Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muinka usein sairastat perusflunssaa ja paljonko liikut metsässä? Haluan nähdä onko näillä jotain korrelaatiota.

Vierailija
31.08.2017 |

Itse olen flunssassa ehkä noin 5 vuoden välein ja silloinkaan harvoin en ole työkykyinen. Liikun metsissä päivittäin pitkiä jaksoja.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollut flunssassa noin 10v sitten. Metsässä olen kuljeskellut viimeksi lapsena. Silloinkin kysessä  oli vain pieni metsikkö, ei niinkään metsä.

Vierailija
2/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa 3 vuoden välein. Liikun päivittäin metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuflunssasta aikaa 3 tai 4 vuotta. Metsässä olen käynyt viimeksi lukioikäisenä eli n. 10 vuotta sitten.

Vierailija
4/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa keskimäärin kerran 3-5vuoteen. Metsässä en ole liikkunut vuosiin.

Vierailija
5/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa kerran 3 vuodessa, en liiku lainkaan metsässä.

Vierailija
6/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kuumetta kuutentoista vuoteen. Liikun metsässä n.kerran kuukaudessa.joskus voi olla puoli päivää kurkku vähän kipeä. N.kerran vuodessa.

Vierailija
7/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa viimeksi viitisen vuotta sitten. Käyn metsässä noin kerran vuodessa.

Vierailija
8/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan usein flunssia, nytkin taas kulkeutui kuopuksen koululta kamala räkätauti. Metsässä liikun joka päivä vähintään kerran, viikonloput vietämme metsän keskellä mökillä.

Vierailija
9/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miljoonakaupungissa, täällä ei ole metsiä lähettyvillä. Eli liikun metsässä maksimissaan kerran vuodessa.

Puolitoista vuotta sitten olin flunssassa. Sitä ennen kolme vuotta aiemmin.

Vierailija
10/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kaksi flunssaa vuodessa. Yskä jatkuu viikkokausia, reippaasti yli kuukaudenkin.

Pururataa ja luontopolkuja kiertelen kesäisin. Joskus liikun ulkona avojaloin. Marjoja poimin ehkä joka toinen vuosi. Koira on.

Lapsuudessani isä tupakoi sisällä, ja talleilla altistuin homepölylle.

Vierailija
11/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen flunssassa ehkä noin 5 vuoden välein ja silloinkaan harvoin en ole työkykyinen. Liikun metsissä päivittäin pitkiä jaksoja.

Ei flunssaa vuosikausiin. Viimeisin oli jotain 7-8 v sitten. Liikun metsässä ja ulkona päivittäin 5-10 km kertyy mittariin.

Vierailija
12/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sairastin flunssan kerran vuoteen. Nyt on mennyt 4 vuotta ilman flunssia. Metsässä en ole liikkunut koskaan.

Vierailija
13/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flussa viimeksi joskus 5 (?) vuotta sitten. Metsässä käyn satunnaisesti muutamia kertoja kuukaudessa, talvea lukuunottamatta.

Vierailija
14/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuoden välein pikkuflunssa. Metsässä käyn kerran vuodessa tai harvemmin.

Vierailija
15/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kunnolla muista koska viimeksi olin flunssassa. Taisi olla joskus lukioaikaan (n. 20v sitten). Metsässä leikin lapsena, mutta aikuisiällä en ole metsissä käynyt.

Vierailija
16/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 5 vuoden vuoden aikana on ollut yksi flunssa. Se on samalla ainut poissaolo töistä tänä aikana, jostakin syystä sairastun tosi harvoin, mistä olen toki äärettömän kiitollinen. Metsässä en käy koskaan. Lapsuuteni kyllä asuin maatilalla, mutta sielläkään ei varsinaista metsää ollut.

Vierailija
17/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa kerran vuodessa, metsässä liikun pari kolme kertaa viikossa.

Vierailija
18/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei usein ole flunssaa, olisiko ollut viimeksi viime joulukuussa ja sita ennen ehka vuosi-pari aiemmin. Metsassa en liiku koskaan.

Ei taida korreloida.

Vierailija
19/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun aloitin maitohappobakteerien syönnin olin flunssassa väh joka toinen kuukausi. Metsässä olen liikkunut aina väh pari kertaa viikossa.

Vierailija
20/54 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä kysyä myös, kenellä on päiväkoti-ikäisiä tai alakoululaisia lapsia ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme