Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
No ei noista pareista kukaan ihan mahdoton ollut. Saa nähdä kuinka käy?
Mun mielstä markus on jotenkin aika gay. Apua.
Johanna oli pet-ty-nyt. Katkerasti. Siinä hän miettii, että miten ihmeessä nämä eivät minulle dynaamista toimaria tai art designeria löytäneet..
Mari <3 Toivon niin että nää kaks ekaa parii onnistuu!! Mutta Johannalla ja Markuksella tulee olee tukalat viikot, eli hyvää viihdettä meille :D
Vierailija kirjoitti:
Voo jeesus tätä Suomen miesten 30+ tasoa. Nuoko ovat ne helmet sieltä joukosta. Onneksi Esaa voi katsella vähän vanhempikin nainen.
Nuo miehet ei ole yhtään enemmän mitään helmiä kuin nuo naisetkaan. Tavallisia ihmisiä. Siitähän tässä piti olla kysekin. Katso sinä vaan unelmien poikamiehiä ja elä jossain ihme fantasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa koskaan sinkkuuntuu, otan hänet mielellään miehekseni!
Otappa vuoronumero.
Mikä numero sulla on?
En tiedä teistä muista, mutta mulla on ykkönen ja voin vakuuttaa, ettei muita numeroita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Aliisa jotenkin pettyi nähdessään Esan kirjeen ja lapsenomaisen käsialan, onneksi tulee yllättymään iloisesti alttarilla!
Johanna taas varmasti oli erittäin otettu Markuksen romanttisesta kirjoituksesta. Mutta tulee pettymään alttarilla tai ehkä paremminkin alttarin jälkeen kun alkujännitys haihtuu.
No, mä en muista koskaan nähneeni kellään miehellä kaunista käsialaa, joten tuo ei kerro yhtään mistään. Ennemmin sellainen kaunis ja siisti käsiala herättäisi hämmennystä.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Johannan ilme... Tulee olemaan ikimuistoinen
Markus on sosiaaliohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Aliisa pettyi Esan nimeen
Onneksi, yllätys on sitten paras mahdollinen :) Jos ei tuollaiselle miehelle lämpene niin kenelle sitten.
Toi Johanna on ärsyttävän neuroottinen. Ihan ku se Tiina, Samuelin pari..
Yritin miettiä ketä Johanna muistuttaa ja sit välähti: aikapaljon samaa näköö sen blondin kanssa joka tuli Niklaksen kanssa vikana parina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun kysellään töistä ja ammateista ja Markus ilmoittaa olevansa lähihoitajana nuorisotalolla
Johannan ilme... Tulee olemaan ikimuistoinen
Markus on sosiaaliohjaaja.
Eli lähihoitaja
Jos toi Esan ja Alisan juttu ei tule onnistumaan, niin Esasta tulisi oiva Suomen Bachelor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Esa koskaan sinkkuuntuu, otan hänet mielellään miehekseni!
Otappa vuoronumero.
Mikä numero sulla on?
En tiedä teistä muista, mutta mulla on ykkönen ja voin vakuuttaa, ettei muita numeroita tarvita.
Kyllä tästä vuoronumeroista huolimatta vielä tappelu aikaiseksi saadaan. Olen 100 % varma, että loppupeleissä Esa valitsee minut - vuoronumeroista viis!
Johannan ilme.... oli kyllä synkän tuntuinen
Sekunnin kymmenesosa lopussa kertoi sen mikä jo oli täällä selvää: Johannalla ISO pettymys
Johanna taisi pettyä mieheensä.