopullisen päätöksen: jatkuuko matka yhdessä vai erikseen?

Kylpylälomalla voi ihan hyvin olla sekä riitaa että siirappia samalla parilla, eli Johannalla ja Markuksella. 

Vierailija
5044/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän me arveltiin P ja M kohdalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000005394203.html

Molemmat antoi itsestään virheellisen kuvan ja hämäsivät jopa psykologisissa testeissä. Ilmeisesti jopa uskovat itsestäänkin niitä asioita, jotka eivät pidä paikkansa.

Noh en nyt tuotakaan ihan suoriltani uskoisi. Asiantuntijat kun nyt tietenkin yrittävät puolustella omia valintojaan syyttämällä heitä vääristelystä. Itse olen ymmärtänyt psykologian juuri ottavan huomioon tämän ihmisten taipumuksen kertoa itsestään jonkin verran vääristäen. Luulin, että juuri tällaiset asiat otettaisi huomioon, kun on oikein asiantuntijat pelissä, että juuri tällaisten asioiden punnitseminen kuuluisi heidän ammattitaitoonsa. Muutenhan tämä koko homma voitaisi suorittaa vain rasti ruutuun -testein. Mutta kaikilla menee joskus metsään, kyllähän osallistujatkin ovat riskit tienneet. Myöntäisivät asiantuntijat vain rehdisti olleensa väärässä ilman näitä meriselityksiä.

Vierailija
5045/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tästä ohjelmasta oppii, että elämä kenen tahansa kanssa näyttää olevan ajoin sietämätöntä. Eikä vain minun urpån miehen ja ääliön ex-miehen kanssa...
Aliisaa hirvitti, että laturin pistoke jää seinään. Nyt on kyllä tikulla kaivettu ongelmia!

Meidän perhe ollaan rahka-kaurahiutale-seoksen ystäviä. Kiva huomata tällainen samanlaisuus meidän perheessä, kun pidin sitä niin itsestään selvyytenä. On meissä siis edes jotain erityisen yhteensopivaa :) Petrin elämä ois mulle normi.

Lähinnähän ne huvittuneina luetteli niitä huomaamiaan toistensa "outoja" tapoja siellä metsälenkillä. Kumpikaan, Esa ja Aliisa, ei näyttäneet järkyttyneiltä. Enemmän tuo näytti järkyttävän palstalaisia :) 

Vierailija
5046/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauhea ihminen, mutta en kestä tuon Elina Tanskasen ulkonäköä ja olemusta. Ei ihminen leualleen voi mitään, mutta voisko ees olla jotenkin vähemmän lässy täti. Mitään suoranaisesti kiinnostavaa hän ei yleensä kuitenkaan sano.  

En tykännyt Maaret Kalliosta, mutta tuo Tansakasen kimittävä ja lapsenomainen lässytys on kyllä kymmenen kertaa ärsyttävämpää. Sanomisiaan ei voi edes ottaa vakavissaan, kun ne tulee sellaisella vinkuvalla äänella. Ihan kuin lapsi puhuisi.

Vierailija
5047/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas silmiäavaavaa seurata tätä kautta. Olen samanlainen nainen kuin Mari, ja kuvailenkin itseäni samalla lailla. Silti nyt tunnistan noita samoja heikkouksia ja tavallaan osin ymmärrän, miksi hänen käytöstään niin paljon haukutaan täällä. Voin ottaa tästä itsekin opiksi, sillä, ilmeisesti pääosin minun takiani, elän huonossa liitossa petrimäisen kuivan ja tylsän miehen kanssa. Nuorempana erosin pitkästä avoliitosta koska silloinen puolisoni oli minusta tavallaan liian kiltti, hän palvoi minua emmekä riidelleet koskaan, täysin hänen pitkän pinnansa ansiosta. Ai että, kuinka nyt osaankaan kaivata joustavaa kultakimpaletta!

Väitän kuitenkin, että Mari on aika pitkälti väärinymmärretty, vaikka ikävää piikittelyä näkyykin. Hän olisi varmasti aivan ihana, jos tuntisi olonsa rakastetuksi, hyväksytyksy ja kuulluksi, nähdyksi omana itsenään.

Silloin kun itse puhun rumasti puolisolleni tai kiukuttelen, toivon, että minuun katsottaisiin lempeästi ja minua halattaisiin. Sanottaisiin, että ei se mitään. Sulaisin oitis. Mutta osa ihmisistä ei osaa ottaa sitä noin, vaan hyökkää heti, ja siitä johtuen se piikikkyys sitten tavallaan kasvaa todeksi, muuttuu vakavaksi ja ihan oikeaksi mielipiteeksi siitä toisesta.

Vierailija
5048/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen noista kiitoskirjeistä, että olisi varmasti loistava ajatus kirjoittaa sellaiset miehen kanssa, lähes 20 yhdessä vietetyn vuoden jälkeen. Voisi tulla yllättäviä asioita itselle mieleen, joista ei tajua tässä arjen pyörityksessä olla kiitollinen ja joita toisessa aidosti arvostaa. Ja sama tietysti toisinpäin. Mun mies on kyllä ilmaisultaan aika karu (vähä niinku Petri...), mut täytyy kokeilla miten se suhtautuu :)

Vierailija
5049/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas silmiäavaavaa seurata tätä kautta. Olen samanlainen nainen kuin Mari, ja kuvailenkin itseäni samalla lailla. Silti nyt tunnistan noita samoja heikkouksia ja tavallaan osin ymmärrän, miksi hänen käytöstään niin paljon haukutaan täällä.

Sama homma, osaisin käsitellä Maria hyvin. Hän on nyt joutunut hieman marttyyriraiteille, linnanneidoksi sohvalinnakkeeseensa silkkiä yllään.

Vierailija
5050/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus lähtee aamulla pyörällä Turun asemalle ja Johanna hake hänet illalla autolla. Mitä tapahtuu pyörälle?

Markus on niin ihana ja huomioiva. Harmittaakohan Maria ja Aliisaa että Markusta ei naitettu heille?

Vierailija
5051/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että Mari tai Petri on vähän kaunistellut sanomisiaan esim rahankäytöstä tai kuvaillut itseään vähän metsään psykologille/haastattelijalle. Elämäntavat ja arvot ovat niin erilaiset. Veikkaan Petriä, se kehonpalvonta on ehdottomasti vaikeuttava tekijä. Mari-raukka, jos on viimeisenä kortenaan lähtenyt ohjelmaan ja ajatellut sitä kautta löytävänsä jonkun :(

Kieltämättä herää epäilys, että Petri on sanonut käyvänsä välillä salilla ja pyöräilevänsä, joka vielä kuulostaa normaalilta. Ehkä sen syvemmälle ei menty ja herran rahkainnostus, proteiinijauheiden mittailut ja rytmi jäivät pimentoon.

Voiko keneltäkään jäädä huomaamatta Petrin lihakset kun ollut haastattelussa?

Jos on pitkähihaisessa paidassa niin voisi kyllä jäädä huomaamatta. Näyttäisi tavalliselta tanakalta jässikältä, ei välttämättä erityisen lihaksikkaalta.

Vaikuttaa epävarmalta itsestään tuo Petri. Haastatteluissa flexasi ja istui todella jäykästi että näyttäisi isommalta. Myös tuo "mulla on kurinalainen elämä joten olen kova" - tyyli viestii jostain pönkityksestä. 

Vierailija
5052/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kauhea ihminen, mutta en kestä tuon Elina Tanskasen ulkonäköä ja olemusta. Ei ihminen leualleen voi mitään, mutta voisko ees olla jotenkin vähemmän lässy täti. Mitään suoranaisesti kiinnostavaa hän ei yleensä kuitenkaan sano.  

En tykännyt Maaret Kalliosta, mutta tuo Tansakasen kimittävä ja lapsenomainen lässytys on kyllä kymmenen kertaa ärsyttävämpää. Sanomisiaan ei voi edes ottaa vakavissaan, kun ne tulee sellaisella vinkuvalla äänella. Ihan kuin lapsi puhuisi.

Kamalaa kun Tanskanen näkee kaikessa vain positiivista, sokea kanakin näkee, että Marilla ja Petrillä eikä Aliisalla ja Esalla ole sellaista kemiaa mitä vaaditaan parisuhteeseen. 

Vierailija
5053/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän me arveltiin P ja M kohdalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000005394203.html

Molemmat antoi itsestään virheellisen kuvan ja hämäsivät jopa psykologisissa testeissä. Ilmeisesti jopa uskovat itsestäänkin niitä asioita, jotka eivät pidä paikkansa.

Noh en nyt tuotakaan ihan suoriltani uskoisi. Asiantuntijat kun nyt tietenkin yrittävät puolustella omia valintojaan syyttämällä heitä vääristelystä. Itse olen ymmärtänyt psykologian juuri ottavan huomioon tämän ihmisten taipumuksen kertoa itsestään jonkin verran vääristäen. Luulin, että juuri tällaiset asiat otettaisi huomioon, kun on oikein asiantuntijat pelissä, että juuri tällaisten asioiden punnitseminen kuuluisi heidän ammattitaitoonsa. Muutenhan tämä koko homma voitaisi suorittaa vain rasti ruutuun -testein. Mutta kaikilla menee joskus metsään, kyllähän osallistujatkin ovat riskit tienneet. Myöntäisivät asiantuntijat vain rehdisti olleensa väärässä ilman näitä meriselityksiä.

No ajattele nyt järjelläsi ja keskity faktoihin. Näissä testeissä voidaan luottaa siihen, että asiat hoidetaan rasti ruutuun, koska hakijalla on tavoitteena löytää se match. Eihän olisi kenenkään oman edun mukaista antaa tietoja itsestään, jotka johtaisivat vääränlaiseen parinvalintaan?! Ja kyllähän samat harhakäsitykset on selvästi tulleet esiin myös ohjelman aikana esim Marin omasta suusta. Kyllä hän kuvittelee olevansa joustava -mitä ei ilmiselvästi ole. Samoin on todella vaikeaa usko et noi asiantuntijat olis valmiita valehtelemaan esim tuosta lastenhankkimisesta.

Vierailija
5054/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse puhun rumasti puolisolleni tai kiukuttelen, toivon, että minuun katsottaisiin lempeästi ja minua halattaisiin. Sanottaisiin, että ei se mitään. Sulaisin oitis. Mutta osa ihmisistä ei osaa ottaa sitä noin, vaan hyökkää heti, ja siitä johtuen se piikikkyys sitten tavallaan kasvaa todeksi, muuttuu vakavaksi ja ihan oikeaksi mielipiteeksi siitä toisesta.

Ex halusi myöskin että häntä halataan kun kiukuttaa, no mutta suhde loppui siihen että hän itse heitteli tavaroita, repi hiuksista, sylki päälle ja sanoi "nyt tulee ämmä lättyyn". Huhhuh, loppui se suhde siihen. En pystynyt tuollaista lähteä halaamaan.

Vierailija
5055/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari: voiko kylmempää ja tympeämpää käytöstä olla? Missä nauru, hymy, pehmeys? Pelkkää jäätävää suhtautumista kaikkeen. Jopa kaasolleen aloitti keskustelun: "no en mä tiedä onko mulla mitään iloista kerrottavaa". Nämä on näitä ihmisiä, joita kukaan ei oikeasti jaksa. Aina naama vääränä, aina huono päivä, missään ei naurua eikä hauskuutta. Ja sitten itse kuvaillaan itseään sarkastisiksi vaikka oikea termi olisi hapan, tylsä ja väsynyt ihminen. Aviomies tulee kotiin ja hyvä kun Mari päätään edes kääntää koneeltaan. Ei hymyä, ei halausta, ei kysymystä mitä kuuluu. Huokaus. Itsellä olisi päivä pilalla tollasesta vastaanotosta kotona. En jaksaisi tuollaista ihmistä edes ystäväpiirissä.

Petristä tuli nyt sympaattisempi vaikutelma. Yritti yhteistä ohjelmaakin ehdottaa. Mies tuntuu jotenkin tajuavan omat rajoitteensa, ja osaa niille nauraakin. Moka on vain sattunut siinä, että on hakeutunut tällaiseen ohjelmaan.

Olisin halunnut kuulla Petrin&Marin osuudessa Tanskaselta, että aha, no mitkä ne jutut on, minkä vuoksi hän "edelleen allekirjoittaa parin yhteensopivuuden"?? Mari itse sanoi kaasolleen, että he ovat täysin erilaisia?

Johanna on tosi kaunis ja pukeutuu kivasti, korostaen hyviä piirteitään ja peittäen epäedullisempia. Mistä noi vaatteet on, haluaisin itsekin oppia tuon taidon.

Johanna&Markus: eikö jatko ole selvä, heidäthän on nähty nyt yhdessä.

Vierailija
5056/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliisa tiedostaa kameerat ja siksi suhtautuu nyt Esaan hieman suopeammin. Isipappa on vissiin lomalla kertonut, ettei tyttörukan tartte olla naimiaisissa sen rötväkkeen kanssa viittä viikkoa kauempaa.

Esa-parka ei taasen tätä tajua, vaan ottaa suopeuden merkkinä väsytyksen voimasta. Ja on entistä innokkaammin kaikesta samaa mieltä ennen kuin eukko ehtii edes sanottavaansa loppuun asti sanoa. Höystettynä lässytys-intonaatiolla. Jaiks. Piinaa.

Ensi viikolla lisää tätä luvassa, kun klipissä Esa sanoi ettei luovuta. Voi myötähäpeä. Aliisa on lomalla saanut pään selvitettyä sen verran, että jaksaa seuraavat neljä viikkoa suhtautua Esaan ystävällisesti ja sitten se on ohi. Huomaa, että on tehnyt päätöksen, niin voi rauhallisin mielin olla loppuajan.

Vähän omituista sekin, että Esa kiitteli, että Aliisa jaksoi vastailla viesteihin ja puheluihin. Kyllähän sitä rakastuneena haluaa olla yhteydessä. 

Esalla ei vain leikkaa, ei kertakaikkiaan. Harmi...

Tottakai sillä leikkaa, mutta se on kiltti hyväntahtoinen ihminen, joka haluaa yrittää.

Kiltteys ei tarkoita tyhmyyttä. Ilkeät kylmät ihmiset tyhmyyttään vain kuvittelevat niin. Että jos ihminen on kaikesta huolimatta kiltti niin "se ei tajua". Kyllä tajuaa, mutta on kiltti silti vaikka toinen olisi idiootilla tavalla ilkeä.

Hahaa Esa on kuin oppikirjaesimerkki kilttimiehestä, joka ei saa naisia kiinnostumaan itsestään - ei ilmeisesti edes järjestetyn avioliiton kautta. Täälläkin on moneen kertaan mainittu hänen luontaantyötäviä piirteitä kuten liiallinen ystävällisyys, hymyily, kohteliaisuus ja asioista samaa mieltä oleminen. Aika hullua..

Ei siitä ole kysymys, että nuo piirteet olisivat luontaantyötäviä! Esa on varmasti mukava ihminen, mutta jos ei ole kipinää, eikä Aliisa halua rakkaussuhdetta hänen kanssaan, niin eikö se ole tyhmää vaan antaa lisää lahjoja yms. Esakin voisi olla vaan ystävällinen ja kaverillinen. Luuleeko "kilttimiehet", että kun on vaan tarpeeksi mielestelevä, niin nainen lopulta rakastuu?

Kertoisitko vielä, mistä se kipinä syntyy? Jos se syntyy ihmisen ulkonäöstä, että vain tietynlainen naama saa sinun hormoonit käyntiin, niin eikö silloin pitäisi tuotannon tarkemmin kartoittaa ulkonäkömieltymyksiä kunkin kohdalla, että suhde toimisi? Kuvia näyttämällä on helppo karsia pois totaalisia turn offeja, jos ulkonäön suhteen on ehdottomia vaatimuksia ja monella varmaankin on niin, että toisen naaman haluaa nähdä lähellään ja inspiroituu siitä, kun taas toinen naama vaan lähinnä ärsyttää. Eikös Ronin ja Tanjan suhde kaatunut juuri ulkonäöllisiin seikkoihin, kun Tanja ei ollenkaan vastannut Ronin naistyyppiä?

Kyllä minusta ulkonäkö on tärkeä osa kipinän syttymisessä. Ehkä Aliisa on vähätellyt ulkonäön merkitystä haastatteluissa. 

Vierailija
5057/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas silmiäavaavaa seurata tätä kautta. Olen samanlainen nainen kuin Mari, ja kuvailenkin itseäni samalla lailla. Silti nyt tunnistan noita samoja heikkouksia ja tavallaan osin ymmärrän, miksi hänen käytöstään niin paljon haukutaan täällä. Voin ottaa tästä itsekin opiksi, sillä, ilmeisesti pääosin minun takiani, elän huonossa liitossa petrimäisen kuivan ja tylsän miehen kanssa. Nuorempana erosin pitkästä avoliitosta koska silloinen puolisoni oli minusta tavallaan liian kiltti, hän palvoi minua emmekä riidelleet koskaan, täysin hänen pitkän pinnansa ansiosta. Ai että, kuinka nyt osaankaan kaivata joustavaa kultakimpaletta!

Väitän kuitenkin, että Mari on aika pitkälti väärinymmärretty, vaikka ikävää piikittelyä näkyykin. Hän olisi varmasti aivan ihana, jos tuntisi olonsa rakastetuksi, hyväksytyksy ja kuulluksi, nähdyksi omana itsenään.

No ymmärrätkö vastaavaa puolisoltasi? Ainahan se menee näin et ku itse käyttäytyy huonosti, ni se johtuu vaan pohjimmiltaan jostain todella sydäntä riipaisevasta, elämää suuremmasta asiasta...ja se puoliso nyt vaan sattuu olee kusipää omaa paskamaisuuttaan.

Ja "kuivuus" ja "tylsyys" on mun mielestä vielä todella vähäisiä puutteita ihmisessä verrattuna ilkeyteen

Vierailija
5058/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne psykologiset testit kovinkaan luotettavia ole, jos kummatkin Mari ja Petri ovat saaneet siitä aivan erilaiset persoonallisuuden kuvat, mitä sitten oikeasti ovat. Vai voiko niissä oikeasti vastata "tällainen haluaisin olla" eikä tällainen olen? Petri on varmaan oikeastikin tuollainen pökkelö, muka vitsejä laukova urheiluhullu, mutta Mariin olen todella pettynyt naisena. Voin vaan kuvitella mikä nalkuttava akka hän olisi pidemmässä parisuhteessa. Jatkuva silmienpyöräyttely, yhdellä kahdella sanalla takaisinvi**uilu ja empatiakyvyn puute. Jos Petri sanoo ja kokee, että on kuuma ja hän ei saa nukuttua niin miksi ihmeessä Mari menee tiuskasemaan että ei ole kuuma. Voisi miettiä että hei, jos sun on kuuma niin mitä me tehtäis ettei olisi niin kuuma. Aika kamalaa että alle viikon tuntemisen jälkeen Mari leimaa Petrin suvaitsemattomaksi kun on käynyt ilmi että Mari itse on se suvaitsematon ja joustamaton tuossa suhteessa. 

Vierailija
5059/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliisa tiedostaa kameerat ja siksi suhtautuu nyt Esaan hieman suopeammin. Isipappa on vissiin lomalla kertonut, ettei tyttörukan tartte olla naimiaisissa sen rötväkkeen kanssa viittä viikkoa kauempaa.

Esa-parka ei taasen tätä tajua, vaan ottaa suopeuden merkkinä väsytyksen voimasta. Ja on entistä innokkaammin kaikesta samaa mieltä ennen kuin eukko ehtii edes sanottavaansa loppuun asti sanoa. Höystettynä lässytys-intonaatiolla. Jaiks. Piinaa.

Ensi viikolla lisää tätä luvassa, kun klipissä Esa sanoi ettei luovuta. Voi myötähäpeä. Aliisa on lomalla saanut pään selvitettyä sen verran, että jaksaa seuraavat neljä viikkoa suhtautua Esaan ystävällisesti ja sitten se on ohi. Huomaa, että on tehnyt päätöksen, niin voi rauhallisin mielin olla loppuajan.

Vähän omituista sekin, että Esa kiitteli, että Aliisa jaksoi vastailla viesteihin ja puheluihin. Kyllähän sitä rakastuneena haluaa olla yhteydessä. 

Esalla ei vain leikkaa, ei kertakaikkiaan. Harmi...

Tottakai sillä leikkaa, mutta se on kiltti hyväntahtoinen ihminen, joka haluaa yrittää.

Kiltteys ei tarkoita tyhmyyttä. Ilkeät kylmät ihmiset tyhmyyttään vain kuvittelevat niin. Että jos ihminen on kaikesta huolimatta kiltti niin "se ei tajua". Kyllä tajuaa, mutta on kiltti silti vaikka toinen olisi idiootilla tavalla ilkeä.

Hahaa Esa on kuin oppikirjaesimerkki kilttimiehestä, joka ei saa naisia kiinnostumaan itsestään - ei ilmeisesti edes järjestetyn avioliiton kautta. Täälläkin on moneen kertaan mainittu hänen luontaantyötäviä piirteitä kuten liiallinen ystävällisyys, hymyily, kohteliaisuus ja asioista samaa mieltä oleminen. Aika hullua..

Ei siitä ole kysymys, että nuo piirteet olisivat luontaantyötäviä! Esa on varmasti mukava ihminen, mutta jos ei ole kipinää, eikä Aliisa halua rakkaussuhdetta hänen kanssaan, niin eikö se ole tyhmää vaan antaa lisää lahjoja yms. Esakin voisi olla vaan ystävällinen ja kaverillinen. Luuleeko "kilttimiehet", että kun on vaan tarpeeksi mielestelevä, niin nainen lopulta rakastuu?

Oletko koskaan ollut yksipuolisesti ihastunut/rakastunut? Silloin yleensä haluaa antaa lahjoja ja väkertää niitä vaikka iltakaudet, jos on tilaisuus.  Vasta siinä vaiheessa kun se ei-ihastunut osapuoli sanoo suoraan, ettei halua niitä, asia menee perille.  

Vierailija
5060/9874 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: tämän ohjelman hakuvaiheessa ihmiset näkevät kuvia muista hakijoista, ja saavat pisteyttää heitä ulkonäön miellyttävyyden perusteella. Eli ulkonäkö otetaan huomioon pareja muodostaessa.. Kuinka paljon, sitä en tiedä. Kun ainakin Roni aiemmalla kaudella oli kaiketi aika pettynyt Tanjaan, vaikka Tanja tosi kaunis olikin. Roni olisi tykännyt rintavasta blondista. Ekan kauden Miia on kertonut odottaneensa tummaa miestä alttarilla, mutta samalla selosti, että oli antanut Ollin ulkonäölle 9 valokuvia arvioitaessa ( vaikka Olli on vaalea).

Ketju on lukittu.