Noniin, nyt sitten miespuolinen työkaveri välttelee
Tähän on nyt sitten tultu, onpa mukavaa. Meillä oli todella mukavaa, naurettiin ja vaihdettiin usein kuulumisia. Lähestyin häntä ja viestiteltiin vähän jotain normijuttuja. Nyt lopputulos on se, että mies välttelee seuraani tai katoaa samantien, jos tulen samaan tilaan. Mä en ymmärrä miehiä. Ihan oikeesti. Voisko joku selittää?!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
"Lähestyin häntä" eli mitä teit tai sanoit?
No ihan vaan heitin jotain vitsiä jutuista mitä oltiin puhuttu sinä päivänä. Viestittely on ollut ihan normaalia, asiallista ja kaverillista. En oo laittanut mitään flirttailevaan sävyyn. En siksi ymmärrä tätä nyt yhtään. Ymmärtäisin jos olisin laittanut jotain "oon vähän kiinnostunut susta"-tyyppistä viestiä tai kehunut häntä jotenkin. Mutta kun en. En oikeesti keksi mistä tää johtuu... Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää siis alkoi kun aloit lähetellä hänelle viestiä? Hän vastaili kohteliaisuuttaan, mutta ilmeisesti ahdistui koska ei ole kiinnostunut romanttisessa mielessä sinusta. Ja suoraan sanottuna kuulostaa, että olet vaikka sanotkin vain viihtyväsi hänen seurassaan.
Joo, viestien jälkeen alkoi. Ehkä mä olenkin vähän kiinnostunut, ainakin kaipaan hänen seuraa. Mutta en mä sitä kiinnostusta ole tälle miehelle kertonut tai näyttänyt (tietääkseni). Ja viestiä uskalsin laittaa, koska tultiin niin hyvin juttuun ja mun mielestä se vaikutti itse kiinnostuneelta. Pitkiä katseita päästä varpaisiin ja tuli usein juttelemaan. Mut ehkä vaan tulkitsin aivan pieleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt matalaa profiilia ja ole vähän hillitymmin kuitenkin oma itsesi. Älä vain ala hiillostamaan häntä käytöksen muutoksesta - saat vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. :D
Joo en mä enää lähesty sitä ollenkaan, annan sen olla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, viestien jälkeen alkoi.
Viestittely ylittää sen tietyn kynnyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, viestien jälkeen alkoi.
Viestittely ylittää sen tietyn kynnyksen.
Ahaa, ilmeisesti sitten niin. Luulin, että työkavereille voi viestitellä sukupuoleen katsomatta. Ap
Niin mitä kohtaa tästä et ymmärrä?
Ette taida olla kovinkaan korkeasti koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä kohtaa tästä et ymmärrä?
Että miksi hänen käytös muuttui ihan totaalisesti ja miten olinkaan niin hölmö, että luin häntä aivan väärin. Yleensä mun vaistot on toimineet paremmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ette taida olla kovinkaan korkeasti koulutettuja.
Hah. Mistäs näin päättelet? Ap
Voisiko olla, että hän on kuullut muilta sinusta epämieluisia, ei niin mairittelevia juttuja... eikä näin ollen halua päätyä listallesi yhdeksi muiden joukossa
Mies ihan vain viihtyi seurassasi, kunnes aisti jostakin, että olet kiinnostunut enemmästä. Naisena en alkaisi vältellä kiinnostunutta vaan jatkaisin samalla ystävällisellä linjalla kuin ennenkin. Tuollainen välttely on minusta lapsellista. Ymmärrän jos on ollut huonoja kokemuksia liikaa ihastuneista, jotka takertuneet. Muutoin tuo on itsensä korostamista.
Miehet herkästi tulkitsevat normaalin ystävällisyyden kiinnostukseksi. Osalle jo hymy on kutsu panemaan, osalle se, että puhuu mitä tahansa. Varmaan kaikille sitä on viestittely vaikka säästä. Kerran kohtasin miehen, joka valitti vihaisesti minun yrittävän iskeä häntä, kun kysyin, onko siinä pöydässä, misaä hän istui, osa tuoleista vapaita (meiltä puuttui kaksi tuolia)
Moi.
Älä ripustaudu. Harrasta kaunista seksiä, jos siltä tuntuu hemmon kanssa. Nauti OMASTA elämästäsi.
Se on kiinnostunu susta ja kyselly susta taustatietoja ainakin Pertiltä, Masalta ja IT-tuen Aleksilta. Ja ne on kaikki pudistellu päätään ja varoittanut sekaantumasta siihen munaskanneriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku työkaveri huomannut, että tulette hyvin toimeen, ja on kettuillut "suhteesta" miehelle. Miestä hävettää, eikä halua, että kaikki kuvittelevat, että teillä on suhde.
En usko että kukaan edes huomasi, että tultiin hyvin toimeen. Kummatkin on kuitenkin sosiaalisia ja tulee muidenkin kanssa hyvin juttuun. Ap
Kyllä sen huomaa
Nyt matalaa profiilia ja ole vähän hillitymmin kuitenkin oma itsesi. Älä vain ala hiillostamaan häntä käytöksen muutoksesta - saat vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. :D