Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusataanko kauniita ihmisiä?

Vierailija
31.08.2017 |

Rehellisiä vastauksia kiitos.Oletko ollut kateellinen jollekin kauniille ihmiselle ja alkanut kiusaamaan häntä?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missikisoihin ei pidä lähteä jos ei ole valmis julkiseen arvosteluun!!!

Ainahan meillä on väärä ja ruma missi

Vierailija
22/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on julkisuudessa ulkonäön takia, niin pitääki sietää kritiikkii!

Jos tulee meikattuna kouluun esittämään kaunista, nii  sama juttu!!

Älä jankkaa, AP!

Miksi ei saisi meikata kouluun?

Miksi se on "kauniin esittämistä" ?

No jos on ulkonäön takia esillä, niin sillon pitää kestää ulkonäköön liittyvä kritiikki!!!!

Oletin, ettei tässä puhuttu julkkiksista vaan ihan taviksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olethan sinä naamasta vaatimaton ja lihavakin Minuun verrattuna. Persoonasikin ärsyttää. Eikö me keskusteltu tästä just kaks viikkoa sitten

Vierailija
24/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä uusi keskustelu.Olen kuullut myös,että joitain missejä jopa Miss Suomi-voittajia on nuorena kiusattu,koulussa jne..joten...taitaa ne kiusaajat vaan vältellä asian myöntämistä.

Vierailija
25/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi joutua kiusatuksi, jos on vaikka vain ujompi, tai mihin ominaisuuteen kiusaaja nyt sitten milloinkin iskee. Onhan esim. Kate Winsletiä kiusattu koulussa, jos nyt jonkun julkkiksen haluaa mainita esimerkkinä.

Kiusaajat pönkittävät omaa asemaansa ja suosiotaan alistamalla ja nolaamalla jotakuta toista. Uhriksi voi valikoitua ihan mistä syystä tahansa. Siihen kelpaa ulkonäkö, vaatteet, silmälasit, ujous, nimi, perhe - ihan mikä asia tahansa.

Vierailija
26/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy, miksi kauniit naiset näyttää ylpeiltä ja vaikeasti lähestyttäviltä. Ikinä et tiedä, keneen voit luottaa. Lähipiiri tietää, miten ihana ja sydämellinen ihminen olet.

Vierailija
27/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on syy, miksi kauniit naiset näyttää ylpeiltä ja vaikeasti lähestyttäviltä. Ikinä et tiedä, keneen voit luottaa. Lähipiiri tietää, miten ihana ja sydämellinen ihminen olet.

Näin on!

Vierailija
28/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä uusi keskustelu.Olen kuullut myös,että joitain missejä jopa Miss Suomi-voittajia on nuorena kiusattu,koulussa jne..joten...taitaa ne kiusaajat vaan vältellä asian myöntämistä.

Totta. Haluaisin nähdä, että joku tulee tunnustaan kiusaamisensa, juoruamisensa ja selkään puukotukset. Ja syyn siihen kaikkeen.

Vierailija
29/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusata - kauniit pelastetaan.

Vierailija
30/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mistä tahansa voi kiusata, kauniit kai tutkimusten ja omankin kokemuksen perusteella on suositumpia ja menestyvmpiä kuin muut, toisin kuin esim vaikeasti mielenterveysongelmainen joita myös kiusataan. Itseä on kiusattu ihan vain yleisen omituisuuden takia ja tuntuu että kauneus olisi kuitenkin kivempi "vamma"..

Vaikeasti mielenterveysongelmainen. Mikä on vaikeasti mielenterveysongelmainen? Skitsofreenikko?

Vierailija
31/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myönnä,silloinhan myöntäisi,että se toinen onkin parempi(kauniimpi) ja kauneus on valtaa lopulta.Ja se valta täytyy kiusaajan alistaa.

Vierailija
32/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on julkisuudessa ulkonäön takia, niin pitääki sietää kritiikkii!

Jos tulee meikattuna kouluun esittämään kaunista, nii  sama juttu!!

Älä jankkaa, AP!

Luokan rumilus tuli avautumaan ketjuun :D

Vierailija
33/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en kiusannut ensin vaan jouduin pakon sanelemana peesailemaan oikeaa kiusaajaa, koska olin kuullut että on arvaamaton ihminen ja kotiinkin oli pitkä matka. Ajattelin, et luonnollisesti mun selitykseni uskotaan, koska se oli päivänselvää mulle. Mut ilmeisesti hänen ei ole ikinä oikeasti tarvinnu pelätä mitään toisin kun mun.

Vierailija
34/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kiusataan. Riittävän kaunis nainen sen sijaan ei joudu koskaan miesten kiusauksen kohteeksi. Sellaista suojellaan ja puolustetaan käyttäytyi miten hyvänsä.

Vierailija
35/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mistä tahansa voi kiusata, kauniit kai tutkimusten ja omankin kokemuksen perusteella on suositumpia ja menestyvmpiä kuin muut, toisin kuin esim vaikeasti mielenterveysongelmainen joita myös kiusataan. Itseä on kiusattu ihan vain yleisen omituisuuden takia ja tuntuu että kauneus olisi kuitenkin kivempi "vamma"..

Vaikeasti mielenterveysongelmainen. Mikä on vaikeasti mielenterveysongelmainen? Skitsofreenikko?

Kaikki mt ongelmat mitkä tekee ihmisen ns invalidiksi on minusta vaikeita, näitä voi olla myös vaikea masennus tai vaikka sellainen pakko-oireinen häiriö jossa oireisiin kuten käsien pesuun tai pakkoajatuksiin kuluu iso osa päivästä.

Vierailija
36/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ilmeisesti hän ei sitten lapsille ollut samanlainen. Sitähän minä en tiennyt. Nro 33

Vierailija
37/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mt ongelmat mitkä tekee ihmisen ns invalidiksi on minusta vaikeita, näitä voi olla myös vaikea masennus tai vaikka sellainen pakko-oireinen häiriö jossa oireisiin kuten käsien pesuun tai pakkoajatuksiin kuluu iso osa päivästä.

Lievä ocd nyt on pikku juttu. Pienellä lääkityksellä lähes oireeton. Itse en lähtis leikkimään tohtoria muropaketista nykästyillä meriiteillä.

Vierailija
38/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikku vinkkinä kauniiden tyttärien äideille. Ole läsnä, tukena, keskustele ja kuuntele. Kannusta ja tsemppaa. Itsetunto täytyy saada kohdilleen ennen aikuistumista. On liikaa näitä yksin kuolleita kauniita naisia. Nuori bloggaaja, Armi Aavikko, Kikka, Marilyn, Amy ,, Lista on loputon.

Vierailija
39/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ocd nyt on pikku juttu. Pienellä lääkityksellä lähes oireeton. Itse en lähtis leikkimään tohtoria muropaketista nykästyillä meriiteillä.

Joo, lievästi pakko-oireinen voi elää täysin normaalia elämää, vaikeasti pakko-oireinen saattaa olla mielisairaalakierteessä. En ole psykiatri mutta minulla on useampi mt diagnoosi, osa etuliitteellä vaikea joten jotain tiedän.

Vierailija
40/113 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että kiusataan. Riittävän kaunis nainen sen sijaan ei joudu koskaan miesten kiusauksen kohteeksi. Sellaista suojellaan ja puolustetaan käyttäytyi miten hyvänsä.

Mä taidanki sitten olla superruma. T. Mulla on kuulemma perusteetta itsetunto kohdillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan