Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän minä teen väärin kun mies tulee ensitreffeille reisitaskuhousuissa

Vierailija
31.08.2017 |

Käykö muille näin koskaan?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kalliimpaan tai vähänkään parempaarn ravintolaan pääse edes sisään missään kalavaatteissa eli reisitaskuhousuissa ja toisekseen, kyllä se pukeutuminen nyt vaan kertoo melkoisen paljon ihmisestä. Ei tarvinnut katsoa yliopistolla kuin pukeutumista niin osasi melkein sanoa tiedekunnan. Ala-asteen opettajiksi opiskelevat pukeutuivat aivan eri tavalla kuin esimerkiksi kauppatieteellisessä tai oikeustieteellisessä opiskelevat. Siisti, asiallinen pukeutuminen on kohteliasta ja arkipuku miehellä ei vastaa mitään iltapukua naisella. Monissa ammateissa epäsiisti pukeutuminen tulkitaan jopa vähätteleväksi muita ihmisiä kohtaan, esim. lääkäri epäsiisteissä, hyvin kuluneissa tai sopimattomissa vaatteissa saatetaan tulkita väärin. Lääketieteellisessä opiskellessa esim. miespuolisilta kandeilta oli suoranaisesti kielletty caprit tai sortsit sairaalassa ja kyllähän ne karvaiset sääret lääkärintakin alta näkyen melko typerille näyttävät, naisilta oli kielletty esim. napapaidat.

Bää bää

Vierailija
42/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin parhaisiin ravintoloihin ei varmasti reisitaskuhousuissa pääsekään sisään, mutta jonkun Pihtiputaan tmv. parhaaseen ravintolaan varmasti kyllä. Ap ei maininnut paikkakuntaa tai edes sitä, oliko kyse kaupungista vai jostain pikkupaikkakunnasta. Minun mielestäni tilanteen mukainen pukeutuminen on edelleen kaiken a ja o. (Nro 39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies on isoreisinen, eikä halua ostaa 120€ farkkuja bullmentula-kaupasta?

Nykyään lähes kaikki miesten housut on leikkaukseltaan tikkujalkaisille.

Vierailija
44/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista mitä miehellä oli päällä ensitreffeillä. Muistan suunnilleen kaiken mistä puhuimme ja kuka suudeltiin lopuksi.

Vierailija
45/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen treffeille aina kulli paljaana. Olen itse tehnyt sellaiset housut, joissa on lappu edessä. Sen saa nopeasti pois, ja kullin näkyviin. Hyvää palautetta on tullut rennosta tyylistä. Kun haen kahvit, asetan tarjottimen pöydälle, ja lätkäisen naista leikkisästi kyrvällä päähän. Kumpikin vain hihittää tyytyväisenä. Pari kertaa nainen on katsonut suu auki, jolloin kysyn: "No, veikö kissa kielen ja mielen? Laitanko kullin suuhun?"

Vierailija
46/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonkun keski-ikäisen naisen mielestä ne voi näyttää kuumilta. Niitä ei kuitenkaan enää kukaan tyylitietonen 20-30v mies käytä. Jos käyttää, niin juoksisin karkuun. N23

Vierailija
47/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko camo-reisitaskuhousut?

Juokse.

lähinnä tämmöiset https://www.fjallraven.fi/keb-trousers-regular

No hei! Katoitko hintaa?! Tuon äijän lompakolle päästäkseen raottaisi useampilin av saksiaan...

Siitä vaan jonoon arvon leidit, meinaan noita/vastaavia pöksyjä on kaapissa kolmet. Ja meikäläisestä riittää kaikille halukkaille...

Vierailija
48/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, kerropa nyt minkälainen paikka teillä oli treffipaikkana? Ja harrastiko mies eräilyä vai oliko muotipelle, joka oli kuullut että reisitaskuhousut ovat nyt in? Ja mitkä housut olisivat olleet mielestäsi sopivat?

Vierailija
49/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet antanut tinderöinnissä tms. kuvan itsestäsi lähiöbimbona. Treffikumppanisi pukeutui sillä oletuksella. Voi olla, että mätsää teillä hyvin.

Vierailija
50/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ikionnellinen. Taidat olla aika pinnallinen city-beibe :D

Korjaa omaa asennetta, niin ei haittaa.

Vierailija
51/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei olla ajatuksen lukijoita, niin eipäs nyt takerruta heti toisen pukeutumiseen. Oma mieheni EI edes omista farkkuja, vaan hänen perustyylinsä on reisitaskuhousut. Ikää 43v.

Jos jostain syystä itse olisi menossa treffeille, saattaisin pukeutua omana itsenäni eli huppariin, mustiin housuihin tai farkkuihin ja tennareihin. Miehestä riippuen ehkä laittaisin siihen vielä lippalakinkin asua täydentämään. Ja varmasti suurin osa miehistä saisi hepulin että yli 4-kymppinen nainen kehtaa tulla tuollaisen treffeille.

Parempi olla oma itsensä, kuin pukeutua joksikin muuksi mitä on. Menköön sitten treffit pilalle jos menee. Pitää erikseen sopia jos mennään ravintolaan syömään tms. että ei mennä ihan mettäläisenä vaan laitetaan sinne vähän parempaa ylle, että sillai. Puhumalla ne asiat selviää, ei olettamalla tai arvaamalla, kun ei kerran ajatuksia voi lukea.

Vierailija
52/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti vladimir putin 2.0 esiintyy todella useasti reisitaskuhousut päällä ilman paitaa ja on kyllä koko itäisen maapallon puoliskon kovin äijä.

Vierailija
53/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa reisitaskuhousissa? Ainiin... saa miehen vaikuttamaan köyhältä

Vierailija
54/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jonkun keski-ikäisen naisen mielestä ne voi näyttää kuumilta. Niitä ei kuitenkaan enää kukaan tyylitietonen 20-30v mies käytä. Jos käyttää, niin juoksisin karkuun. N23

Mies saa olla millainen tyhjäpää tahansa, kunhan on uusimman muodin mukaan pukeutuva lammas?

Vierailija
55/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa reisitaskuhousissa? Ainiin... saa miehen vaikuttamaan köyhältä

Miehen varallisuus ei merkitse naiselle mitään - elämmehän tasa-arvoisessa yhteiskunnassa!

Vierailija
56/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän mitä tarkoitat tyylillä. Jotain teinijonnekuteita?

Vierailija
57/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko camo-reisitaskuhousut?

Juokse.

lähinnä tämmöiset https://www.fjallraven.fi/keb-trousers-regular

Sun profiilissa siis lukee

"Viihdyn luonnossa ja ulkoilemassa, haen mukavaa kaveria vapaa-aikaan. Itsenäinen ammatti, teen töitä kotoa. Harrastan koiran kanssa liikkumista, arvostan tavallista suomalaista miestä"

Sitten sun kuva oli urheiluvaatteissa, ulkona otettu.

Vierailija
58/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten olisi pitänyt olla?

Millainen kuva ja profiili itselläsi on?

Vierailija
59/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on Fjällrävenin reisitaskuhousut niin ehdottomasti jatkoon. Ainakin jos näyttää siltä että niitä housuja myös ulkoilutetaan eikä vaan pidetä siksi että on kiva pitää partakampaa reisitaskussa ja leikkiä metsuriseksuaalia.

Vierailija
60/85 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen mennyt treffeille reisitaskuhousuissa. Kukaan ei ole koskaan valittanut. Toki en menekään treffeille muuta kuin erähenkisten miesten kanssa ja treffit on yleensä ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi