Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kampaamokäynti from hell (kuvia)

BaconC.
31.08.2017 |

Alunperin mulla oli oma hiusväri johon kävin hakemassa kesän alussa vähäsen vaaleita raitoja.
lähtötilanne: http://aijaa.com/MjQrjy
Sitten loppukesästä halusin jo vähän enemmän päästä muuttamaan väriä kun olin siihen omaan väriin jo kyllästynyt. Se oli ollut mulla jo muutaman vuoden. Kattelin monta päivää erilaisia värimalleja netistä ja kun lopulta menin kampaajalle (uusi paikka, en ollut käynyt aiemmin) niin näytit tätä kuvaa:
http://aijaa.com/6J7rik
ja sanoin että toiveena olisi sellainen luonnollisen näköinen vaalea, lämmin, hiukan kultaan taipuvainen väri ja siihen kevyesti yhteensopivia vaaleampia raitoja. Pohjaväri ei saisi kuitenkaan olla liian vaalea ettei oma juurikasvu ihan heti hyppää silmille.

Kampaaja toi mulle sen väripalettikirjan ja ehdotti kahta eri ruskeaa pohjaksi, ekasta sanoin heti että on ihan liian tumma, mutta kampaaja tokaisi että se tuo silmät paremmin esiin ja että tuo toinen ruskee ei kyllä muuta hiusväriä lähes ollenkaan ja tulisin pettymään siihen kun ei näyttäysi myöhemmin yhtään sitä että olisin ollut kampaajalla. Lisäksi se alkoi levittämään sitä tummaa hiusmallipahkuraa niin että ne yksittäiset haituvat eivät sitten olleet niin tumman näköisiä kuin koko köntti yhdessä. Menin suostumaan..
Kysyin että mites sitten niiden raitojen värin kanssa ja hän vain tokaisi että se tulee olemaan joku "vakio vaalea".. Ööö... ok? Nyt kyllä jo epäilytti tosi paljon että mikä hiton vakio vaalea. Onhan niitä sävyjäkin olemassa!

...
..
.
Lopputulos: http://aijaa.com/THblsK (otettu luonnonvalossa).
Itkin koko loppupäivän. Eka värjäys moneen vuoteen kun olin saanut oman värin kasvatettua ja pidettyä ja halusin etenkin sitä että uusi väri olisi LUONNOLLISEN NÄKÖINEN.

Jos joku haluaa E-P:n alueelta ehdottaa jotain hyväksikoettua kampaajaa niin voi kommentoida tähän :(

Kommentit (236)

Vierailija
1/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Ihan hirveä! Ota yhteyttä sinne kampaamoon uudestaan ja vaadi korjausta tai rahoja takaisin.

Toivottavasti saat tukkasi kuntoon taas!

Vierailija
2/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kouvolatukkaväri.

Suomikampaajan taidonnäyte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BaconC. kirjoitti:

...

..

.

Lopputulos: http://aijaa.com/THblsK (otettu luonnonvalossa).(

Tää oli kiva tää draamankaari, ikään kuin rumpujen pärinää ennen katastrofin paljastamista.

Otan osaa, eihän tuo ollut lähelläkään mitä pyysit. Mut mitään vinkkejä mulla ei ole. 

Vierailija
4/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtynäkin olisi saanut paremman

Vierailija
5/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene keskustelemaan kampaajan kanssa, asiallisesti. Toihan on oikeasti ihan hirveä, eikä ollenkaan mitään sinne päinkään mitä pyysit.

Vierailija
6/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat takaisin. En olisi itse maksanut tuosta.

Vierailija
7/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi epäonnistunut, liian kova värjäys.

Vierailija
8/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla otsaa.

Vierailija
9/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoi?

Vierailija
10/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi raidat alkaa puolesta välistä päätä :D ja leveät suin suojatiemerkit! Anteeksi mutta näytä sille kampaajalle vaikka tää ketju josset uskalla muuten häntä moittia.

Vierailija
11/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi ny se normi E-P alueen tukka?

Kouvolatukka on niin nähty.

Näytä tukkasi niin kerron mistäpäin olet.

Vierailija
12/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi tapaus, jossa kampaaja mokaa ja näitä riittää. Siksi olen jo vuosia sävyttänyt/värjännyt itse. Leikkaan/ohennan itse edestä ja sivuilta, mies takaa ohjeideni mukaan. Ei maksa juuri mitään eikä mene tukka pilalle. Suosittelen!

Vierailija
13/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Tosin aika klassikko juttu että kampaajalle pitää varmistaa 100 kertaa että tulee juuri sellainen lopputulos kuin haluaa... Kerran kaverilleni oli leikelty ihan erilainen luomus kuin mitä oli pyytänyt, parturi vaan sanoi että hänestä toisenlainen malli sopi kaverilleni paremmin niin hänpä sitten meni ja leikkasi sellaisen. 

Vierailija
14/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, hirveä (anteeksi!). No ei sun auta kuin yrittää valittaa..

Älä enää värjää, oma värisi on tosi kaunis, ja lähellä tuota mitä tavoittelit. 

Vierailija
15/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lurulle Nurmoon.

Vierailija
16/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella ruusu-kulta niminen parturikampaamo varmasti pystyisi pelastamaan tuon mokan :)

Vierailija
17/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää.

Vierailija
18/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on todella epäonnistunut värjäys. Ymmärrän, ettet halua korjauttaa samalla tekijällä, hänellä ei selvästi ole ammattitaitoa tehdä pyytämääsi väriä (tai muutakaan...). Itse vaatisin rahojen palautusta, ellei suostu niin kuluttajasuojan kautta. Näillä rahoilla mene johonkin vähän parempaan paikkaan korjauttamaan, kyllä tuosta vielä hyvän saa kunhan löydät hyvän tekijän.

T. Kampaaja

Vierailija
19/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lie kampaaja ajatellut?

Vierailija
20/236 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on todella epäonnistunut värjäys. Ymmärrän, ettet halua korjauttaa samalla tekijällä, hänellä ei selvästi ole ammattitaitoa tehdä pyytämääsi väriä (tai muutakaan...). Itse vaatisin rahojen palautusta, ellei suostu niin kuluttajasuojan kautta. Näillä rahoilla mene johonkin vähän parempaan paikkaan korjauttamaan, kyllä tuosta vielä hyvän saa kunhan löydät hyvän tekijän.

T. Kampaaja

Näin. Älä ainakaan mene samalle kampaajalle korjauttamaan. Näkee, että ei ole ammattitaitoa ollenkaan. Tulee vielä pahempaa jälkeä. Rahat takaisin ja yritä etsiä parempi kampaaja.