Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
4501/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mari pikkuisen ankean ja harmaan näköinen.

Vierailija
4502/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa on huhujen mukaan koulutukseltaan myös lennonjohtaja. Ihana fiksu nainen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti muutama tilanne on jäänyt Marin ja Petrin yhteiselosta mieleen:

Marin silmien pyöritys ja kun osoittaa sormillaan silmiään "katso nyt näetkö tämän miten silmät pyörii päässä......"ja Tästä keskustellaan vielä".

Petrin kommentit "Olen paha ihminen kun en syö kebabbia", "yksi salaatinlehti kiitos hehe".

Ja tosi v-mäisellä äänensävyllä kaikki sanottuna.

En voi mitään saan kylmiä väristyksiä kun ajattelenkin.

Kaikki lähti menemään varmaan jo hääyönä pieleen kun listasivat eroavaisuuksiaan. Kummallakin varmaan sadan kohdan vaatimuslista johon ruksasivat plussat ja miinukset. Kun tuli miinuksia liikaa oli homma siinä ja taputeltu.

Vierailija
4504/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä kommenttia Marin ja Petrin eroon.

Voiskohan tässä on että kummallakin on mielessään ihannekuva ihannekumppanistaan. Kun etsii kumppania vaatimuslistan kanssa voi olla hyvin vaikea löytää ketään. Tämä tuli mieleen kun luin Petrin sarjadeiteistä. Hän on varmaan tavannut monia hyviä naisia mutta ei ole kelpuuttanut ketään. Sitä alkukarsintaahan tehdään yleensä jo ennen kuin mennään treffeille. Joten alkukarsinnat kuten harrastukset yms on jo selvitetty ehkä ulkonäkökin selvillä. Ei olla niin huonoa tuuria kerta toisensa jälkeen että ei luonnossa synkkaisi. Samalla tavalla Marilla voi olla mielessään tietty miestyyppi. Jos lista on pitkä sitä vaikeampi on löytää sopiva match. Oikea parisuhde-elämähän on kompromissien tekoa ja joustamista arjessa. Kun lähetään tuollainen lista edellä etsimään kumppania niin silloinhan se tarkoittaa ettei itse halua muuttua vaan haluaa että TOINEN taipuu omiin vaatimuksiin. On todella harvinaista että toisessa on ne kaikki asiat mitkä vaatimuslistalla on. Tässä on nyt itsetutkiskelun paikka molemmille. Toivon että he heräisivät todellisuuteen. Kumpikin heistä on varmaan ihan fiksu mutta heillä vaan on vääristyneet käsitykset parisuhteista.

Entä jos Petrin sarjadeittailu onkin johtunut siitä, ettei hän ole onnistunut luomaan hyvää ensivaikutelmaa treffeillä, vaikka olisi halunnut. Naiset ovat kokeneet jäykähkön puhetavan ja vaikeuden puhua muusta kuin esim. juuri urheilusta turnoffina. Jostain syystä vain automaattisesti oletetaan, että Petri on supernirso.

Olen yksi niistä joka on ollut Petrin kanssa nettideiteillä. Muistaakseni hän ei tainnut puhua urheilusta ollenkaan, vaikka istuttiin useampi tunti. 

No et sitten yhtään enempää voi kertoa ensikäden fiiliksiä? ;)

Oliko Petrin puolelta samanlaista jäykistelyä kuin telkkarissa, vai rennompaa? Tuliko urheiluhulluus esille? Entä suvaitsevaisuusasiat ja rahankäyttö? Halukkuus lasten hankintaan? Homofobia? Saiko miehestä mitään otetta? Olisiko halunnut tavata sinua vielä uudelleen?

Vierailija
4505/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisa on huhujen mukaan koulutukseltaan myös lennonjohtaja. Ihana fiksu nainen <3

Heko heko... Se väitetysti samannäköinen meteorologi on.

Vierailija
4506/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti muutama tilanne on jäänyt Marin ja Petrin yhteiselosta mieleen:

Marin silmien pyöritys ja kun osoittaa sormillaan silmiään "katso nyt näetkö tämän miten silmät pyörii päässä......"ja Tästä keskustellaan vielä".

Petrin kommentit "Olen paha ihminen kun en syö kebabbia", "yksi salaatinlehti kiitos hehe".

Ja tosi v-mäisellä äänensävyllä kaikki sanottuna.

En voi mitään saan kylmiä väristyksiä kun ajattelenkin.

Kaikki lähti menemään varmaan jo hääyönä pieleen kun listasivat eroavaisuuksiaan. Kummallakin varmaan sadan kohdan vaatimuslista johon ruksasivat plussat ja miinukset. Kun tuli miinuksia liikaa oli homma siinä ja taputeltu.

Mulle on jäänyt mieleen Petrin homofobinen toteamus drinksusta ja  Marin unelma-autolle naureskelu halventavin kommentein

Vierailija
4507/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Esa on lyhyt. 178cm.

Joka on täsmälleen suomalaisten miesten keskipituus. Tosi erikoista, jos keskipituinen = lyhyt.

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tallaisissa-mitoissa…

Oikeestikko keskiverto nainen painaa 70kg?! Olen keskiverto pituinen 163 cm mutta 54 kg ja vaikea uskoa että 70kg olisi keskiverto paino.

Vierailija
4508/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Mari pikkuisen ankean ja harmaan näköinen.

Olen lähinnä Petrin ikäluokkaa oleva mies ja täytyy sanoa, että meikäläisestä Mari on kauden naisista sexyin. Ei vain ulkonäöllisesti, vaan myös älyllisen sex appealin kautta. Kirpakka huumori kolahtaa, etenkin kun hymykuopatkin kuitenkin sopivalla houkuttelulla löytyvät. Treffailumatskua. Epäilemättä yhteistä maaperää myös joutuisi useammankin kerran hakemaan yrityksen ja erehdyksen kautta. Ja tosin jos Mari on ihannekumppania valittaessa painottanut vahvasti Petrin raamikkuutta, niin varmaan jäisin rannalle toisen osapuolen yksipuolisella päätöksellä.

Vierailija
4509/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aviomieheni kanssa erilainen rytmi. Hän haluaisi aikaisen herätyksen takia nukkumaan jo klo n. klo 21 ja on muutenkin aamuihminen. Minä taas tykkään valvoa ainakin yhteentoista, ja saan toisaalta aamulla nukkua pidempään. Se on näin ja sillä siisti. Voi olla että olisi seksiä enemmän kuin kerran viikossa jos saisimme lapset ajoissa nukkumaan ja menisimme samoihin aikoihin, mutta kyllä tuo kerta viikkoon toisaalta on ihan riittävä parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen ;) Sopimuskysymyksiä, ei voi tällaisiin kaatua liitto, tai voi mutta minusta se on turhaa.

Minulla on myös mieheni kanssa eri rytmi, mikä on muodostunut yhdeksi liittomme vaikeimmista asioista. Mieheni tykkää, että hänen rytminsä on NORMAALI ja minun EPÄNORMAALI. Hän ei muuta mielipidettään vaikka olen todistellut ja vakuutellut jopa asiantuntijalausuntoja apunani käyttäen, että ihmisten erilainen rytmi on jo syntymässä saatua. Minua tämä (rytmi) ei haittaisi juurikaan, mutta minulle vihjaillaan jatkuvasti siitä, että nukun aamulla liian pitkään. Usein minut herätetään sanoilla: "Eiköhän sinunkin pitäisi nousta, kello on jo 9. Minä olen tehnyt jo sitä ja sitä..." Meillä on lapset onneksi jo maailmalla ja sentähden luulisi olevan sama, jos ei aikaisin herääkään. Mutta ei! Tällaisista pikkuasioista voi saada elinikäisen kiistanaiheen, jos niin haluaa.

Vierailija
4510/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Markuksen pari päivää sitten töiden merkeissä. Ihana, lämmin ihminen. Niin ja hänellä oli sormus!

Vierailija
4511/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ei ansaitse niin ihanaa naista kuin Mari!

Vierailija
4512/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aviomieheni kanssa erilainen rytmi. Hän haluaisi aikaisen herätyksen takia nukkumaan jo klo n. klo 21 ja on muutenkin aamuihminen. Minä taas tykkään valvoa ainakin yhteentoista, ja saan toisaalta aamulla nukkua pidempään. Se on näin ja sillä siisti. Voi olla että olisi seksiä enemmän kuin kerran viikossa jos saisimme lapset ajoissa nukkumaan ja menisimme samoihin aikoihin, mutta kyllä tuo kerta viikkoon toisaalta on ihan riittävä parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen ;) Sopimuskysymyksiä, ei voi tällaisiin kaatua liitto, tai voi mutta minusta se on turhaa.

Minulla on myös mieheni kanssa eri rytmi, mikä on muodostunut yhdeksi liittomme vaikeimmista asioista. Mieheni tykkää, että hänen rytminsä on NORMAALI ja minun EPÄNORMAALI. Hän ei muuta mielipidettään vaikka olen todistellut ja vakuutellut jopa asiantuntijalausuntoja apunani käyttäen, että ihmisten erilainen rytmi on jo syntymässä saatua. Minua tämä (rytmi) ei haittaisi juurikaan, mutta minulle vihjaillaan jatkuvasti siitä, että nukun aamulla liian pitkään. Usein minut herätetään sanoilla: "Eiköhän sinunkin pitäisi nousta, kello on jo 9. Minä olen tehnyt jo sitä ja sitä..." Meillä on lapset onneksi jo maailmalla ja sentähden luulisi olevan sama, jos ei aikaisin herääkään. Mutta ei! Tällaisista pikkuasioista voi saada elinikäisen kiistanaiheen, jos niin haluaa.

No niinjust. Ja sit oot huono ihminen ku nukut oman rytmis mukaan. Itsekin nukun mielellään myöhään (jas vataavasti valvon) ni on kyl niin ärsyttävää tollanen tuomitseminen ja arvostelu. 

Vierailija
4513/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heko heko... Se väitetysti samannäköinen meteorologi on.

Minusta Aliisa ei kyllä näytä  yhtään Pekka Poudalta

Vierailija
4514/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kurjaa jos jatkuvasti kuittaavat :( Minunkin (olin se ap) mies aina joskus yrittää, mutta mä olen kovaa tekoa, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hänen ongelmahan se on jos uneni häiritsee. Koittakaa tekin olla välittämättä!

Vierailija
4515/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tule mitään jos pienessä asunnossa on eri rytmit ihmisillä. Eli lemppaisin Marina koko Petrin kierrätykseen. 

Vierailija
4516/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun Petriä täällä niin haukutaan. Ei se mitenkään hirveä ole. Ihan kelpo kaveri, jonka pitäs puhua vähän reteemmin ja suoraselkäisemmin, ottaa tilanne haltuun. Esim. pyörä keissi: hän ois voinut jo puhelimessa ilmoittaa suoraan, että nyt on ongelma, että hän ei halua jättää pyörää pihalle, koska se on liian kallis, liian rakas, ei saa kastua, mitä ikinä. ...Ruuan suhteenkin olisi voinut olla silleen, että hänellä on tietty ruokavalio ja ei aio syödä ulkona, piste. Big deal. Asiat voi esittää jämptisti, mutta ystävällisesti. Se on sitten toisen ongelma jos alkaa siitä raivota. 

Vierailija
4517/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mennään naimisiin, ostetaan yleensä isompi asunto. Mikä estää näitä pareja?

Vierailija
4518/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa, kun Petriä täällä niin haukutaan. Ei se mitenkään hirveä ole. Ihan kelpo kaveri, jonka pitäs puhua vähän reteemmin ja suoraselkäisemmin, ottaa tilanne haltuun. Esim. pyörä keissi: hän ois voinut jo puhelimessa ilmoittaa suoraan, että nyt on ongelma, että hän ei halua jättää pyörää pihalle, koska se on liian kallis, liian rakas, ei saa kastua, mitä ikinä. ...Ruuan suhteenkin olisi voinut olla silleen, että hänellä on tietty ruokavalio ja ei aio syödä ulkona, piste. Big deal. Asiat voi esittää jämptisti, mutta ystävällisesti. Se on sitten toisen ongelma jos alkaa siitä raivota. [/quote

Petrikö se siellä?

Vierailija
4519/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mennään naimisiin, ostetaan yleensä isompi asunto. Mikä estää näitä pareja?

No just näin. Ei kai kukaan osta perheasuntoa ja ala etsiä sinne asukkaita. 

Vierailija
4520/9874 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

goo.gl/images/6kvVGG

goo.gl/images/e41B7g

Urbaaneja koteja, joissa pyörä sisustuselementtinä. Netistä löytyy kuvia vaikka kuinka paljon. Itse kun kiersimme asuntoesittelyissä vuosi sitten myös näitä koteja tuli vastaan.

Minkä takia tästä "pyörä sisustuselementtinä" pitää jauhaa koko ajan? 

näin juuri..voidaankin siis todeta, että tästä lähtien mm. hikiset jumppatrikoot, pyöräteline, roskalaatikko, sukkahousut, likapyykki, maitopurkki jne.  ovat sisustuselementtejä ,) 

No eikä. Sen sijaan tälläon kertomuksin ja kuvalinkein todistettu, että monen mielestä pyörä sisällä ei enää tänä päivänä ok mikään ihmetyksen aihe ja asunnon pilaaja, vaan se voidaan tuoda sinne ylpeydellä.

Moni ylpeilee jollain hienolla kromatulla kahvikoneellakin, eikä kukaan sano, ettei sitä voi pitää osana sisustusta, koska se on vaan kotitalouskone.

vähänki arvokas fillari täytyy tuoda sisälle. niin se vaan on täällä stadissa. Toisaalta ymmärrän Marin että ei halua fillaria sisälle koska pienet tilat, ei edes parveketta. Jättäkööt Petri fillarin kotiinsa. 

Ketju on lukittu.