Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusataanko kauniita ihmisiä?

Vierailija
31.08.2017 |

Rehellisiä vastauksia kiitos.Oletko ollut kateellinen jollekin kauniille ihmiselle ja alkanut kiusaamaan häntä?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku vinkkinä kauniiden tyttärien äideille. Ole läsnä, tukena, keskustele ja kuuntele. Kannusta ja tsemppaa. Itsetunto täytyy saada kohdilleen ennen aikuistumista. On liikaa näitä yksin kuolleita kauniita naisia. Nuori bloggaaja, Armi Aavikko, Kikka, Marilyn, Amy ,, Lista on loputon.

Kannustakaa niitä myös kehittämään muita kykyjä ja lahjoja, jos niitä on kauneuden lisäksi. Jotta itsetunto ja käsitys itsestä ei perustu pelkästään ulkonäköön. Ja että ulkonäön lisäksi myös muut hyvät ominaisuudet ovat arvostettavia.

Vierailija
42/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenu Marilyni elämänkerran. Todella surullista luettavaa. Kaunis, mutta niin rikki sisältä. Viihdeteollisuus oli hänen kohtalonsa. Oli aivan liian herkkä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku vinkkinä kauniiden tyttärien äideille. Ole läsnä, tukena, keskustele ja kuuntele. Kannusta ja tsemppaa. Itsetunto täytyy saada kohdilleen ennen aikuistumista. On liikaa näitä yksin kuolleita kauniita naisia. Nuori bloggaaja, Armi Aavikko, Kikka, Marilyn, Amy ,, Lista on loputon.

Kannustakaa niitä myös kehittämään muita kykyjä ja lahjoja, jos niitä on kauneuden lisäksi. Jotta itsetunto ja käsitys itsestä ei perustu pelkästään ulkonäköön. Ja että ulkonäön lisäksi myös muut hyvät ominaisuudet ovat arvostettavia.

No eiköhän tytön itsetunnon tärkein lähde ole läsnäoleva isä. Liian usein isättömistä tytöistä tulee aivan kamalia naisia. Pitäkää mammat kiinni lastenne iseistä.

Vierailija
44/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät myönnä,silloinhan myöntäisi,että se toinen onkin parempi(kauniimpi) ja kauneus on valtaa lopulta.Ja se valta täytyy kiusaajan alistaa.

Kauneus ei ole valtaa.

Vierailija
45/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua varsinaisesti kiusattu, mutta sain muilta naisilta nuorena välillä hyvin kylmäkiskoista kohtelua ja iltamenoissa juhlin yleensä aika pienessä tyttöporukassa. Silloin en ymmärtänyt, miksi vaatimattomamman näköiset kaverini eivät halunneet lähteä kanssani baanalle ja surin, mitä ihmettä teen väärin, vaikka olin kaikille aina ystävällinen ymym. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että se oli kateutta ja epävarmuutta heidän puolelta, miehet kun yleensä pörräsivät ympärilläni. Nyt vanhempana on joskus yllättänyt itsessäni outo reaktio johonkin nuorempaan ja kauniimpaan naiseen ja kauhukseni olen huomannut olevani kateellinen ja siksi käyttäytyväni etäisesti. What goes around comes around ja elämä opettaa. Ja saakin, myös minua ;) Silti, oli kiva joskus muinoin olla todella kaunis! Onpahan mitä muistella. 

Vierailija
46/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tytön itsetunnon tärkein lähde ole läsnäoleva isä. Liian usein isättömistä tytöistä tulee aivan kamalia naisia. Pitäkää mammat kiinni lastenne iseistä.

Tätähän ne tutkimukset puoltaa. Itse olen joskus miettinyt myös sellaista, jos tyttö jää isän huollettavaksi niin kehittyykö hänelle oidibus -syndrooma. Siis tämä kun tyttären täytyy varastaa isä äidiltä. Jos se jää kokematta, voiko tytär olla vihamielinen omille ystävilleen.

Vierailija
47/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kannustetaan. Ja juurikin kiinnitetään huomio muuhun kun ulkonäköön.

Vierailija
48/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenikin ympärillä miehet pörräs nuorena, mut nykyisin tunnen vaan myötätuntoa nättejä nuoria tyttöjä kohtaan. Helpompaa olis ollut olla se ihan tavallinen harmaahiirulainen. Onneks itse on nykyään ihan näkymätön. Saa kulkea rauhassa, kukaan ei katso päin. Aaaaah....

Vierailija
49/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on todellakin valtaa, kun sitä käyttää taitavasti. Sillä saa miehet tekemään ihan mitä vaan, parempaa palvelua, paremman työpaikan helpommin ymym. Turha edes väittää mitään muuta. Jos et ole itse kaunis, et ole kokenut sen hyötyjä..

Vierailija
50/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin kaksi mallina työskennellyttä koulukiusattua. Olivat vielä luonnollisen kauniita ja todella hoikkia. Ainakin toinen oli myös todella ujo.

Vierailija
51/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on todellakin valtaa, kun sitä käyttää taitavasti. Sillä saa miehet tekemään ihan mitä vaan, parempaa palvelua, paremman työpaikan helpommin ymym. Turha edes väittää mitään muuta. Jos et ole itse kaunis, et ole kokenut sen hyötyjä..

Mikäs siinä jos kestät sen, että kaikki ajattelee et ole päässyt työpaikkaan reittä pitkin ymym. Koska niin kaikki ajattelee.

Vierailija
52/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kestät sen, että itse tiedät, ettet olis ansainnut työpaikkaas tai ole siihen tarpeeksi pätevä edes. Nro 52

Vierailija
53/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin kaksi mallina työskennellyttä koulukiusattua. Olivat vielä luonnollisen kauniita ja todella hoikkia. Ainakin toinen oli myös todella ujo.

Rumissa naisissa on rääväsuita, jotka ottaa hampaisiinsa kauniin ja ujon. Mistä tuokin johtuu, ovat olevinaan räväköitä?

Vierailija
54/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos kestät sen, että kaikki ajattelee et ole päässyt työpaikkaan reittä pitkin ymym. Koska niin kaikki ajattelee.

Verrattuna tähän työttömyyteen olisi ihan sama mitä jotkut ajattelisi työnsaannstani, eihän todellisuudessa "kaikki" ajattele mitään tuollaista..en ole itsekään koskaan ajatellut että esim Meryl Streep tai Piia Pasanen olisi saaneet töitä muun kuin ammattitaidon vuoksi.

Vierailija
55/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan et HR on naisia täynnä. Eli päinvastoin.

Vierailija
56/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, jos sua haukutaan tällaiseksi ihmiseksi niin oletko sä sitten jollain tasolla kaunis? Itse en ole itseäni niin kauniina pitänyt kuitenkaan.

Vierailija
57/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumissa naisissa on rääväsuita, jotka ottaa hampaisiinsa kauniin ja ujon. Mistä tuokin johtuu, ovat olevinaan räväköitä?

Just se rääväsuisuus kuvaa hyvin tilannetta. Oikeastaan jo valovoimaisuus ja eloisuus saa osan naisista muuttumaan piruiksi kateudenkohteelle.

Vierailija
58/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan et HR on naisia täynnä. Eli päinvastoin.

Mikä?

Vierailija
59/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Osaako joku selvittää mistä tämä ilmiö voisi johtua?

Vierailija
60/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrattuna tähän työttömyyteen olisi ihan sama mitä jotkut ajattelisi työnsaannstani, eihän todellisuudessa "kaikki" ajattele mitään tuollaista..en ole itsekään koskaan ajatellut että esim Meryl Streep tai Piia Pasanen olisi saaneet töitä muun kuin ammattitaidon vuoksi.

Eikös se kauneus ollukaan valttia vai miks olet työtön? Vai oliko tämä taas näitä "ja sitten heräsit" juttuja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme