Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Mihin aikaan tuo Petri menee nukkumaan kun Mari jäi lukemaan. Ei tuosta tule paria.
Onks tuolla oikeesti joku kameratyyppi kuvaamassa 24/7? Tuli vaan mieleen tuosta pätkästä missä Petri ja Mari heräilee aamulla.
Siis tuo Marihan kuitenkin heräsi myös heti kun Petri oli lähtenyt.
Mitä Mari ja Petri tekee työkseen??????
Mitä se valittaa Petrin töihin heräämisestä ym, kun oli siellä näemmä kameramieskin kuvaamassa. :D Tosi kiva kun toinen kuvaa ja ite yrittää nukkua. Onko se tullut sinne aamulla vai ollut yötä?
Ja ihme kyllä jos ei yöksi edes laita ikkunaa auki ja viilennä asuntoaan? Kesällä noi kämpät hiton kuumia
Esa on kypsä, fiksu ja sympaattinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti täällä Maria haukutaan, mutta kyllä itellä palais myös hermo tohon Petrin ulosantiin.
Mari on ilkeä kiusaaja koko ajan. On ansainnut haukkunsa.
Mutta Petri taas piilovittuilee lähes jokaisella lauseellaan..
Petrin kanssa ei voi elää mitään normaalia elämää, eikä olla rennosti kun se vaan mittailee noita ruokiaan ja jauheitaan koko ajan ja kaikki on niin aikataulutettua että...
Äsken puolustin Petriä ja nyt mäkin haukun Maria. Jos mies on ekoja öitä tuolla, ei väkisin vaan yhteisestä sopimuksesta, ja sanoo että on kuuma nukkua, pitää vaikka vaan käytöstapojen vuoksi sanoa että voi voi, kokeltaisiinko avata ikkunaa tai jos nukkuisit pelkkä lakana peittona. Toki ihastus ja toisesta pitäminen tekee paljon helpommaksi olla ystävällinen toiselle, mutta en usko että olisin noin epäystävällinen kellekään vieraalle kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Itelle ois iltavirkkuna kyllä tosi hankalaa, jos toinen menis tosi aikasin nukkumaan.
Juu mut Mari on päättänyt kaiken muunkin miten asiat on. Esim tuo kuumuus, ei voi sietää et toinen kokee asian eri tavalla ja heittää vaan "ei ole kuuma". Kaamee tyyppi. Ja pitää itseään joustavana :'D Petri sentään ymmärtää omat issuet. Tämä kuningatar haukkuu ilkeästi Petriä. Molemmat nauraa Petrille aina, jos jomman kumman tekemisiä arvostellaan. Ilkeä akka.
Ei pahalla, mutten vaan voi sietää tota Petriä. Joka jaksolla aina vaan vähemmän. Se itsekkyys ja kylmyys paistaa läpi. Minä minä minä, mun jutut on ok, mut Marin ei. Vali vali vali...
Voi Esa! Tyhmät kaverit antaa tuollaisia neuvoja. Itse sanoo, ettei halua kiduttaa itseään Aliisan kanssa, mutta nyt jatkaa.
Onneksi Markus ja Johanna saa hymyn huulille.
Johanna on ihana! Jotenkin vahva ja herkkä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Mari tai Petri on vähän kaunistellut sanomisiaan esim rahankäytöstä tai kuvaillut itseään vähän metsään psykologille/haastattelijalle. Elämäntavat ja arvot ovat niin erilaiset. Veikkaan Petriä, se kehonpalvonta on ehdottomasti vaikeuttava tekijä. Mari-raukka, jos on viimeisenä kortenaan lähtenyt ohjelmaan ja ajatellut sitä kautta löytävänsä jonkun :(
Kieltämättä herää epäilys, että Petri on sanonut käyvänsä välillä salilla ja pyöräilevänsä, joka vielä kuulostaa normaalilta. Ehkä sen syvemmälle ei menty ja herran rahkainnostus, proteiinijauheiden mittailut ja rytmi jäivät pimentoon.
Voiko keneltäkään jäädä huomaamatta Petrin lihakset kun ollut haastattelussa? Älkääpä nyt taas vääntäkö asioita mieleiseksenne. Mari-raukka taas on helpostikin voinut liioitella omaa liikunnallisuuttaan ja joustavuuttaan, kuten tekee klipeissäkin koko ajan (aina syy Petrissä, "Petri ei jousta", "Petri ei elä "normaalisti""), Petri ei sitä ole edes yrittänyt klipeissä, vitsailee jäykkyydestään. Kumpi rehellisempi itselleen?
Mari ajatteli etta voi mennä syömään siipan ehdottamaan ravintolaan ja katsoa Toimintaleffaa
Vierailija kirjoitti:
Onks tuolla oikeesti joku kameratyyppi kuvaamassa 24/7? Tuli vaan mieleen tuosta pätkästä missä Petri ja Mari heräilee aamulla.
Oli jotenkin lavastettu, kello näytti mun mielestä siinä kohtaa jotai puoli seiskaa. Ja aika oli suunnilleen sama Marin noustessa hetken päästä
Mari ainakin töissä tallink Siljalla vissiin myynnissä
Yksiö on hankala asua kaksin ja varsinkin jos on eri rytmit.
Esa on ihana! Ei todellakaan mikään tossukka, kun selkeesti miettii sitäkin ettei nyt turhaan halua itseään satuttaa ja väkisin yrittää. Ja sitten kuitenkin niin kiltti ja ihana, että antaa nyt vielä asioille mahdollisuuden. Voi kun saisin tuollaisen miehen itselleni, olisin maailman onnellisin nainen <3
Käy sääliks ku esa on niin sulonen ja yrittää mut aliisa ei vaikuta näkevän yhtään vaivaa suhteen eteen :(
Eka järkevä kommentti Petrin suusta koko ohjelman aikana toi, että ovat lähteneet väärästä suunnasta liikkeelle listaamalla negatiivisuuksia. Niitä nyt vaan tosin sattuu olemaan vähän liikaa. Ja aivan liian ratkaisevissa asioissa.