Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusataanko kauniita ihmisiä?

Vierailija
31.08.2017 |

Rehellisiä vastauksia kiitos.Oletko ollut kateellinen jollekin kauniille ihmiselle ja alkanut kiusaamaan häntä?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan varsinaisesti kiusattu. Mutta ennakkoluuloista suhtautumista on ollut paljon. Minun on kuviteltu olevan tietynlainen (esim. ylpeä). Kun nämä ihmiset ovat tutustuneet minuun, ovat sanoneet, että olenkin ihan erilainen.

Vierailija
102/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joillain ihmisillä on tälläisiä pakkomielteitä "kauniita naisia" kohtaan". Että kauniita pitää mollata ja oikeasti kiusata heidän ulkonäön takia.

Te ette yhtään tiedä mitä kaunis ihminen on voinut joutua käymään elämässään läpi.

Luulisi, että kiusattu tai muuten kaltoinkohdeltu ihminen ymmärtäisi näinkin yksinkertaisen asian, mutta tuntuu kuin täällä ihmiset antaa luvan kiusata ja mollata jotakuta, koska "hän on kaunis".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja en kyllä uskaltaisi kiusata hyvän näköistä ihmistä. Rumuus on tehnyt minulle huonon itsetunnon, ja ylipäätään jos toinen ihminen on jo osoittanut minua kohtaan ylimielisyyttä, niin ei ole enää oikeastaan mieltä jatkaa mitään keskustelua hänen kanssaan ennen kuin hän on itse jotenkin tullut vastaan. Hyvännäköisillä ihmisillä on yleensä tosi hyvä itsetunto, ja he kyllä hutaisevat rankasti takaisin, jos joku ruma uskaltaa heille suutansa avata.

Vierailija
104/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut otti hampaisiinsa yläasteen Queen Bee 9. luokalla. Levitteli kauheita juoruja ja haukkui selän takana. En tuntenut koko ihmistä. Olimme olleet kyllä samassa eskarissa, mutta sen jälkeen eri kouluissa ala-asteen ja eri luokilla koko yläasteen. Meillä oli kyllä joitain yhteisiä kavereita, joiden kautta sitten monta vuotta myöhemmin kuulin, että tämä oli ollut kateellinen ulkonäöstäni ja siitä miten pojat tykkäsivät minusta.

Tuntui hullulta. Olin yläasteella ihan hirvittävän ujo. En olisi uskaltanut ikinä lähestyä ketään poikaa seurustelumielessä. Lisäksi vietin vapaa-aikani lähinnä treeneissä, joissa ei ollut ketään koulustamme. Olen varmaan ihan sellainen perusnätti. En ole koskaan meikannut muuta kuin ripsarilla ja ehkä kulmavärillä. Edelleen tuntuu absurdilta, että ysiluokka oli ihan tuskaa tuosta syystä.

Vierailija
105/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku vinkkinä kauniiden tyttärien äideille. Ole läsnä, tukena, keskustele ja kuuntele. Kannusta ja tsemppaa. Itsetunto täytyy saada kohdilleen ennen aikuistumista. On liikaa näitä yksin kuolleita kauniita naisia. Nuori bloggaaja, Armi Aavikko, Kikka, Marilyn, Amy ,, Lista on loputon.

Kannustakaa niitä myös kehittämään muita kykyjä ja lahjoja, jos niitä on kauneuden lisäksi. Jotta itsetunto ja käsitys itsestä ei perustu pelkästään ulkonäköön. Ja että ulkonäön lisäksi myös muut hyvät ominaisuudet ovat arvostettavia.

Kyllä monia kauniita naisia on kannustettu ja tuettu, rakastettu. Se vasta kateutta herättääkin kun jollain on paljon muutakin hyvää kauneuden lisäksi.

Vierailija
106/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pikku vinkkinä kauniiden tyttärien äideille. Ole läsnä, tukena, keskustele ja kuuntele. Kannusta ja tsemppaa. Itsetunto täytyy saada kohdilleen ennen aikuistumista. On liikaa näitä yksin kuolleita kauniita naisia. Nuori bloggaaja, Armi Aavikko, Kikka, Marilyn, Amy ,, Lista on loputon.

Nyt yrität väheksyä kauniita sanomalla rivien välistä että he olisivat heikkoja ja ongelmaisia ja sen takia pitäisi aivan erityisesti tukea heitä. Muuten raukat jäävät yksinäisiksi ja kuolevat nuorena. Olipa taas kommentti.

Vierailija
107/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei kauniit voi kertoa siitä että heitä on kiusattu. Välittömästi hän saa ikäviä kommentteja. Vähintään kyseenalaistetaan kauneus. Oliko aloittajan tarkoitus juuri tämä? Joten jätän kertomatta kiusaamisesta!

Vierailija
108/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ei saa sanoa olevansa kaunis! Se on itsekehua ja triggeröi kiusaajat!

Vierailija
109/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oon kaunis ja ainakin aikuisiässä hoitoalalla työskennellä pääasiassa rumahkojen tanttojen kanssa mua on varmasti kiusattu enemmän, kun mitä jos olisin itsekin yhtä ruma ja katkera tantta. Sen sijaan lapsena ym mua ei paljoa kiusattu, vaikka olin hyvin herkkä ja ujo, päin vastoin opettajat kohteli kuin suojeltavaa prinsessaa ja tyttökaverit ihaili. Tää enin kiusaaminen on alkanut työelämässä, jossa vissiin suurimmalla osalla täytyy olla kyynärpäät käytössä kun ei omat taidot riitä.

Mutta en sano etteikö vaatimattoman näköisiä kiusattaisi. Miehet varmaan ei arvosta rumia niin kuin kauniita ym. Ja ulkonäkö ei oo kaikki kaikessa, monesti ujoja kiusataan enemmän kuin uhkaavan sosiaalisia joita pelätään.

Vierailija
110/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti pikku vinkkinä vähän vaatimattomamman näköisten tyttärien äideille. Tukekaa lapsenne itsetuntoa pienestä pitäen ettei hänestä kasva kiusaajaa. Vertailuun ja kilpailuun kannustaminen on huono pohja itsetunnolle.

Vierailija
111/113 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan. Itsetunto ei ole mikään pysyvä tila. Itsetuntoa voi kehittää läpi elämän. Pois lukien erittäin harvinaiset syvän narsistiset persoonat. Tällaisia on sen verran vähän etten usko monenkaan av mamman kovin montaa, jos yhtäkään tuntevan. Sen sijaan lievemmin vaurioitunutta itsetuntoa pystytään kyllä korjaamaan ja parantamaan.

Vierailija
112/113 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiusaajat oli läskejä, lattarintoja tai molempia. FAS oli ainakin yhdellä. Vihat sai päälleen hyväkäytöksinen kaunis poika.

Vierailija
113/113 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kiusattu ja epäilty tyhmäksi, laiskaksi, helpon elämän prinsessaksi. Todellisuudessa lapsuus perheväkivaltaa lähiössä, kympin keskiarvo olemattomalla lukemisella ja minuuttiaikataulu, koska silloin saan eniten aikaan.

Kesti tosi kauan hyväksyä se, että tosi moni ihminen lähinnä kuluttaa itseään parempien happea olemassaolollaan. Mut joo, ihan sama, huonommin niillä kiusaajilla kuitenkin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi