Mitähän minä teen väärin kun mies tulee ensitreffeille reisitaskuhousuissa
Kommentit (85)
Tykkään reisitaskuhousuista miehillä ja naisilla <3
Jaa. Mulla on vakiasuna treffeillä sellainen Kaukoidässä räätälillä teetetty silkkinen leopardipuku. Kyseinen pukutakki ja -housut menevät niin teatteriin kuin yökerhoon ja taatusti kerään katseita.
T. Leo Leopardi
Nykyiset puhelimet on sen verran isoja että ne melkein vaativat reisitaskut ellei halua kantaa laukkua mukana.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset puhelimet on sen verran isoja että ne melkein vaativat reisitaskut ellei halua kantaa laukkua mukana.
Nykyään on ihan yhtä pieniä puhelimia kuin ennenkin.
Miehelläni on reisitaskuhousut ja vielä maastokuvioiset reisitaskushortsitkin. Ovat kuumat! Minulla on itsellänikin reisitaskuhousuja, päällä parhaillaankin.
M43 ja housuongelma
Minulla on reisissa jonkin verran lihasta.
Normi farkut eivat istu reisista tai vyotarolta. yhdet farkut jopa repesivat reisista kun lihakset turposivat rappujen kiipeamisesta.
Puvunhousuillakin usein sama ongelma.
Reisitaskuhousuissa on yleensa eniten tilaa.
Nyt jalassa Leksen 569 jotka on tarkoitettu urheilijoille. Namakin vyotarolta 2 tuumaa liian isot
Annat itsestäsi kuvan, että olet maanläheinen ja mukava, joka houkuttaa tietyntyyppisiä miehiä. Jos oot vaikka tinderissä, niin laita tyylikkäitä profiilikuvia joissa meikit ja kaikki kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko camo-reisitaskuhousut?
Juokse.
lähinnä tämmöiset https://www.fjallraven.fi/keb-trousers-regular
Jätkällä on ainakin jonkin verran rahaa jos Fjällravenin housut on jalassa :D
Eräjormaa olet treffannut :DDDDD
EI HUONO!!!! Kelpais mulle, aivan hitokseen HOT! Tsssshhh!!!
Angel style!! (OPM)
Jos tajuat, lähden kanssasi treffeille vaikka smokissa.
Oli mullakin ekoilla treffeillä Armeijan maastopuvun reisarit, ei tukkaa, tatskat, silti sain vaimon itelleni. Mitä vikaa reisareissa. Miehen sisin on tärkeämpi kuin vaatteet, eli se mitä on vaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
Nämähän on kuulemma muotia nykyään julkkiksilla amöriiköissä.
Mihin älypuhelimen saa laitettua jos ei ole reisitaskuhousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
lähinnä tämmöiset https://www.fjallraven.fi/keb-trousers-regular
Kivat, mikä noissa on vikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö muille näin koskaan?
Ehkä mies on isoreisinen, eikä halua ostaa 120€ farkkuja bullmentula-kaupasta?
Nykyään lähes kaikki miesten housut on leikkaukseltaan tikkujalkaisille.
Reisistä puheenollen, paksureitiset miehet ovat huolehtivaisia ja perheihmisiä. Kapealanteiset hoikkajalkaiset miehet ovat itsekkäitä panijoita. Karkeasti voi näin heidät niputtaa.
Minulla on pitkä perehtyneisyys alaan.
Tai siis: hoikkajalkaiset kapealanteiset ovat hyviä panijoita, mutta itsekkäitä ihmisiä.
M kirjoitti:
Mihin älypuhelimen saa laitettua jos ei ole reisitaskuhousuja?
Monien slimfit-homojen ongelma tämä. Ostat vaikka jotkut MIEHILLE tarkoitetut farkut, regular tms., niin ongelma ratkeaa. Niiden taskuissa on tilaa.
Olisit käyttänyt tilaisuutta hyväksesi ja tsekannut mitä kaveri taskuissaan kantaa. Reisitaskujen
sisällöstä lukee miestä kuin avointa kirjaa, vrt. naisen käsilaukun sisältö.
Onneksi ei sentään salihousut ja vaimonhakkaajapaita.
Minä menen treffeille kokonaan taskuttomissa housuissa. Pitkät kireät kalsarit jalkaan ja menoks. Nainen näkee heti kaikki muodot. Tosi paljon on tykätty.