Mitähän minä teen väärin kun mies tulee ensitreffeille reisitaskuhousuissa
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvunhousut= liian sliipattu
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Sammarit= liian hipahtava
Verkkarit= liian sport
Collarit= liian veteläReisitaskuhousut= JUURI SOPIVA ♡
Reisitaskuhousut = liian juntti / liian natsi
Eli mikään ei käy, joten ihan sama, vaikka on ne reisitaskuhousut.
Nuo linkin housut näyttää raksamiehen vaatteelta. Raksamiehissä ei ole mitään vikaa, metsureita suorastaan rakastan ja reisitaskuhousut ihan tavallisena versiona on ihan ok valinta treffeille. Mies oli oma itsensä. Farkut on minusta kaikkein parhaat mutta ei ole muissakaan vikaa kunhan on tosiaan vapaa-ajan vaatteen näköiset.
Minun ongelmani on turvakenkämiehet 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
Palstamammoille käy vain farkut ja collarit koska nuorisomuoti.
Siististi pukeutuva chinomies on pappa ja miehekkäästi pukeutuva cargomies on juntti.
Miksi ihmeessä koet, että miehen pukeutumisvalinnat olisivat sinun vikasi tai ylipäätään sinun tekemisistäsi kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
Siististi pukeutuva chinomies on pappa ja miehekkäästi pukeutuva cargomies on juntti.
Cargomiehestä saattaa paljastua myös eräjorma, jos sellaisesta tykkää. Niin mulle kävi aikanaan, nyt ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta yhdessä. Kävi tuuri, niitä on hiton hankalaa löytää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
Cargomiehestä saattaa paljastua myös eräjorma, jos sellaisesta tykkää. Niin mulle kävi aikanaan, nyt ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta yhdessä. Kävi tuuri, niitä on hiton hankalaa löytää :)
Onko erä"jorma" sellainen joka toimii vain metsässä? Ei köyri puhtaissa lakanoissa vaan tarvii mustikan varvut raapimaan naisen pyllyä kun jorma astuu naisensa metsässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
Onko erä"jorma" sellainen joka toimii vain metsässä? Ei köyri puhtaissa lakanoissa vaan tarvii mustikan varvut raapimaan naisen pyllyä kun jorma astuu naisensa metsässä?
Kummelista. Molemmat toimitaan sekä metsässä että lakanoissa, mutta onhan tuossa luonnon helmassa sitä jotakin. Paitsi kesä-Lapissa, auh.
Se oli varmaan alexanderstubbilainen menevä citycinkku. Tai muu vajaavaltaiseksi julistettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
Eräjorma ottaa naisensa takaapäin.
Arvon naiset, älkää nyt tuolla tavalla ulkoisen olemuksen perusteella lokeroiko miehiä. Olen järkyttynyt pinnallisuudestanne. Ei housut miestä vaan se, mitä löytyy housujen sisältä.
Viimeinen kylähullu kirjoitti:
Arvon naiset, älkää nyt tuolla tavalla ulkoisen olemuksen perusteella lokeroiko miehiä. Olen järkyttynyt pinnallisuudestanne. Ei housut miestä vaan se, mitä löytyy housujen sisältä.
Naisten mielestä miehen tulee olla komea ja hyvin pukeutunut, mutta vain luonnostaan! Ei sitä miehen pidä rättikaupoilla hypätä ja pukeutua sliipatusti koska se on epämiehekästä ja kuivattaa tussun.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen kylähullu kirjoitti:
Naisten mielestä miehen tulee olla komea ja hyvin pukeutunut, mutta vain luonnostaan! Ei sitä miehen pidä rättikaupoilla hypätä ja pukeutua sliipatusti koska se on epämiehekästä ja kuivattaa tussun.
Onko miehillä tussu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chinot= liian gay
Farkut= liian perus
Verkkarit= liian sport
"Ja karhun- sekä naistenkaatajan reisitaskuhousuissa pullottaa vapaudenkaipuinen erä-jorma."
Minun treffikumppani tuli eka treffeille puvussa ja citymaasturilla. Mikään ei ole minusta pahempaa: pukupelle ja junttiauto,
No, noiden alta paljastuikin oikea ihminen . Ei ole miestä (kään) karvoihin katsomista.
Kieltämättä odottaisin siistiä pukeutumista ensitreffeille. Saattaisin itse pukea siistit farkut tai mekon.
Toisaalta taas, mun mies ei omistanut muita housuja kuin verkkareita kun me tutustuttiin. Ei se pukeutuminen kerro ihmisestä paljon mitään, ainoastaan sen millaisia vaatteita tykkää käyttää.
No mikäs tuossa. Jos on niinko Brad Pitt elokuvassa The Mexican https://www.google.fi/amp/s/www.pinterest.com/amp/pin/49398927138503926/
Missä teillä oli treffit? Vaellushousut, kuten linkissä oli, sopisivat mielestäni hyvinkin, jos treffit oli sovittu johonkin rentoon paikkaan, mutta jos kävitte ensin teatterissa ja sitten menitte johonkin kalliimpaan ravintolaan syömään, ymmärrän reaktiosi. Oleellista on siis osasta pukeutua tilanteen/paikan mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minun treffikumppani tuli eka treffeille puvussa ja citymaasturilla. Mikään ei ole minusta pahempaa: pukupelle ja junttiauto,
No, noiden alta paljastuikin oikea ihminen . Ei ole miestä (kään) karvoihin katsomista.
Cittari antaa aavistuksen miehen asemasta ravintoketjussa.
Ei sinne kalliimpaan tai vähänkään parempaarn ravintolaan pääse edes sisään missään kalavaatteissa eli reisitaskuhousuissa ja toisekseen, kyllä se pukeutuminen nyt vaan kertoo melkoisen paljon ihmisestä. Ei tarvinnut katsoa yliopistolla kuin pukeutumista niin osasi melkein sanoa tiedekunnan. Ala-asteen opettajiksi opiskelevat pukeutuivat aivan eri tavalla kuin esimerkiksi kauppatieteellisessä tai oikeustieteellisessä opiskelevat. Siisti, asiallinen pukeutuminen on kohteliasta ja arkipuku miehellä ei vastaa mitään iltapukua naisella. Monissa ammateissa epäsiisti pukeutuminen tulkitaan jopa vähätteleväksi muita ihmisiä kohtaan, esim. lääkäri epäsiisteissä, hyvin kuluneissa tai sopimattomissa vaatteissa saatetaan tulkita väärin. Lääketieteellisessä opiskellessa esim. miespuolisilta kandeilta oli suoranaisesti kielletty caprit tai sortsit sairaalassa ja kyllähän ne karvaiset sääret lääkärintakin alta näkyen melko typerille näyttävät, naisilta oli kielletty esim. napapaidat.
Parempi reisitaskuhousut kuin pyöräilyshortsit ja hihaton paita. Kyllä, näen vieläkin painajaisia rehottavista kainalo- , selkä- ja rintakarvoista.