Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla hoikka?

Vierailija
31.08.2017 |

Miltä tuntuu kun vaatteet ei kiristä tai kinnaa päällä? Tai miltä tuntuu kun omaa kokoa löytyy aina kaupoista? Entä se kun kuvissa ei näy kaksoisleukaa tai paidan selkäpuolelta ei tursua läskit? Aina näyttää hyvältä pukukopin peilistä ja joskus voi olla harmillisesti tullut otettua sovitukseen liian iso paita tai housut. Miltä tuntuu kun voi istua vähän huonossa ryhdissäkin ilman, että kolme uimarengasta pullottaa rinnan ja lantion välissä?
Mä olen niin kateellinen teille :(

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton hyvältä se tuntuu. Peiliin on kiva katsoa. Olen sopivasti lihaksikas. Koko 34 ylä - ja alaosa. Vaatteet istuu loistavasti ja jaksan liikkua rankkojakin reenejä. On kiva muokata kroppaa pikkuhiljaa vieläkin paremmaksi. :)

Suosittelen kaikille...

Vierailija
22/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala esim 2 leipää, tai maustamatonta jugurttia johon olen laittanut marjoja, raejuustoa ja joskus myös mysliä sekaan. Munakokkelia joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa hoikat esimerkki aamupalasta? Puuroa en vaan pysty syömään, sen koostumus saa yökkimään.

Ap

Paistetut munat ja kasviksia.

Vierailija
24/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hoikka (n. 33-vuotiaaksi asti), en edes ajatellut asiaa koskaan. En osannut edes arvostaa sitä että sain syödä mitä vain lihomatta, en edes tiennyt paljonko kaloreita on missäkin ruuassa. Ulkonäköpaineita oli silti, koska olen aina vihannut kasvojani ja itsestäni otettuja valokuvia.

Muutamassa vuodessa olen lihonut todella paljon ja nykyään oma kroppa hävettää. Toivon usein että olisinpa edelleen se hoikka tyttönen. Laihduttaminen on vaan todella vaikeaa.

Vierailija
25/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa hoikat esimerkki aamupalasta? Puuroa en vaan pysty syömään, sen koostumus saa yökkimään.

Ap

Pari voileipää vähärasvaisilla päällisillä. Ja kahvia. Puurosta en välitä.

Vierailija
26/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimerkiksi smoothie, mihin laitat jotain proteiinia ( esim. rahka, riisi - tai heraproteiinijauhe tms ), hiilaria ( täysjyväkaurahiutaleita tms ), kasviksia, marjoja, hedelmää kohtuudella ja raavaksi siemeniä /pähkinöitä. Hyvää, nopea syödä ja pitää nälän, voi tehdä jo edellisenä iltana jääkaappiin.

Muista myös säännöllinen ja riittävä syöminen, itsensä nälässä pitäminen ei auta ja kostautuu jossain vaiheessa. Tsemppiä!

Vierailija
27/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miltään tunnu. Yleensä ihmisiä vaivaa jokin heiltä puuttuva ominaisuus. Laiha voi miettiä alhaista koulutustasoaan siellä pukukopissa.

Vierailija
28/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Keveä olo,vaatteita löytyy helposti. Sinulle ap,tsemppiä! Pystyt kyllä hoikistumaan itsekin! Hommaa pt 😀

Vierailija
29/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiton hyvältä se tuntuu. Peiliin on kiva katsoa. Olen sopivasti lihaksikas. Koko 34 ylä - ja alaosa. Vaatteet istuu loistavasti ja jaksan liikkua rankkojakin reenejä. On kiva muokata kroppaa pikkuhiljaa vieläkin paremmaksi. :)

Suosittelen kaikille...

Joo, pelkkä hoikkuus ei riitä tuohon ainakaan itselläni kun painoin 50 kg mutta kehonkoostumus oli sellainen "ei lihaksia". Ei istunut vaatteet enkä pitänyt peilikuvastani.

Vierailija
30/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin saa yökkimään. Onko sulle tullut mieleen, että puuroa voi keittää monella tavalla. Jotkut tykkää paksusta tökötistä, toiset lohkeavasta, minä tykkään enemmän sellaisesta pehmeästä ja melko löysästä jota on helppo lusikoida sen enempää miettimättä.

Voitko syödä riisimuroja maidolla? Jos voit, niin ei puuro ole sen kummempaa muuten kuin että se on yleensä lämmintä vasta keitettynä.

Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa tehdä puuroa, voit tehdä sellaista kun itse haluat. Rohkeasti vain kokeilemaan. Minä syön kaurapuuroa aamuisin. Keitän 2 x 2dl juomalasillisen vettä kattilassa. Kun se kiehuu, laitan hieman suolaa (1/4tl seltin) sen jälkeen otan desin jauhomitalla kauraleseitä ruokalusikallisen mitan pohjalle ja mitan täyteen kauraryynejä. Laitan ne vielä kiehuvaan veteen ja sekoitan hyvin kunnes melko pian vaahto nousee kattilassa. Vedän kattilan pois levyltä aluselle, käännän lieden pois päältä. Laitan kannen kattilalle ja vielä ison pannumyssyn päälle, joka pitää puuron lämpimänä. Jätän sen vajaaksi tunnksi hautumaan ja teen muut aamutoimet sinä aikana. Aamutoimien jälkeen sitten syön pienen määrän maitoa kanssa. En laita marjoja, mutta kuorin porkkanan ja suikaloin sen josta haukkaan välillä kun syön puuroa.

Vierailija
31/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se miltään tunnu. Yleensä ihmisiä vaivaa jokin heiltä puuttuva ominaisuus. Laiha voi miettiä alhaista koulutustasoaan siellä pukukopissa.

Näinhän se aina on. Mutta silti voi olla iloinen hoikkuudestaan,samalla kun harmittelee muita asioita. Oon ollut n.10 kg painavampi,ja en ollut silloinkaan ylipainoinen,mutta nyt jenkkakahvattomana hoikkasäärenä oon aika hotti vaikka ite sanonkin. Ja usein jopa tykkään peilikuvastani! Ja se on ihme,se!

Naiset! Oppikaa arvostamaan ja rakastamaan itseänne. Ei oo kuitenkaan kiloista kiinni tää elämä.

Vierailija
32/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan tähän, vaikken ole hoikka; ylimääräistä parikymmentä kiloa.

- Vaatteet eivät kiristä ja aina on kaapissa hyvännäköistä päällä.

- En muista pukukoppikokemuksistani mitään, ainakaan sitä että olisin päivitellyt selkäläskejäni. Kai niitä silti on, mutta eivät ole jääneet näemmä kaivelemaan. 

Eli tuntuu ihan kivalta. Mulla ei ole paljon vaatteita, mutta pidän niistä kaikista.

Vierailija
33/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 100% ruisleipää ja ihan tavallista juustoa. Syö kaksi leipää juustolla, salaatilla, keitetyllä kananmunalla. Kahvia, teetä tms. Ja juo pari lasillista vettä. Ja vaikka kiivi tai pari aprikoosia.

Vesi tärkein!

Pähkinämysliä, mustikoita, maitoa, muutama kirsikka. Lidlissä myydään hyvää mysliä sinisessä pussissa (vajaa kolme euroa pussi). Mustikoitten tilalla voi olla myös banaania. Voit hyvin syödä banaanin joka aamu, oli aamiaisesi mikä tahansa.

Juo Aten merkkisiä kylmäpuristertuja mehuja. Niissä ei ole yhtään lisättyä sokeria. Lidlissä ja muissakin kaupoissa näitä on. Vaihtoehtoina on karpalo, tyrni, mustikka, puolukka... vaihtele näitä ja juo joka aamu jotain, jos oikeat marjat ei (vielä) uppoa.

Tässä pari vaihtoehtoa. Itse painan 55 kg ja syön näin.

Noi aprikoosit ja kirsikat on hyviä nyt, myöhemmin ne voi korvata omenilla tai appelsiineilla. Jne.

Vierailija
34/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mua on aina sanottu hoikaksi, mutta en ole ikinä ollut tyytyväinen itseeni. Vaatteet on kyllä 36-38, mutta riipputissit ja pottunokka, keltaiset hampaat jne.

Eiköhän se oo ihassama miltä näyttää, harva on missi.

Jos ei kelpaa niin voi katsella muualle.

Vierailija
35/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä, kiitos kysymästä. En vaihtaisi lihavuuteen, tod. Suosittelen kokeilemaan eli tekemään elintapamuutoksia sen eteen, on pienen vaivannäön arvoista!

Vierailija
36/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni aikana olen ollut hoikka ja treenattu, hoikka ja treenaamaton, lievästi ylipainoinen, n 20 kg ylipainoinen, normaalipainon ylärajoilla jne ja paras oli hoikka ja treenattu. Huippukuntoinen ja ylipainoinen- olotilaa en ole kokeillut mutta jälkikäteen huomaan että on sillä painolla väliä, vaikka hyväkuntoisena hoikkanakin oli aina jotain parannettavaa, mutta vähemmän kuin muissa olotiloissa.. joillekin taas ei ole mitään väliä ulkonäöllä/energiatasoilla joten otos ei ole yleistettävissä.

Vierailija
37/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään tunnu. Olen kai ns. alempaa keskiluokkaa, ei väliä ulkonäöllä. Elämässä on rankempiakin asioita joista täytyy selvitä.

Vierailija
38/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miltään tunnu. Olen kai ns. alempaa keskiluokkaa, ei väliä ulkonäöllä. Elämässä on rankempiakin asioita joista täytyy selvitä.

Minullakin on, mutta jos olisi ulkonäköönsä tyytyväinen niin olisipahan yksi vitutuksen ja stressin aihe vähemmän.

Vierailija
39/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus tuntuu ihanalta. On kevyt olo. Varsinkin nyt kun sain tiputettua muutaman kilon jotka vaivasivat. Olo on kuin gasellilla :)

Mun suosikkiaamupala: maustamatonta jogurttia kulhoon, päälle marjoja tai kuutioituja hedelmiä, pähkinöitä tai siemeniä ja hunajaa. 

Vierailija
40/50 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi